- Начална страница
- Avtomobili
- Honda
- Honda Accord
Honda Accord Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Honda Accord, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Honda Accord
-
Honda Accord 2.2 EXi
€ 4 199,-- 98 000 km
- 01/1990
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, Niedersachsen - Winsen (Luhe) -
Honda Accord 2.2 i-DTEC Elegance
€ 5 999,-- 109 783 km
- 04/2011
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
-
147 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-2490 Balen -
Honda Accord 2.2i type-R
€ 10 000,-- 209 000 km
- 01/1999
- 162 kW (220 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
9,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
279 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, BE-8490 Jabekke -
Honda Accord 2.4i Executive
€ 10 890,-Подлежащ на отчитане ДДС - 130 300 km
- 03/2010
- 148 kW (201 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
-
202 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, BE-9190 Stekene -
Honda Accord 2.4i Type S Edition
€ 17 990,-- 48 900 km
- 09/2010
- 148 kW (201 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
8,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
202 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, FR-54730 Gorcy -
Honda Accord Oldtimer
€ 700,-- 142 217 km
- 05/1981
- 59 kW (80 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-50389 Wesseling -
Honda Accord Coupe 39.000km Sammlerfahrzeug
€ 8 500,-- 39 000 km
- 03/1995
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-22848 Norderstedt -
Honda Accord Coupe 2.0i ES
€ 9 000,-- 50 000 km
- 10/2001
- 108 kW (147 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, IT-30172 mestre -
Honda Accord 2..4 executive
€ 6 000,-- 94 000 km
- 09/2003
- 140 kW (190 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, ES-08800 Vilanova i la Geltru
Honda произвежда Accord от 1976-а насам. Най-известният модел е седанът с четири врати – един от най-продаваните в САЩ. Има защо – Accord е първата японска кола, произвеждана в Щатите, и е най-продаваният японски автомобил в САЩ цели 15 години (1982-1997). Според серия от тестове Accord е една от най-надеждните машини в света, а освен всичко останало автомобилът е в Топ 10 на списание Car and Driver рекордните 30 пъти. В Европа обаче, въпреки традиционните японски ценности, продажбите не са толкова силни. Дебютът е на 7 май 1976-а като хечбек с три врати и мощност на двигателя от 68 конски сили. Използвана е платформата на Civic, но тя е леко удължена. Машината се продава добре заради малките си размери и ниския разход на гориво. Година по-късно е добавен и седан с четири врати и мощността се увеличава до 72 конски сили. Второто поколение дебютира през 1981-а, а три години по-късно става и един от първите японски автомобили с компютърно контролиран инжекцион. Механично почти няма разлика с предишния модел, но интериорът и екстериорът са модернизирани. Опционална екстра е Electro Gyrocator – първата в света автоматична вградена навигационна система. В края на 1985-а се появява и третото поколение. Дизайнът, дело на Тоши Ошика, впечатлява автомобилния свят, а скритите фарове се превръщат в магнит за купувачите. Моделът се продава и като Accord AeroDeck – известен в Европа като шутинг брейк – тривратен хечбек с прав покрив над задните седалки. Той може да поема огромно количество багаж, което е продължено и в следващите поколения. Двигателите са от 1.6- до 2.0-литрови, а трансмисиите – четиристепенна автоматична и петстепенна ръчна. Следващото поколение е с подобен дизайн, макар че автомобилът е по-голям като размери от своя предшественик (почти като тези на Legend от 1986-а). За първи път обаче хечбек моделът с три врати не се предлага извън Япония. Но пък инженерните подобрения са доста – изцяло нов алуминиев 2.2-литров двигател. Освен това всичките модели с автоматична трансмисия използват електронни устройства да заглушат нискочестотните шумове и вибрации. През 92-а Accord минава през малък фейслифт – добавени са въздушни възглавници и различни стопове.
Различните версии за Европа и останалия свят
За първи път в историята на модела Honda прави две различни версии за петото поколение (1993-a) – една за Европа и друга за Япония и Северна Америка. Европейският Accord е създаден в партньорство с Rover Group. През 1996-a моделът минава през фейслифт и получава нови фарове, броня, капак и решетка. Стилът е съвсем различен от американския – по-спортен, по-нисък и включващ правоъгълни задни прозорци. Комбито и купето обаче се внасят от САЩ, а не се произвеждат във Великобритания. Разделението продължава и в шестото поколение (1997), където има различни модели за Япония, Европа и САЩ. Бейсик моделът е доста по-сериозно оборудван от основните модели на конкуренцията (Ford Mondeo, Peugeot 406 и Opel Vectra) – ABS, имобилайзер и климатик. Фейслифтът през 2001-а добавя нова решетка, алуминиеви джанти, нови брони и различни предни и задни фарове. В него се появяват и две специално тунинговани вариации – Type R и Euro R. Те са по-леки и по-мощни и без особено луксозни елементи. Познават се по червената емблема на решетката, но продажбите са ниски и съответно е трудно да се намерят на пазара на употребявани автомобили. Моделите от седмото поколение (2002) също са различни – един вид за САЩ и друг за останалия пазар. Европейският разполага с първия дизелов двигател на Honda в добавка към 2.0-, 2.2- и 2.4-литровите бензинови агрегати. Euro L моделът е оборудван с 2.0-литров K20A двигател с мощност 220 конски сили. В средата на 2008-а излезе и осмото поколение. Вариантите са седан и комби, двигателите 2.2- и 2.4-литрови i-VTEC бензинови и 2.2-литров i-DTEC дизелов. Моделът е по-широк и по-дълъг от предишния, но и по-нисък, с по-изчистени линии и по-спортен. Машините след 2011-а са по-добрият избор при употребяваните автомобили заради по-комфортната ходова част. Задължително е обаче да се проверят спирачките и фаровете, които най-често дават дефекти. Деветото поколение (2013) е първото, разработено изцяло под ръководството на изпълнителния директор на Honda Таканобу Ито. Има и нови двигатели – 2.4-литров K24W (185 конски сили) и 3.5-литров V6 (278 конски сили). Фокусът е върху качеството на шофирането, комфортът и реакциите на колата, които са на по-високо ниво с изцяло ново предно окачване. Сигурно е обаче, че най-добрите дни на автомобила вече са зад гърба му.