Актуални оферти за Dacia
-
Dacia Sandero 1.2 GPL 75CV Ambiance
€ 3 999,-- 186 033 km
- 05/2013
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- автогаз
-
5,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
136 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-10147 Torino -
Dacia Duster I Laureate 4x2 1.2 TCe 125 AHK Allwetter
€ 7 680,-- 34 682 km
- 06/2015
- 92 kW (125 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-01279 Dresden -
Dacia Spring Electric 45 Comfort Plus Comfort Plus Electric 45
€ 7 900,-- 55 870 km
- 10/2021
- 33 kW (45 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- електричество
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
11,9 kWh/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-13030 Caresanablot - Vercelli -
Dacia Logan MCV II Kombi Prestige 1.5 dCi 90 eco EXPORT/HÄNDLE
€ 3 500,-Подлежащ на отчитане ДДС - 301 500 km
- 10/2016
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-85354 Freising -
Dacia Duster II Comfort LPG / GAS
€ 10 995,-- 108 264 km
- 11/2021
- 74 kW (101 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- автогаз
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-58091 Hagen -
Dacia Duster SCe 115 S&S Comfort
€ 13 900,-- 16 900 km
- 05/2019
- 84 kW (114 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
6,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
149 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, AT-1110 Wien -
Dacia Duster 1.5 Blue dCi 8V 115 CV 4x4 Extreme
€ 18 900,-- 12 900 km
- 07/2022
- 84 kW (114 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
4,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
119 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-10093 Collegno - To -
Dacia Sandero Essential SCe 65
€ 12 749,-Подлежащ на отчитане ДДС - - km
- - (Първа регистрация)
- 49 kW (67 к.с.)
- нови
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
5,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
120 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-53757 Sankt Augustin -
Dacia Sandero Essential SCe 65
€ 12 749,-Подлежащ на отчитане ДДС - - km
- - (Първа регистрация)
- 49 kW (67 к.с.)
- нови
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
5,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
120 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-50939 Köln
Който търси възможно най-изгодната цена на кола, се озовава рано или късно при Dacia. Автомобилната марка от румънска Влахия мисли предимно практично. Нейните достъпни превозни средства не са толкова удобни като немските луксозни возила, но в никакъв случай не са просто евтини. При Dacia няма да откриете излишни аксесоари и претрупан дизайн. Принципно както за употребяваната кола, така и за новото превозно средство важи максимата: „голяма кола за малко пари“- няма как да е възможно.Уловката в случая – дори и превозните средства да са ненадминато изгодни, шофьорът трябва да направи няколко компромиса. Уютната атмосфера не е основната цел на Dacia, вътрешното оборудване е белязано от семпла ефективност. Но когато става въпрос за същината на една модерна кола, то тогава не трябва да се притесняваме от пропуски; комфортът при пътуване при Dacia е изписан с големи букви. Дори и употребявана, техниката е много здрава. Изработката и при превозни средства втора ръка е солидна отвън. Dacia няма как да стане световен шампион в сърцата на клиентите, но всички, които хладнокръвно (трябва да) пресмятат, при румънците намират практични и пригодени за ежедневието автомобили.
Тези модели на Dacia и употребявани са много обичани
Какво удобство се крие в един модел на Dacia, който се предлага като употребяван автомобил, зависи от степента на оборудване. Предложените екстри не са много. Но моделите от Duster до Sandero в едно си приличат: Притежават висока степен на стабилност. За разлика от луксозните марки, употребяваната Dacia не губи своята стойност. Причината за това – като дъщерно предприятие на Renault, румънският автомобилен производител се обръща към утвърдени технологии . Превозните средства не печелят конкурси по новаторство, но въпреки това са много добре пригодени да побеждават безпроблемно ежедневието по магистралите и лошите градски улици. Представяме ви три модела на Dacia, които и като употребявани автомобили са също толкова убедителни, както новите превозни средства.
Dacia Duster : Моделът Duster е SUV (превод: "практичен спортен автомобил") на Dacia, който се появява се през 2010-а на пазара. Конструиран е на базата на платформа B0, която шест години преди това е била разработена за Renault. В Украйна, Русия и Близкия Изток моделът се разпространява със собственото име на марката.През 2013/14 следва първата оптична преработка на Dacia Duster. Едва от тогава и функцията ESP (електронна стабилизираща програма) принадлежи към серийното оборудване. Изборът на двигатели е лесен за преглеждане – бензиновите двигатели се предлагат с 105 и 125 конски сили, при дизелите има 86 до 110 конски сили. Duster-ът може да бъде закупен по избор и със задвижване на всички колела. От професионалната преса за моторни средства Dacia Duster е определена за най-изгодното SUV на Германия: като нов автомобил тази Dacia струва по-евтино от употребявано превозно средство на конкуренцията.
Dacia Sandero : Автомобилът среден клас на Dacia първоначално слиза от конвейера през 2008-а, а от 2012-а на пазара е втората генерация. Моделът Sandero е разработен в предприятието на Renault в Бразилия, но превозните средства за Западна и Централна Европа се сглобяват в Румъния. Моторизацията на бензиновите двигатели достига от 75 до 105 конски сили, дизелите предлагат мощност от 68 до 88 конски сили. Също като Duster, Dacia Sandero се базира на платформата на Clio. Второто поколение, наред с доказано стабилните бензинови двигатели на Renault, предлага също така и дизелови двигатели с директно впръскване, с акумулиращата горивна система с високо налягане (наречена Common-Rail). Освен това в предлагането има и вариант с LPG автогаз. Който търси по-голяма свобода за краката, трябва да изпробва версията Stepway. Максимален комфорт предлага линията за оборудване Prestige: наред с климатиците, тя съдържа и подгряващи външни стъкла и даже една частица лукс – кожено кормило.
Dacia Lodgy : Компактният ван на Dacia е превозното средство в асортимента от модели, който е много убедителен със своята семейна насоченост. Може да се купи от 2012-а, като Dacia Lodgy предлага място за до 7 лица. Обширното пространствено оформление е ясно от от самото име – „Lodge“ в превод от английски език означава самобитна къщичка сред природата. Ванът на Dacia е сам по себе си топ класа имайки предвид цената като употребяван автомобил. Често компактните ванове на (немската конкуренция) струват двойно повече на почти същия километраж. Затова пък в Lodgy, въпреки името, не е напълно уютно. Но не е задължително да е, защото тази Dacia е повече работеща пчеличка, отколкото царицата в кошера. Актуалните модели разрешават да се избира между три бензинови двигателя и един дизел агрегат. Турбо бензиновият двигател с директно впръскване може да омагьосва и при каране на магистралата да се появи най-малко една лека усмивка на главата на семейството.
Автомобил Dacia: от римското минало на Румъния до международното бъдеще
Румънският автомобилен производител е основан през 1952-а под името Uzina de Autoturisme Pitești (UAP) , което преведено означава автомобилен завод на Пиещи. Първоначално UAP се създава като снабдител на завод за камиони. Но в средата на 60-те години се модернизира и се преустройва в едно изцяло функциониращо предприятие. Още по това време, въпреки конфликтите Изток – Запад, Renault се оказва отзивчив партньор. През 1968-а Пражката пролет завършва в ледена студенина, а първата Dacia слиза от конвейерната линия като лицензна версия на Renault 8. Името на марката неслучайно напомня за историята на Румъния като част от Римската Империя. Провинция Дакия (на латински: Dacia) през 2 век пр.н.е. се разпростира приблизително върху територията на днешната страна. През 1978-а съвместната работа с Renault приключва. Въпреки това въз основата на френските модели се произвеждат многобройни превозни средства. До 2004-а в Питещ се конструират около 2 милиона превозни средства на Dacia 1300. Смята се за румънския Volkswagen и се базира на Renault 12, който е разработен и произвеждан през 70-те години.
След промените през 90-те години Dacia изпада в криза. Нестабилното сътрудничество с Peugeot, което довежда до производството на Dacia Nova, скоро се проваля. В края на десетилетието контактите с Renault отново стават близки. През 1999-а те стават собственици на голям дял от румънския автомобилен производител. Въведени са двигатели с модерно вентилно управление и Dacia предлага за пръв път модели с дизелово задвижване. В последвалите години се появяват по-малко успешни превозни средства като например пикапите и се разработват нови серии. Докато някои от производителите в Западна и Централна Европа губят позиции вследствие на финансовата криза през 2008-а, Dacia преживява възход. Нови модели като Dacia Dokker идват на пазара. С ниските си цени за нови превозни средства, с които Dacia подбива цените и на употребяваните автомобили, марката се утвърждава като доставчик в икономичния клас.
Тайната на Dacia: дали употребяван или нов – голям автомобил за малко пари
Днес Dacia е стопроцентова дъщеря на Renault. Несъвършенството на сътрудничеството Изток – Запад: само една ограничена част от превозните средства се произвежда в Румъния, другите производствени звена са заводите на Renault в Москва, Мароко, Колумбия и Иран. Въпреки това Dacia е успешна марка и от години числата на продажбите в Европа се покачват. С нови концепции като линията Stepway се обхващат по-големи кръгове купувачи. Кросоувер моделите Dacia Sandero Stepway и Dacia Dokker Stepway не обещават само „мускулест“ дизайн, а показват че Dacia е повече от една евтина марка. Титановата оптика, двуцветна броня, климатик и темпомат се допълват като едно хармонично цяло при Stepway моделите. Голяма кола за малко пари, така междувременно се представя Dacia – независимо дали е употребяван автомобил или ново превозно средство.
Актуални модели на Dacia, които могат да се закупят и употребявани
Класа на превозно средство | Modell | Година на производство | Забележка |
---|---|---|---|
Компактна класа | Dacia Sandero | от 2012 (2-ро поколение) | Базира се на Renault Clio (4-то поколение), за пръв път ESP и ролево управление с усилвател в серийното производство, вариантът на модел Stepway предлага по-голяма свобода на краката. |
Компактна класа | Dacia Logan | от 2012 (2-ро поколение) | Лимузините се предлагат само в Испания и Португалия, комби като се разпространява като Logan MCV. |
SUV | Dacia Duster | от 2010 | Базира се на B-платформата, която в значителна степен е създадена от Nissan. Много конструктивни елементи произлизат от по-старите производствени серии на Renault Clio и Megane, двигателите произлизат от Renault Scenic. |
Компактен ван | Dacia Lodgy | от 2012 | Базира се B-платформата на Renault-Nissan – алианс. Произвежда се в Танжер, Мароко, за европейския и африкански пазар. |
Комби с висок таван | Dacia Dokker | от 2012 | Базира се на Dacia Lodgy и се произвежда в Танжер, Мароко. Името се произхожда от английската дума „ dock worker “ – докер. |