- Начална страница
- Avtomobili
- Honda
- Honda CRX
Honda CRX Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Honda CRX, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Honda CRX
-
Honda CRX 1.6 cat.
€ 8 900,-- 242 000 km
- 01/1991
- 96 kW (131 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-33052 Cervignano Del Friuli -
Honda CRX 2.2 Dohc jdm - Czech republic
€ 15 000,-- 50 000 km
- 04/1991
- 177 kW (241 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-03149 Forst (Lausitz) -
Honda CRX Del Sol VTI 16v 160cv
€ 10 399,-- 195 000 km
- 10/1992
- 118 kW (160 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, ES-07350 Binissalem -
Honda CRX 1.6 vti c/AC,abs cat.
€ 11 500,-- 96 000 km
- 01/1993
- 118 kW (160 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
6,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, IT-00143 Roma -
Honda CRX 1.6i-16V CRX Dohc 1.6-16v
€ 10 950,-- 199 000 km
- 06/1991
- 91 kW (124 к.с.)
- ретро
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-5036sv tilburg -
Honda CRX 1,6 i 16V
€ 6 500,-- 265 000 km
- 06/1988
- 80 kW (109 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, AT-6322 kirchbichl -
Honda CRX 1.6i-16 A.A.
€ 7 000,-- 115 000 km
- 12/1991
- 95 kW (129 к.с.)
- ретро
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
1 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, ES-29688 Malaga -
Honda CRX 1.6i-16, AS, 87, Rarität, sehr schöner Zust.
€ 9 999,-- 197 000 km
- 05/1987
- 92 kW (125 к.с.)
- ретро
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-75179 Pforzheim -
Honda CRX ED9 aus 2. Hand
€ 6 250,-- 273 367 km
- 05/1991
- 91 kW (124 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-25436 Uetersen
Honda CRX е компактен спортен автомобил, произвеждан от 1983 г. до 1991 г., първоначално известен като Honda Ballade Sport CRX, а в някои страни и с названието Honda Civic CRX поради идентичния дизайн. Идеята, стояща зад създаването му, е икономичен представител на ниския клас със състезателен характер и неповторима надеждност. Предлага се като хечбек с 3 врати и предно предаване, а местата са 2+2.
Кратката, но запомняща се история на модела...
В първото си поколение Honda CRX разполага с 3 бензинови двигателя – 1.3 (58 и 60 к. с.), 1.5 (58, 76, 91 и 108 к. с.), 1.6 (135 к. с.), с избор на ръчна или автоматична трансмисия, предлагащи завидно ускорение и неповторима ефективност – известни са данни за разход на гориво, еквивалентен на 3.4 литра на 100 км, което е почти недостижим резултат дори и в днешно време. С представянето на втората генерация през 1987 г. се запазва изцяло концепцията на японския спортен автомобил, а дизайнът претърпява леки обновления – повечето остри ъгли и ръбове са „изгладени”, а броните получават по-модерно излъчване. Както при Civic от тези години, шасито на CRX е напълно променено – от торсионно предно с полунезависимо задно до напълно независимо предно с двойно тип Wishbone отзад. Новата гама от двигатели се радва на грандиозен успех. Под капака на компактното возило се намират петролни агрегати с голямо разнообразие от параметри и възможности – 1.4 (88 и 90 к. с.), 1.5 (62 и 92 к. с.) и 1.6 (105, 108, 130, 140 и 150 к. с.), всеки от които блести със своите характеристики и надеждност. Най-голямо впечатление обаче правят двигателите с наименованието V-Tec, чиято тяга е присъща на моторите с два пъти повече мощност, ефективността е нещо невиждано в голяма част от съвременните им събратя, а за доказаната с години здравина говори самият факт, че не е известен нито един фабричен дефект или сериозен проблем впоследствие. За окачването не може да се каже, че е твърдо, а по-скоро стегнато. Това предполага изключителна стабилност, всявайки в шофьора чувството за „залепнал” за асфалта автомобил. Високата скорост в завоите, където е позволено, разбира се, е другата сила на малкия японец. Оборудването при повечето екземпляри е скромно, а най-класните екстри при модела като климатик, панорамен покрив и четири дискови спирачки остават единствено като допълнителен, а не базов пакет. През 1990 г. возилото претърпява лек фейслифт, изразяващ се в промени по предната част и арматурното табло. Honda CRX е заменена от Civic Del Sol, който също представлява компактен спортен автомобил, но с Tagra Top (полукабриолет) и по-съвременни характеристики.
Покупка, която си заслужава
Honda CRX е апетитна хапка на вторичния пазар за хората с ограничен бюджет или пък за тези, търсещи класическа японска кола със състезателен дух. Японският спортен компакт издържа както на спокойно градско каране, така и на системно присъствие на оборотомерните стрелки в червения сектор и е един от най-надеждните варианти за кола втора ръка, но предвид времето на производство и многобройните години експлоатация винаги трябва да се има едно на ум. Автомобилите от последните години на производство са за предпочитане поради по-богатото оборудване и по-съвременния дизайн. Типична за някои внасяни екземпляри е ръждата по крайните елементи на купето като калници, вежди и прагове, но това е по-скоро свързано с метеорологичните условия в конкретната държава, отколкото с качеството на материалите и изработката. Както споменахме по-рано, возията на малката кола е стегната, но в никакъв случай не е некомфортна. Поради тази причина всяко по-сериозно похлопване или разклащане означава немарлива поддръжка от предишния собственик, евентуално криеща зад себе си многобройни неприятности. Други сериозни проблеми не се очакват и ако трябва да се обобщи накратко – CRX е перфектният автомобил втора ръка, притежаващ всички добре познати качества на всеизвестния Civic, но с повече агресия при сходна икономия на гориво.