Audi 80 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Audi 80, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Audi 80
-
Audi 80 80 GT
€ 6 000,-- 117 950 km
- 04/1986
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-10787 Berlin -
Audi 80 2.3 E
€ 2 000,-- 171 956 km
- 04/1992
- 98 kW (133 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
9,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, DE-73257 Köngen -
Audi 80
€ 4 000,-- 188 000 km
- 04/1992
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-01665 Krögis bei Dresden -
Audi 80 2.0 16v
€ 2 600,-- 95 000 km
- 06/1994
- 103 kW (140 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, ES-29004 MÁLAGA -
Audi 80 quattro Comfort-Edition
€ 2 500,-- 310 000 km
- 07/1991
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-23911 Kittlitz -
Audi 80 Limousine #SERVO #WENIG KM
€ 650,-- 96 000 km
- 11/1991
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-92670 Windischeschenbach -
Audi 80 Coupé gt
€ 12 000,-- 240 780 km
- 04/1986
- 100 kW (136 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, BE-6240 pironchamps -
Audi 80 2.3/Vollleder/ALU/Sitzheizung/Klimaanlage
€ 4 450,-- 130 691 km
- 09/1993
- 98 kW (133 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-67657 Kaiserslautern -
Audi 80 quattro Competition
€ 15 000,-- 256 000 km
- 09/1994
- 103 kW (140 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, LV-01035 Latvia
Още през отдавна забравената 1966 г. се заражда най-емблематичната инглощадска лимузина, чийто прототип е известен под името F103. Шест години по-късно е представен и първият автомобил с названието Audi 80 (модификация B1), който сериозно заявява своето място при конкуренти от ранга на Alfa Romeo Alfetta и Opel Ascona. Производството е прекратено през 1996 г., когато е обявен и наследникът – Audi A4.
Началото на една нова ера
Предлагащото се като седан, а по-късно като комби и дори кабриолет возило, разполага с варианти с 2 или 4 врати, а мощностите на двигателите варират от скромните 55 к.с. до могъщите за тогава 110 конски сили. Дизайнът печели верни почитатели заради стила и качествената си изработка. Смята се, че получилият година по-късно наградата „Европейски автомобил на годината” модел, е главният виновник за успеха на Audi. От 1978 г. се произвежда и второто поколение с платформа B2, а с него и първите инжекционни системи в модела. Комби вариант все още не е наличен, а целта е конкуренция на 3-тата серия на BMW. Направени са редица подобрения по дизайна, а гамата от двигатели е обновена и лимузината се сдобива с първите си дизелови такива. Най-слабият представител на бензиновите агрегати е 1,3-литровият с 55 к.с., а най-мощният е 2,2-литровия (136 к.с.). Дизелите биват 1.6 атмосферен (54 к.с.) и турбиниран 1.6 (70 к.с). Представена е и Quattro модификация за задвижване на четирите колела. С настъпването на 1986 г. на хоризонта се появява и третата платформа Audi 80 – B3. Модификацията се отличава със своята аеродинамика и изцяло галванизираното купе, за което се предлага 12-годишна гаранция. Двигателите също са осъвременени и вече най-малкият бензинов представител е 1,600-кубиковият със 70 к.с., а на върха е премиерния петцилиндров двулитров агрегат с изкушаващите 160 конски сили. Дизелите се представляват от маломощния 1,6 атмосферен двигател (54 к.с.), неговата турбо версия (80 к.с.) и по-големия по обем, но не и по сила, 1.9-литров мотор (68 к.с.). Когато излиза последното и най-добро поколение на Audi 80 – B4 – се случва нещо неочаквано. „Яйцето”, както моделът е известен между автомобилистите, изненадващо застава редом до BMW и Mercedes и така се сформира известната „голяма троица”. Дизайнът е характерен за средния клас луксозни коли, като в много отношения надминава конкурентите си B4-ката излъчва едновременно класата на лимузина и темперамента на спортно купе. С такива съвременни аеродинамични линии не може да се похвали нито един автомобил до този момент. Интериорът на Audi 80 е също ненадминат по отношение на използваните материали и качеството на изработка. Изобилието от пространство е голямо преимущество на модела, а сравнително малкото багажно помещение до този момент е вече история. Avant версията, както е наименувано комбито на Audi, предлага още повече обем в задната секция и може да се каже, че е най-добре изглеждащото такова на пазара до този момент. Ръждата е табу при изцяло галванизираното купе и поцинкованите детайли. Комфортът е на много високо ниво, а типичното за този клас окачване предлага равномерен ход и плавно движение на автомобила. При някои екземпляри 80-ката разполага с богата гама от екстри като пълен ел. пакет, ABS, климатроник ,подгряване на седалки, кожен салон и други. B4 няма слаби места. Не правят изключение и двигателите. От скромния 1.6 (70 к.с.) до лакомия 2.8 (174 к.с.) при бензиновите и двата дизелови агрегата – 1.9 TD (75 к.с.) и 1.9 TDI (90 к.с.).
С 30-годишна история зад гърба си, но актуален и днес, Audi 80 е просто безсмъртен
Като най-оптимален вариант се явява добре познатото ни и до днес TDI. С комбинирания разход от малко над 5 литра на 100 км, присъщата му надеждност и ниските експлоатационни разходи, известният дизел остава най-добрият избор при употребяваните екземпляри. За мнозина Audi 80 е най-добрият представител на „златната епоха”, както и последният истински автомобил, направен и до този момент.