- Начална страница
- Avtomobili
- Honda
- Honda Jazz
Honda Jazz Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Honda Jazz, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Honda Jazz
-
Honda Jazz 1.2 S
€ 2 999,-- 80 000 km
- 05/2011
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
5,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
126 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-47198 Duisburg -
Honda Jazz 1.4i Comfort Lifestyle
€ 8 990,-- 59 500 km
- 01/2014
- 73 kW (99 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
129 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, BE-8400 Oostende -
Honda Jazz e:HEV 1.5 i-MMD Hybrid Elegance
€ 19 310,-- 1 000 km
- 03/2023
- 72 kW (98 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- Eл/Бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, LU-6562 Echternach -
Honda Jazz 1.4 Comfort Plus/CLIMA/CRUISE/NETTE AUTO/99 PK/NIE
€ 7 490,-- 98 234 km
- 10/2012
- 73 kW (99 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
5,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
129 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-2661 CT BERGSCHENHOEK -
Honda Jazz 1.4 Elegance
€ 3 900,-- 82 000 km
- 03/2010
- 73 kW (99 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
5,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
128 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-47198 Duisburg -
Honda Jazz 1.3 88 CH hybride
€ 8 990,-- 176 000 km
- 12/2014
- 65 kW (88 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
55 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
104 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, FR-31340 Vacquiers -
Honda Jazz 1.5i-VTEC Dynamic CVT (EU6.2)
€ 19 500,-- 4 078 km
- 02/2019
- 96 kW (131 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-4500 Ben-Ahin -
Honda Jazz Occasion rare 15.000 km
€ 9 500,-- 15 230 km
- 12/2014
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
123 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, BE-1325 Chaumont-Gistoux -
Honda Jazz 1,4i Style
€ 2 999,-- 133 300 km
- 04/2008
- 61 kW (83 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
5,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
134 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, AT-6020 Innsbruck
Honda Fit (или Honda Jazz в зависимост от пазара) е субкомпактен автомобил, който се произвежда от 2001-а година насам. Fit се използва в Япония, Китай и Америка, докато Jazz – в Европа, Океания, Африка и повечето части на Азия. Автомобилите са с пет врати, преден двигател и предно задвижване, а размерът на продажбите е над пет милиона бройки. Fit дебютира в Япония през юни 2001-а и веднага се превръща в хит на пазара. До декември същата година от модела са продадени повече бройки в сравнение с Toyota Corolla и Fit става автомобил на годината в Япония. В началото на следващата година моделът идва в Европа като Jazz. Той споделя платформата на Honda за малки автомобили със City, Airwave, Mobilio, Mobilio Spike, Freed и Freed Spike. редимството е, че резервоарът за гориво е под предните седалки, което в съчетание с компактното задно окачване позволява на задните седалки да падат доста ниско, което пък увеличава сериозно багажното пространство (почти два пъти повече в сравнение с Toyota Yaris хечбек). Jazz се предлага с 1.2-, 1.3-, 1.5-i-DSI и 1.5 VTEC двигатели, като всичките агрегати са базирани на L сериите на Honda. Осемклапановите двигатели използват по две свещи на цилиндър, което позволява по-пълноценно изгаряне на горивото, което пък води до по-нисък разход и по-ниски нива на вредни емисии. Специално за Европа се предлага 1.2 i-DSI с петстепенна ръчна трансмисия. Всички модели за Стария континент са с ABS, а за по-луксозните модели стандартни са страничните въздушни възглавници. Jazz има великолепна репутация в Европа – това е най-продаваният модел на Honda на континента. Съответно и изборът при употребяваните автомобили е впечатляващ. Оценките за сигурността също са респектиращи – Jazz има най-високата оценка за комбинирана сигурност в класа си – четири звезди от NCAP.
По-меко возене
Второто поколение бе показано на 17 октомври 2007-а в Токио и спечели за втори път наградата за автомобил на годината в Япония. Моделите са с по-дълга колесна база и като цяло са по-дълги и широки. Височина е непроменена, както и конфигурацията, осигуряваща огромното багажно пространство. Интериорът е по-луксозен, но пък мястото за краката е леко намалено. Шасито е променено, като целта е по-меко пътуване. „Наясно сме, че първият модел вози малко твърдо и затова променихме нещата“, признават от Honda. В Европа двигателите са 1.2-литров i-VTEC (разход от 5,1 литра на 100 км) и 1.4-литров i-VTEC (5.3 литра/100 километра). Моделите се предлагат и с новата I-SHIFT полуавтоматична скоростна кутия, която заменя традиционната автоматична CVT. През 2011-а Jazz мина през фейслифт, а на пазара се появи и новият хибрид. Употребяваните автомобили след фейслифта са за предпочитане – през 2010-а Honda върна в сервизите 646,000 коли заради копче за управление на прозореца от страната на шофьора, което може да се самозапали. Jazz Hybrid е с различни фарове, нова решетка, възможност за кожени седалки и екстериорен цвят лайм/зелено. Разходът на гориво е 4.3 литра на 100 км, като при ниски скорости автомобилът автоматично минава само на електричество и изключва бензиновия мотор. Електрическият двигател е ултра тънък и така сериозното багажно пространство не е намалено. Според оценката на Dekra Jazz е надежден автомобил, който рядко получава сериозни повреди и се представя на тестовете по-добре от средното за класа. Третото поколение се появи на бял свят през есента на 2013-а, като цялостната концепция не е по-различна от тази на предишните модели. Външният дизайн се отличава с острите страничните линии, но по-голямата промяна е в шасито – 27 % от него е ултра подсилена стомана. Освен това съвсем леко е намалена дължината, но пък е увеличено пространството за пътниците отзад. Да, стилът пак не е феноменален, но целта е друга – автомобил от високо качество на приемлива цена. И тя е постигната изключително успешно.