- Начална страница
- Avtomobili
- Honda
- Honda Civic
Honda Civic Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Honda Civic, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Honda Civic
-
Honda Civic 1.6i VTEC EE9
€ 15 750,-- 276 000 km
- 09/1990
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-3078 ml Rotterdam -
Honda Civic 2.0 Type-R Premier Edition K20A2 In Top Staat!
€ 11 500,-- 190 000 km
- 03/2006
- 173 kW (235 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
212 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, NL-1791VG Den Burg -
Honda Civic 2,0i Type-R i-VTEC
€ 13 999,-- 160 000 km
- 05/2004
- 177 kW (241 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
8,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, AT-2552 Hirtenberg -
Honda Civic integra dc5 JDM 2.0 i-vtec
€ 26 000,-- 10 000 km
- 10/2001
- 173 kW (235 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
6,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, ES-08830 Barcelona -
Honda Civic 1.6i 16v VTI type R B16B
€ 15 000,-- 1 000 km
- 02/1995
- 140 kW (190 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, ES-19200 az -
Honda Civic 1.4i Comfort
€ 5 900,-- 148 000 km
- 03/2011
- 73 kW (99 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
1 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-1930 zaventem -
Honda Civic EG 1.5 AUT
€ 2 750,-- 254 000 km
- 07/1993
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-8831 winsum -
Honda Civic 5p 1.0 t Elegance Navi my20
€ 22 000,-- 27 883 km
- 01/2022
- 93 kW (126 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
4,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, IT-21020 Monvalle -
Honda Civic Type-R GT FN2 LHD
€ 12 995,-- 130 000 km
- 04/2008
- 148 kW (201 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
9,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, BE-9406 Ninove
Honda Civic е продуктова линия от малки семейни автомобили, произвеждани от Honda. Първоначално Civic е събкомпактен модел, но през смените на поколенията машината пораства и става и по-голяма, и по-луксозна. В момента Civic се намира между Honda Fit и Honda Accord. Първият Civic е представен през 1972-а като модел с две врати. Първоначалната репутация е за икономична, надеждна и зелена кола, но по-късните вариации могат да се похвалят и с високи оценки по отношение на комфорта и стабилността. Civic се продава по-добре в САЩ и Канада, отколкото в Европа, а в Япония моделът не се произвежда от август 2010-а. Преди да направи Civic, в началото на 70-те Honda обмисля цялостно оттегляне от автомобилния пазар. Топлото приемане на модела обаче променя нещата и то за добро – от началото на Civic досега са продадени близо 20 милиона бройки. Първото поколение е оборудвано с четирицилиндров двигател с водно охлаждане и благодарение на добрата си икономичност и петролната криза от 1973-а бързо впечатлява клиентите. Вариантите са купе, хечбек и комби, с три и пет врати. Второто поколение излиза на пазара през 1979-а, като външността е по-правоъгълна, автомобилите са по-широки, а двигателите – по-мощни. Третото поколение излиза на бял свят през 1983-а, като при него има още вариации на моделите – четиривратен миниван и двувратно купе с име CRX. Тук е и представянето на дълго използваните четирицилиндрови D двигатели, включително 1.5-литров агрегат. През 1984-а се появява и Si моделът – спортна версия с по-мощен двигател и опционално 4x4 задвижване. Четвъртото поколение е представено през 1987-а и е с увеличени дименсии и по-нисък покрив. От сериозния брой вариации най-впечатляващата е SiR (с двигател B16A DOHC VTEC). Всички модели за САЩ са с електронно впръскване на горивото, но на другите пазари се продават версии с карбуратор.
Honda Civic – радикална промяна в дизайна
1991-а е годината на петото поколение Civic – дизайнът вече е по-аеродинамичен, макар че размерите продължават да се увеличават. Промените по дизайна продължават и при шестото поколение, появило се през 1995-а. Това е поколението и на първия Civic с двигател, задвижван от природен газ. При седмото поколение (2000-та) има нов редизайн, но се запазват дименсиите от предишното. Тук главната промяна е в предното окачване – то вече е тип „Макферсон“. Целта е намаляване на разходите и увеличаване на пространството за двигателя – новия Honda K. Осмото поколение (2006-а) отново е с променен дизайн, който го прави доста по-динамично изглеждащ и красив. При това без да се отразява на добрите вътрешни решения. Type-R е спортният вариант с две врати. Двигателите са 1.4-литров i-DSI, 1.8-литров i-VTEC(R18A2) и 2.2-литровият турбодизел i-CTDi N22A2. При употребяваните автомобили е добре да се търсят такива след фейслифта от 2008-а. Оценките на Dekra са повече от положителни във всички категории на пробег, като особено в тази над 100,000 километра Civic се представя значително по-добре от средното за класа.
Отговор на критиките
Деветото поколение (2011-а) бе причина Honda да направи нещо безпрецедентно в своята история. Моделите бяха критикувани заради ниското качество на интериора и твърдото возене, а в отговор Civic направи бърз фейслифт със значителни промени в интериора и екстериора, но пазарът вече бе реагирал и продажбите спаднаха. Още повече конкуренцията – Ford Focus и Hyundai Elantra, имаше наистина добри модели. Съответно, при търсене на употребявани автомобили от това поколение, е добре те да са след фейслифта от 2013-а. Десетото поколение Civic бе представено през 2015-а и е базирано на изцяло новата глобална платформа на Honda. Вариантите са седан, купе, петвратен хечбек, Si и Type-R. LED фаровете са стандартни и за предницата, и за задницата, а двигателите са два вида: 2.0-литров DOHC или 1.5-литров турбо DOHC. Еволюционните промени водят до повишено качество, при това запазвайки старите златни неща в модела: икономичността, умните решения и изявените способности. Civic се използва за състезания още от своя дебют, но може би най-големият успех идва през 2013-а. Honda участва с модел, базиран на петвратния хечбек в WTCC сериите и печели титлата при конструкторите шест състезания преди края.