Преминете към основното съдържание
Понастоящем AutoScout24 се предлага с известни ограничения поради извършването на техническа поддръжка. От това са засегнати някои функции като контакт с продавачите, влизане и управление на превозните средства за продажба.
audi-a3-l-01.jpg

Audi

Коя е първата кола, която се изкачва на ски щанда, покрита със сняг и лед? Принадлежи на Audi. А шофьорът, който е забравил къде се намира резервоарът в кола му? Е, стоял е в своето Audi. И къде люлеещата се кукла Елвис е изгубила отскокливостта си? На арматурнато табло на едно Audi, разбира се. Колите на топ производителя от Инголщадт не пишат само рекламни текстове. Те поставят нови мащаби на напредналата технология, елегантния дизайн, първокласния комфорт и спортнoто шофиране. Високото качество и перфекционизъм до най-малкия детайл се грижат за дългия и здравословен живот на автомобила. Тогава не е учудващо, че моделите на Audi редовно заемат най-високите места в отчетите на Dekra и ADAC за употребявани коли. Дали малък, среден или висок клас, SUV или джип, Audi, дори и втора ръка, в повечето случаи е добър избор. Audi A4 металик Audi A5 задни светлини

Марката Audi: Предимство чрез технологията по всяко време

Който е в търсене на употребявана кола, няма да сбърка с моделите на Audi. Интересуващите се разполагат с богат избор от превозни средства от висока, средна и компактна класа, от различни видове моторизация, цветове, лакове и множество специални оборудвания като задвижване на четири колела или мултимедийни системи. Освен това колите се отличават с привeтлив дизайн и характерна предна едноредна решетка , а извитите форми също допринасят за високия фактор на разпознаваемост на марката. Издръжливостта на превозните средства е висока , защото инженерното изкуство е отличителна черта на марката. Дали колата е едва употребявана, или е била карана много години подред, превозните средства на автомобилния производител от Инголстадт са винаги отлично изработени. Audi виртуален кокпит

Тези употребявани модели на Audi са хит в момента

Малък избор от Audi модели, които принадлежат към актуалните най-продавани модели на нашия портал за сравнение

  • Audi A4 Avant: Спортното комби е на пазара от 2008. Типичен отличителен знак: големи външни огледала с интегрирани светодиодни странични мигачи и светодиодни дневни ходови светлини. Моторизацията се движи между 1,8-литров TFSI дизелов двигател с директно впръскване до 4,2-литров FSI двигател с директно впръскване с 450 конски сили; при дизеловите двигатели има повече TDI варианти (турбодизелови двигатели – директно впръскване) от 120 до 245 конски сили. Обемът на багажниците до 1430 литра вместимост прави A4 Avant на Audi идеалната употребявана кола за семейства с необходимост от пространство. През 2011-а се състои оптична и техническа преработка с нови лампи, допълнителни помощни системи и икономични двигатели. Audi A4 Avant Audi A4 Avant металик
  • Audi TT: Вече трето поколение на спортния автомобил Audi TT е в движение. Съкращението ТТ напомня за „Туристическия Трофей“ на остров Ман (организиране на гонки), където предшествениците на Audi – DKW и NSU много пъти са с окичвали с успеха. Наравно с обикновената изработка на купето, при Audi TT има и двуместен вариант роудстар. Употребяваните модели на този вариант са много търсени, тъй като спортното удоволствието от пътуването се свързва с удобство и елегантност. С още по-бърза и силна изработка са Audi TTS и TT RS. Audi TT синя предница Audi TT синя задна част
  • Audi A6 allroad quattro: Автомобилът горен среден клас като офроуд комби е много убедителен и в градското движение. Дизайнът е типичният за марката Audi, но търсеният модел употребявана кола притежава запомняща се характеристика: от 2012-а, всяка следваща година офроуд автомобилът се изработва с няколко сантиметра по-висок, а също така притежава и по-широки калници от „обикновеното“ A6. Топ изработката има 313 конски сили, осемтактова автоматика и ускоряване от 0 до 100 км/ч за по-малко от 6 секунди. По правило моделите притежават въздушно окачване, тъй като каросерията автоматично се смъква при висока скорост. Audi A6 Allroad Quattro Audi A6 Allroad Quattro металик
  • Audi Q7: Първият SUV на Audi е представен през 2005-а на изложението IAA във Франкфурт, а от 2015-а на пазара са второто поколение автомобили. Отвътре работят един шестцилиндров и един осемцилиндров Ото двигател. По-късните модели могат да бъдат оборудвани с 4,2-литров TDI с 8 цилиндъра или с V12 TDI. Последният притежава 500 конски сили и се ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,5 секунди. В началото на 2009-а Q7 получава леко променен стайлинг от Audi. Превозните средства втора ръка са хит заради високата си издръжливост.

Новаторското чувство на радост е вписано в ДНК-то на Audi

Предимство чрез технологията : Това е мотото на Audi от десетилетия. То не важи само за специалните превозни средства висок клас, но и за моделите малки коли. Защото технологическите иновации са като характеристика на ДНК-то на автомобилния производител от Инголщат. Множество новаторства, които принадлежат към оборудването на автомобил от дадена серия, са въведени първо от Audi. Audi и до днес заема ролята на пионер в три области: при постоянното задвижване на всички колела за серийни превозни средства, при възможно най-ефикасната и силна турбо-дизелна техника на двигателя и при новаторската технология на светлините.

Quattro: Постоянно задвижване на всички колела за леки автомобили

Принципът на действие се базира на особения спортен диференциал. Например, ако колелата загубят сцеплението на предната ос върху кална повърхност и се завъртят, диференциалът се грижи задната ос да поеме тласъка вместо тях. Предимствата: при ускоряване с quattro задвижване (пълноприводно задвижване) се подобрява триенето и всеки път е налице сцепление със земята. По-нататъшните тенденции на развитие налагат ламелния и висок съединител и се работи със среден дифренциал на зъбната предавка. Повече от 5 милиона превозни средства с quattro задвижването (пълноприводно задвижване) се продават от Audi по целия свят и при употребяваните автомобили с предимство се избира задвижването на всички колела.

TDI двигател: първият електронно управляем с директно впръскване турбодизелов двигател при леките автомобили

Първият с директно впръскване турбо дизел двигател с напълно електронно управление е представен от Audi през 1989-а на изложението IAA в Франкфурт на Майн. Сърцето на пет цилиндровия мотор е помпата за впръскване, която достига налягане до 900 бара. След това следват двигатели с променлива геометрия на турбината, V6 изработка с 4 вентила и V8 двигатели, с акумулиращата горивна система с високо налягане до 2000 бара.

Типично за Ауди: дори и при употребяваните модели двигателите са много мощни. С AdBlue технология на впръскване TDI двигателите са още по-чисти, с които битурбо версията и чистата дизел технология са още по-ефективни.

Технология на светлините: за по-голяма безопасност и висока стойност на повторно разпознаване

Audi е първият производител, който въвежда през 2004-а светодиодната светлина за дневно пътуване , за да направи шофирането още по-безопасно. Следват и други системи – например Matrix светодиоден фар. Те осветяват лентата на шофиране по най-добрия начин и при това без да осветяват другите участници в пътното движение. Към най-новите иновации принадлежат лазерни технологии за дългите светлини , при който се образува светлинен конус, който достига до дължина по-голяма от 100 метра. При превозните средства светлината има както функционална, така и естетическа стойност. Светлинната картина е изразена много характерно от Audi – дори и по-стари модели употребявани коли отдалеч се разпознават, че са модели на Audi Audi A7 предни светлини

Под знака на четирите пръстена: Историята на Audi свидетелства за иновации и традиция

Повече от 100 години името „Audi“ е символ на висококачествени коли. Основите се поставят от Аугуст Хорст, който основава фирмата през 1909-а в саксонския град Цвикау. Името на марката е игра на думи. На латински Audi се превежда „Послушай!“ , в смисъла на „Слушай!“. По този начин, инженерът успява да избегне спора за името с предишната си фирма „August Horch & Cie Motorwagenwerken“. Вследствие на световната икономическа криза, през 1932-а четирите саксонски автомобилни производители – Audi, DKW, Horch и Wanderer, се обединяват в едно предприятие. Като спомен за своите корени Auto Union AG получава четирите застъпващи се пръстена като запечатан с пръстен печат. Всяка марка се обръща към различна публика:

  • DKW : Мотори, малки двутактови лични автомобили
  • Wanderer (компания) : по-долен клас и спортни среден клас автомобили
  • Audi : По-висок клас
  • Horch : Висок клас, висококачествени и луксозни превозни средства

След края на Втората световна война съществуващият съюз се разваля и се основава отново в баварския град Инголщадт. През 1965-а фирмата се анексира от концерна Volkswagen. В Инголщадт тайно се майстори по първия нов следвоенен модел на Audi. Основната причина: в началото на 1968-а ръководителят на разработката Лудвиг Краус дава ново начало на марката с Audi 100. През 1969-а Audi се слива с NSU моторни заводи от Некарзулм. Мотото, което Audi използва още от 1971-а, е: Напредък чрез технологията. Колкото и различни да са превозните средства, двигателите и изработките, общото е, че всички модели се базират на технологичните иновации, приветливия дизайн и най-високото качество.

Класическите модели на Audi, които като втора ръка автомобили, са все още в графата „истински красавци“

Който търси Audi втора ръка, в повечето случаи се интересува от новите модели. За да се открие хубав, добре поддържан и изгоден екземпляр , е най-добре да се използват различни функции за търсене на Autoscout24. Наред с автомобилите, произвеждани по година и ежедневните оферти за отстъпка, тук може да се открият също така специални Audi модели – класически модели и ретро автомобили, които са написали историята на дизайна и техниката. Представяме четири особено специални модела:

| Audi 100 купе S | Audi 50 | Audi quattro | Audi 200 Turbo ---|---|---|---|--- Въвеждане на пазара | 1972 | 1974 | 1980 | 1983 Начин на конструиране на двигателя | Сериен четирицилиндров мотор | Сериен четирицилиндров мотор | Сериен четирицилиндров мотор с турбокомпресор | Сериен четирицилиндров мотор с турбокомпресор Обем на двигателя | 1871 ccm | 1092 ccm | 2144 ccm | 2144 ccm Мощност | 112 конски сили | 50 конски сили | 200 конски сили | 182 конски сили Задвижване | Предно колело | Предно колело | Постоянно задвижване на всички колела | Предно колело От 0 до 100 км/ч | 11,5 s | 18,3 s | 7,4 с | 8,7 с Най-високо вдигана скорост | км/ч | 142 км/ч | 222 км/ч | 232 км/ч Разход | 12 литър супер / 100 км | 8,5 литър нормален / 100 km | 16,6 литър супер / 100 км | 9,4 литър супер / 100 км Особени белези | Характеризира и до днес дизайна на Audi | Пробив за Audi в компактната класа | Революционно спортно купе на Audi | Най-бързата лимузина среден клас за своето време

Мобилност със и без автомобил: Audi иска да участва в промените в настоящето и бъдещето

Да бъде винаги една стъпка напред: това е желанието на Audi. Използват се мобилни решения от бъдещето, затова Audi участва в развитието на нови превозни средства и концепции , с които мобилните проблеми на бъдещите поколения могат да се решат трайно и ефективно. Това не се ограничава само с визионерски проекти, какъвто е виртуалното Audi RQS, колоритната спортна кола от стъклени влакна на четири свободно движещи се колела, с която Уил Смит ловува във филма „Аз, роботът“ през 2035-а година. Ясната концепция за близкото бъдеще е Audi Connect – автомобилната марка, която вече отива в дигиталния век .

Приложими в бъдещето технологии за настоящето

Audi постоянно работи над това да придаде на автомобилите си облик, приложим в бъдещето Да обедини спортния вид, елегантност и щаденето на околната среда – това е предизвикателството. Резултат: ултра моделите. Те разполагат с подобрена олекотена конструкция и по-висока аеродинамика, могат да възвръщат енергията си и изпускането на вредящия на климата въглероден диоксид е драстично намалено. И това не е за сметка на ограничения в удобството и динамиката.

Audi A6 синя предница Audi Cockpit

Ултра моделите вече празнуват: от средата на 2014-а, няколко дузини Audi A6 2.0 TDI ultra са част от автопарка от превозни средства на немския Бундестаг. Модели от „ултра областта“ са достъпни и при A3, A4 и A5 на Audi, а също така на разположение са и на пазара за употребявани автомобили.

С това разходът и последвалите емисии постоянно падат , а концернът от Инголщадт въвежда и обявява други технологични иновации.

  • Реконструиране : обем на двигателя, мощност, момент на завъртане и разход са напаснати оптимално към действащите условия. 4.0-TFSI двигателят например притежава интелигентна функция на изключване на цилиндъра: пълна сила при ускоряване с 8 цилиндъра, 4 цилиндъра при равномерно пътуване, 0 цилиндъра при спиране на светофар.
  • Електрическо би-турбо : допълнително налягане и въртящ момент на турбо дизела, за да се подобри работата при ниски обороти. Електрически задвижваният компресор се грижи за допълнителната тяга при началното стартиране и подаването на газ и така се спестява енергия по време на пътуването.
  • E-tron-технология : Audi използва обозначението e-tron за автомобили, които при по-дълго пътуване използват електронен мотор вместо двигател с вътрешно горене. Това започна при Plug-in хибрида (електрическо превозно средство със зареждащи се батерии), мина през електрическото допълнение при quattro (едновременното задвижване на всички колела) и стига до чисто електрическото превозно средство.

При това винаги най-отпред: Ангажиментът на Audi към спорта и културата

Спортен вид и динамика : Това е Audi. За да представи марката пред национална и международна публика, автомобилният производител подкрепя множество видове спорт с финансови субсидии, но също и с техническо ноу-хау и опит. Придружават се таланти по целия свят, подкрепят се отбори, засилва се екипният дух. Наравно с ангажиментите при моторните спортове и други видове спорт, Audi се явява също така и като партньор в множество културни мероприятия. Девизът ArtExperience (промотиране на културата) се използва от Audi, за да се обхване разнообразието на поощрените участници в културни дейности и събития. Спонсорирането кръжи около иновациите – друга съществена част от марката. Целта – да се открият нови таланти, да се дадат импулси за бъдещето, да се подкрепят най-високите постижения, да се поощрят върхови резултати.

Първа стартова позиция: ангажиментът на Audi в моторните спортове се възнаграждава и от клиентите

Никъде другаде не се освобождава толкова бързо и интензивно адреналин, както при моторните спортове. Със спортната купа Audi Sport TT , производителят представя серия от спортни състезания за своя успех. Специални изработки Audi TT се разработват за отборите на клиентите, които стартират при отбрани състезания в рамките на DTM (Германски туристически шампионат). Но също така Audi участва и със свой собствен отбор в Германския туристически шампионат и всяка година участва заедно с BMW и Mercedes-Benz в спиращи дъха състезания в цяла Европа. При това отборите от Инголщадт вземат участие в зрелищни надпревари като 24-те часа на Льо Манс и изпращат прототипи на световното първенство.

Audi R8 синя предница Audi R8 металик

Ноу-хауто, което Audi събира в моторните спортове на високо ниво, е само в полза на клиента. Новаторски технологии, като например ултра принципът за тестване на високоефективни превозни средства, са разработени в етапите на състезанието и по-късно са пуснати за серийно производство. От това печелят не само спортните превозни средства като Audi R8 или RS-модели , а в крайна сметка всички модели на Audi.

Audi RS3 Front blau Audi RS3 синя задна част

Технологията може да бъде открита и в много модели употребявани коли на концерна от Инголщадт, които първо се изпробват на пистите по целия свят. Такава например е самоносещата се каросерия с Audi Space Frame технология (напълно алуминиево купе), характерна за всички поколения на A8 от средата на 1994-а. Междувременно се произвеждат много модели на A2 с Audi Space Frame (напълно алуминиево купе), включително и икономичната трилитрова версия с 1,2-литра турбо дизел.

Audi се ангажира и с футболни и олимпийски игри

Концернът е известен със своето спонсориране на FC Bayern München , който е оборудван със съответстващите служебни коли, както и с подготовката на Audi Cups. Всеки две години на този футболен празник се канят най-добрите отбори от целия свят, като например ФК Милано, Бока Хуниорс от Буенос Айрес, или ФК Сао Паоло. Освен това Audi се ангажира и със ски спорт. Подкрепяйки немския национален ски отбор, Audi присъства и като част от името на FIS Ski Cross Weltcups (ски крос световни купи). Освен това немският производител на автомобили придружава и немските олимпийци и параолимпийци на техните съзтезания и оборудва Международния олимпийски комитет (МОК) с превозни средства.

Audi A3 Limousine Audi Cockpit

Фирмата от Инголщадт подпомага не само футбола, ските, олимпийските и параолимпийските игри, тя се ангажира и с много други видове спорт. Audi използва тези платформи, за да се представя като динамична топ марка. Междувременно Audi спонсорира на международно, национално и регионално ниво следните отбори и мероприятия:

  • Ветроходство : Седмицата в Кил, немския национален отбор по ветроходство (Audi Sailing Team Germany), немската ветроходна Бундеслига Бавария-B/one-флота
  • Голф : Audi quattro Купа, Бизнес голф купа (заедно с Süddeutscher Zeitung- Зюддойче Цайтунг), немския отбор по голф
  • Хокей на лед : ERC Инголщадт
  • Баскетбол : FC Bayern Basketball

Audi се приема и като двигател в културната област

Ангажиментът на Audi спрямо културата е от голямо значение. Тежестта пада върху класическата музика и образователното изкуство. Към множеството ангажименти на Audi принадлежат провеждащите се празници в Залцбург и Байройт, музикалният концерт на Шлесвиг Холстайн и Баварската държавна опера. Audi е основният спонсор на оперната гала, която ежегодно се организира от немската фондация AIDS-Stiftung. През лятото, в Инголщадт концернът организира собствени концертни представления , на които са свирили Сър Симон Ратле и Даниел Баренбойм. Подкрепя и за множество културни институции на местна почва. В истинска институция се е превърнало събитието Reihe Solo für Stars – Ред соло за звездите , на което известни актьори правят постановки в градския театър.

Пътуването на Audi до Луната: Светът не е достатъчен

Мотото “Напредък чрез технологията“ се взема от Audi много сериозно, употребява се и за ангажимента на производителя за „Мисията до Луната“. От 2007-а автомобилната компания подкрепя екип от космически конструктори в техния устрем да спечелят предлаганата от Google награда Lunar XPRISE. Целта – на Луната да се транспортира Audi Lunar quattro Rover , където той трябва да пропътува разстояние от 500 метра, а на Земята да се предават видео записи в HD-качество. Действащите учени имат добри шансове в състезанието, което те не дължат единствено на опита на Audi. А че при евентуален успех първият използван автомобил на Луната ще произхожда от Инголщадт, не би било повече утопия.

.