Audi TT Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Audi TT, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Audi TT
-
Audi TT TT Coupe 2.0 TFSI
€ 6 500,-- 180 000 km
- 09/2007
- 147 kW (200 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
7,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, BE-3550 Heusden-zolder -
Audi TT 1.8 5V Turbo
€ 2 150,-- 287 653 km
- 05/1999
- 132 kW (179 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
8,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
194 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-7948 NE NIJEVEEN -
Audi TT 2.0 TFSI
€ 9 995,-- 130 000 km
- 06/2008
- 195 kW (265 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-5435XH Sint Agatha -
Audi TT Coupé 2.0 TFSI quattro S-Tronic
€ 10 800,-- 50 000 km
- 06/2008
- 200 kW (272 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
7,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
184 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, ES-08860 08860 -
Audi TT 2.0 TFSI Pro Line
€ 11 000,-- 132 000 km
- 08/2009
- 200 kW (272 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-5611jv Eindhoven -
Audi TT 2.0 TFSI Pro Line
€ 7 500,-- 195 484 km
- 01/2007
- 147 kW (200 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
7,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
183 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, NL-1025XL Amsterdam -
Audi TT 2.0 TFSI Coupe ** S-LINE + XENON + LEDER**
€ 6 900,-- 268 000 km
- 03/2008
- 147 kW (200 к.с.)
- употребявани
- 4 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
7,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
183 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-35396 Gießen -
Audi TT Coupe 1.8 T quattro
€ 2 800,-- 25 000 km
- 04/2000
- 165 kW (224 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
9,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, NL-1096 Utrecht -
Audi TT 1.8 5V Turbo OPKNAPPER Airco, Stuurbekrachtiging
€ 1 744,-- 226 457 km
- 06/1999
- 143 kW (194 к.с.)
- употребявани
- 8 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-3769 AD SOESTERBERG
Audi TT е малък спортен автомобил с две врати, произвеждан от немската компания от 1998-а година. Първите две поколения използват панели, направени и боядисани във фабриката в Инголщадт, но сглобени в завода в Гьор. Третото поколение е изцяло произведено в унгарския град. TT е като концептуален автомобил в серийно производство, без обаче да се правят компромиси с дизайна и качеството. А и не гори като змей. Първото поколение е пуснато като купе през септември 1988-а, а роудстърът се появява година по-късно. Използваната платформа е PQ34 в употреба и от Volkswagen Golf Mk4, Audi A3 и Škoda Octavia. Леките разлики са в различния профил на броните и добавянето на малки прозорчета зад задните врати. Ранните модели ТТ стават известни със серии от тежки катастрофи в Европа, повечето при скорости над 180 км/ч. И двата модела са прибрани в сервизите в началото на 2000-та година – добавени са електронна програма за стабилност и заден спойлер, а освен това са направени модификации по окачването. Скромен фейслифт през 2003-а води до повишена практичност и подобрен стил. Двигателите са като на братята по платформа – 1.8-литров редови четирицилиндров 20-клапанов двигател с турбокомпресор (178 или 222 конски сили). 4x4 задвижването е опционално за по-скромния двигател и стандартно за по-мощния. В началото на 2003-а е добавен 3.2-литров VR6 (247 конски сили), а в средата на годината започва да се предлага трансмисия с двоен съединител – DSG – и по-твърдо окачване. През 2005-a в ограничени количества излиза Audi TT Club Sport. Мощността е увеличена, а теглото намалено със 75 килограма, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5.9 секунди и електронно ограничена максимална скорост от 250 км/ч. При употребяваните автомобили трябва да се търсят следи от катастрофи и последвали ремонти и да се пробва запалването при напълно студен двигател.
По-леко, по-бързо, по-надеждно
Второто поколение ТТ бе представено на 6 април 2006-а. Конструирано е на базата на PQ35 платформата, използва алуминий в предните панели и стомана в задните, за да запази почти неутралното си ниво на дистрибуция на тежестта. В сравнение с предишното поколение размерите са увеличени – 127 милиметра на дължина и 76 милиметра на ширина. Първоначално двигателите са само бензинови – новият 1.8-литров ЕА888 TFSI (само в Германия до 2009-а) и 3.2-литровият VR6 от предишното поколение. Като всички модели, базирани на PQ35, задното окачване вече е напълно независимо, като то може да бъде подобрено и със системата Audi Magnetic Ride, която използва електронно контролирани магнитни амортисьори. Новото TT е с подобрен заден спойлер, който автоматично се удължава при скорости над 120 км/ч и се прибира при скорости под 80 км/ч. Първата дизелова версия се появи през 2008-а. Audi TT 2.0 TDI quattro е задвижвано от новия 2.0-литров TDI двигател, като ускорението от 0 до 100 км/ч се постига за 7.5 секунди при купето и 7.7 секунди при роудстъра. Максималната скорост пък е съответно 226 и 223 км/ч, а разходът – 5.3 и 5.5 литра на 100 километра. От Dekra са на мнение, че при употребяваните автомобили TT е на едно от водещите места за надеждност, като най-често срещаните проблеми са със светлините. Първият S модел на ТТ бе представен през 2008-а година. Двигателят – 2.0 TFSI е сериозно модифициран, окачването е свалено с 10 милиметра, а Audi Magnetic Ride е стандартно. Екстериорът също леко се различава от този на нормалния TT. През 2009-а Audi пусна и първия компактен спортен автомобил – TT RS. Двигателят е изцяло нов 2.5-литров бензинов с турбокомпресор. Също както TTS, RS е с по-ниско окачване и стандартно Audi Magnetic Ride. Официалните цифри за ускорението от 0 до 100 км/ч са 4.5 секунди за купето и 4.7 за роудстъра. През 2012-а на пазара излиза TT RS plus с още по-мощен двигател (355 конски сили) и максимално ограничена скорост от 280 км/ч.
Виртуалният кокпит и истинската спортна кола
Третото поколение се появи през 2014-а, като изненадващо Audi не направи особени промени във външния вид. Платформата е MQB – тоест има още повече алуминиеви елементи, а теглото продължава да намалява. 2.0-литровият бензинов TFSI (230 конски сили в ТТ, 310 в TTS) е истински звяр, но има и 1.8-литров с по-ниска мощност и разход. Дизеловият 2.0-литров TDI също е отличен, макар и само с предно задвижване и ръчна трансмисия. Интериорът е сензационен – не само заради виртуалния кокпит, който замества нормалното табло, но и заради качеството на материалите и удобството на седалките. Всичко това прави усещането при шофиране незабравимо, а ТТ вече е истинска спортна кола.