Актуални оферти за Honda
-
Honda Civic 2.2 i-CTDi 5p. Exclusive LH LE
€ 3 650,-- 213 000 km
- 01/2009
- 103 kW (140 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- дизел
-
5,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
141 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-55045 Pietrasanta -
Honda Jazz 1.4i ~ Airco ~ Radio ~ USB ~ Top ~ Keuring mogelij
€ 4 490,-- 141 461 km
- 09/2010
- 73 kW (99 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
5,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
128 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-9200 Dendermonde -
Honda CR-V Elegance 4WD *Automatik*AHK*KAM*
€ 12 950,-- 133 940 km
- 10/2014
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-59075 Hamm Bockum-Hövel -
Honda Civic Comfort 1.0 i-VTEC Turbo 95 kW. 5-türig
€ 11 450,-- 111 300 km
- 05/2018
- 95 kW (129 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-19061 Schwerin -
Honda Civic Tourer Style Edition 1.6 i-DTEC AHK Navi
€ 10 990,-- 143 800 km
- 10/2016
- 88 kW (120 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-36251 Bad Hersfeld -
Honda CR-V Honda CR-V 2.0 i-MMD e:HEV HEV Elegance Navi
€ 18 900,-- 99 500 km
- 10/2019
- 135 kW (184 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- Eл/Бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, IT-10024 Moncalieri -To -
Honda CR-V 1.6i DTEC 2WD Lifestyle +Airbag Steuergerät defekt
€ 11 950,-- 85 000 km
- 07/2014
- 88 kW (120 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- дизел
-
4,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
124 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-31073 Delligsen -
Honda CR-V 2.0 4WD ELEGANCE AHK,METALLIC,SITZHEIZUNG
€ 7 880,-- 200 000 km
- 09/2011
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
8,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
192 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-12103 Berlin -
Honda CR-V 1.6 i-DTEC Elegance Navi 4WD
€ 12 400,-- 149 000 km
- 12/2015
- 118 kW (160 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
4,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
129 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-13030 Caresanablot - Vercelli - Vc
Едва ли има друга марка автомобили, която да разединява собствениците си и интересуващите се от нея почитатели и противници така, както Honda. Доста често оптиката изисква време да се свикне с нея, а и реномето на марката в рамките на тунинг сцената рядко се промъква сред водещите в тенденциите. Но все пак, ако трябва да се направи списък на спортните коли, то със сигурност японските коли ще бъдат на най-челните места. Но без значение дали сте седнали зад волана на Civic NSX или S2000, едва ли някоя друга употребявана кола притежава толкова много енергия при шофиране. Не е необходима бързина или ярост , за да можете се насладите на предимството на моделите Honda. И встрани от състезателните писти японските коли са напълно приспособени към уличното движение, убедителни в своята техническа изтънченост и с всеобхващащи приспособления за безопасност.
Моделите на Honda, които като употребявани автомобили се движат на първите места
Има три добри причини, поради които автомобилите на Honda са по-атлетични от тези на конкуренцията: доста оборотни двигатели, директно управление и стегната колесна система. И този, който не мечтае за високотехнологичен състезателен болид за следващото улично надбягване, а търси само ежедневно возило, е добре дошъл при Honda. Защото, що се отнася до качество и издръжливост, японците се качват на почетната стълбица. Също така и специалистите от TÜV (Асоциация по техническа инспекция) и DEKRA смятат, че няма много причини за мрънкане, след като провеждат основно проучване, при което употребяваната Honda рядко причинява проблеми. Но спрямо конкуренцията от Волфсбург и Рюселхайм, марката трудно може да се наложи, въпреки че превозните средства от Япония са също така добре обмислени както немските водещи компании в бранша. Представяме три модела на Honda, които са спечелили уважението като употребявани автомобили.
Honda Jazz : Малка, но много просторна и гъвкава – това са големите преимуществата на Honda Jazz. Малката кола се въвежда на пазара в Европа през есента на 2001-а; в Япония, Китай и САЩ моделът носи наименованието Honda Fit. От 2013-а се предлага третото поколение на Honda Jazz. Гъвкавата система за местата на седалките е удивителна и си остава такава: тъй като резервоарът не се намира под задната седалка, те могат по желание да се вдигат, пускат назад и да се сгъват, така че да могат да се транспортират както обемисти, така и големи предмети. Дори и с пет човека „на борда“ в задната част остава пространство за повече от 350 литра – в класа на малките коли няма по-голямо багажно пространство, както при тази Honda. Запазени модели втора ръка не е трудно да бъдат открити.
Honda Civic : Civic се счита за най-екстровертната серия на Honda. Първото поколение се появява в Япония на пазара още през 1972-а, от 2012-а е достъпно деветото поколение, а за 2017-а е оповестена генерация номер десет. Civic за Honda е това, което е Golf за VW: международен бестселър, който с 18,5 милиона превозни средства се причислява към най-продаваните автомобили за всички времена. При тази Honda в това ни убеждават и вътрешните, и външните параметри. Точно за употребяваните автомобили важи: двигателите принадлежат към най-спортните в този клас, те предлагат висока безопасност и са убедителни с добрата си колесна система и висококачествена изпускателна система. Въпреки това се изисква време за свикване с дизайна на последните две поколения.
Honda Accord : Както Civic, също така и Honda Accord е много успешна в международен план, а в Германия с модела са запознати определен кръг хора. Този модел и втора ръка е добър избор – за високата си благонадеждност е похвален от асоциацията TÜV. Първата версия Accord е показана на пазара от Honda през 1976-а, а в момента се произвежда осмото поколение (от 2008-а). Модели на Accord се различават от началото на 90-те години на световния пазар по отношение на големина и форма на каросерията: така изработките среден клас за европейския пазар са по-малки от американските. Но въпреки това точно комби версиите, наречени Honda Accord Tourer, предлагат голямо по обем пространство и възможност за допълнителни товари. Оборудването и моторизацията при всички положения са върхови при Honda Accord.
Силата да мечтаеш тласка Honda напред
Honda, това е силата да мечтаеш. Тук става въпрос за повече от измислен слоган за маркетингова стратегия – този слоган възвръща същината на предприятието Honda. Соичиро Хонда (1906–1991) определено притежава силата да мечтае и през целия си живот работи за реализацията на своите визии. Още като младеж се превръща в жертва на страстта си към автомобилите и става механик. По-късно, в търсене на по-силна тръпка, започва да кара в автомобилни състезания. След тежка катастрофа се отказва от страстта си към автомобилните състезания, но не и тази към автомобилите. Вместо това се премества и открива допълнително към своя автомобилен сервиз компанията Tokai Seiki Heavy Industry , която произвежда бутални пръстени. През Втората световна война контролът над предприятието се поема от Toyota по разпореждане на управляващите. Бомбена атака върху завода и земетресение в близост до него разрушават голяма част от производствения капацитет, поради което остатъците окончателно биват продадени на Toyota.
Хонда Мотор Кооперейъшън (Honda Motor Corporation) се превръща във втория по големина производител на мотори
Припечелените от превозните средства пари се инвестират от предприемача в нова фирма: институтът Honda Technical Research.Той започва с производството на моторизирани велосипеди за обикновения човек. Две години по-късно Honda взема подкрепление на борда: заедно с инженера Кихачиро Кивашима и мениджъра Такео Фужисама Honda поема с нови сили, точно според девиза си: „ Имаме само едно бъдеще и то се прави от нашите мечти, щом имаме куража да пречупим условностите“. Новото предприятие вече се казва Хонда Мотор Кооперейшън (Honda Motor Corporation). Honda се концентрира преди всичко в производството на мотори. Първият модел през 1949-а е D-Type, наречен още Honda Dream . След точно десет години успехът идва във формата на модел Super Cub. Лекият скутер – абревиатурата идва от Cheap Urban Bike (евтин градски велосипед), принадлежи към най-продаваните по целия свят транспортни средства, задвижвани от двигател. Високото качество и изгодните цени помагат на Honda в средата на 60-те години да се изкачи до най- големите производители в света на мотори.
Началото на 60-те години е успешно и в изкачването нагоре в автомобилното производство
А първото товарно превозно средство – товарният бус T360, се оказва успешно. Малкият „спортен камион“, който слиза от поточна линия между 1963-а и 1967-а, се продава почти в 100,000 бройки. Преди това Honda се противопоставя на закон на правителството, който разрешава само на три предприятия да произвеждат автомобили – по този начин Honda бива принудена да произвежда изключително само мотори. Също така през 1963-а е представен моделът S500. Червеният роудстър, който се базира на прототипа S360, не може да скрие своето технологично родство с моторите, въпреки това двуместният модел е приет добре от клиентелата и се полага фундамента на по-нататъшния растеж на Honda. Предприятието е активно на множество пазари извън Япония от края на 50-те години, а в Германия автомобилните модели се въвеждат последователно. Първият модел, достъпен в Западна Германия, е S600, чието производство започва през 1964-а, а една година по-късно е експортиран в Европа. Скоро след това следва Honda S800, който се предлага от Honda като като купе и кабриолет. Сред купувачите на употребявани автомобили тези модели се считат за търсени ретро коли и рядкост.
Като един от първите производители на автомобили, Honda въвежда своя собствена луксозна марка
След малките коли и роудстърите през следващите години Honda постоянно разширява своята палитра от модели. През 1972-а следват Honda Civic в компактен клас, през 1976-а – Honda Accord, и през 1978-а – Honda Prelude в средния клас. През 1985-а с Honda Legend се представя също и превозно средство в горния среден клас. Една година по-късно Honda властва над всички модели луксозни превозни средства, които се предлагат на пазара в САЩ и Канада с топ марката си Acura. Това се оказва успешен шахматен ход, защото в рамките на следващите 30 години Honda се превръща с моделите си Acura в един от най-успешните доставчици на луксозни автомобили на американския континент. Концепцията е толкова успешна, че аристократичните модели и версии на Honda с марката Acura се предлагат в Русия, Китай и след това даже и на родния пазар. През 1990-а е представен супер спортният автомобил Honda NSX – абревиатурата означава нов тип преживяване със спортна кола (New Sportscar eXperience). Според професионалната преса това е „най-добрият спортен автомобил, конструиран някога в света“.
Въпреки кризисните години, Honda си остава един от последните независими автомобилни производители
90- те години се превръщат в тест за изпитание за Honda, тъй като умира основателят на фирмата – Соичиро Хонда, който и след своето пенсиониране през 1973-а си остава „Добрият дух на предприятието“. Бумът на камионите и джиповете се проспива, говори се за вражеско поглъщане от Mitsubishi. Търговското ръководство около Нобухико Кавамото приключва с популярния, но в крайна сметка прекалено скъп ангажимент във Формула 1, и залага на новоразработените миниванове и джипове. Honda Odyssee и Honda CR-V се радват на предишния успех и връщат предприятието отново в пътечката на успеха. Наравно с джиповете SUV, се оказва, че точно превозните средства с хибридно задвижване носят печалби в международен план, особено купето хибрид CR-Z. Фирмата се разраства в нови търговски клонове: заедно с Honda Aircraft Company дъщерната компания произвежда Honda HA-420 (така нареченият HondaJet). В днешно време Honda е един от малкото независими производители на автомобили. Предприятието произвежда, наравно с автомобилите и моторите, градинско оборудване, двигатели за лодки и електрически генератори. Известен е и ангажиментът на Honda в областта на изкуствения интелект: ASIMO – абревиатурата означава стъпка напред в новаторската мобилност (Advanced Step in Innovative Mobility) – се счита за един от най-развитите роботи хуманоиди в света.
Актуални модели на Honda, които впечатляват и като употребявани автомобили:
Име на модел | Клас превозно средство | Година на производство | Забележки |
---|---|---|---|
Honda Jazz | Малък автомобил | от 2013-а (3-то поколение) | Задна седалки с вариации. Системата за избягване на евентуален челен сблъсък и темпоматът принадлежат към серийното оборудване, варианти с по-обширно оборудване разполагат и със система за видео и аудио забавление. Същата платформа се използва и при Honda HR-V (2-ро поколение). |
Honda Civic | Компактен клас | от 2011-а (9-то поколение) | Всъщност разработен за европейския пазар. В началото на 2015-а се предприема промяна във външния вид. Комби разработката носи наименованието Tourer, спортният вариант може да бъде закупен като Civic Sport. Състезателната версия се обозначава като Civic Type R. |
Honda HR-V | SUV | От 2015-а (2-ро поколение) | Помощната система за дълги фарове, спирачният асистент, темпоматът и климатикът принадлежат към серийното оборудване. Системата за навигация се обслужва чрез тъчскрийн. Има различни положения за сваляне на задната седалка. Същата платформа като при Honda Jazz (3-то поколение). |
Honda CR-V | Джип компактен клас | от 2014-а (4-то поколение) | Има на разположение предно и задно задвижване на четирите колела. Може да се купи със система за паркиране, помощна система за дълги фарове, за остатъчна (видима) светлина или за мъртва точка. Варианти от по-високия клас могат да бъдат оборудвани със система за аудио или видео забавление. |
Преглед на допълнителните линкове
- Honda Accord
- Honda Ascot
- Honda Avancier
- Honda Beat
- Honda Capa
- Honda City
- Honda Civic
- Honda Concerto
- Honda CR-V
- Honda CR-Z
- Honda Crosstour
- Honda CRX
- Honda Element
- Honda Fit
- Honda FR-V
- Honda HR-V
- Honda Insight
- Honda Inspire
- Honda Integra
- Honda Jazz
- Honda Legend
- Honda Life
- Honda Logo
- Honda Mobilio
- Honda NSX
- Honda Odyssey
- Honda Orthia
- Honda Partner
- Honda Pilot
- Honda Prelude
- Honda Quintet
- Honda Ridgeline
- Honda S 2000
- Honda Saber
- Honda Sabre
- Honda Shuttle
- Honda Sm-x
- Honda Stepwgn
- Honda Stream
- Honda Torneo