- Начална страница
- Avtomobili
- Bugatti
- Bugatti Veyron
Bugatti Veyron Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Bugatti Veyron, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Bugatti Veyron
-
Bugatti Veyron 16.4 / First Owner / German
€ 1 499 000,-- 13 460 km
- 08/2006
- 736 kW (1 001 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
-
23,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
574 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-8530 Harelbeke -
Bugatti Veyron Vitesse *Geneva Motorshow 2012 Edition*
€ 2 975 000,-Подлежащ на отчитане ДДС - 16 761 km
- 02/2014
- 882 kW (1 199 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
23,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
539 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-50171 Kerpen -
Bugatti Veyron Grand Sport|VITESSE SUSPENSION|SERVICENEU
€ 1 999 990,-Подлежащ на отчитане ДДС - 29 500 km
- 03/2015
- 736 kW (1 001 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-90439 Nürnberg -
Bugatti Veyron
€ 2 200 000,-- 27 700 km
- 07/2007
- 736 kW (1 001 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-50171 Kerpen -
Bugatti Veyron GrandSport//1 OF 58//VITESSE-H.//ROOF-H.
€ 2 299 000,-- 11 980 km
- 02/2011
- 736 kW (1 001 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-80807 München
Със супер спортния автомобил невинаги се печелят пари отвъд продажната цена от един милион евро. Разходите по техническите разработки са прекалено високи, а производствените серии са прекалено малки. Традиционно водещите в този сегмент италиански производители изгубиха тяхната икономическа независимост и днес се водят като престижни марки на големи концерни като Fiat със своите марки Ferrari и Maserati. Концернът от Волфсбург Volkswagen от 1998-а е до династията от Торино и е вторият играч на пазара на автомобилните суперлативи. С придобиването на Lamborghini, където дъщерната компания на VW – Audi, има думата, компанията от Долна Саксония си обезпечава и правата върху името на френско-италианската легенда Bugatti. VW отваря нов завод на историческото производствено място в елзаския Молсхайм. От 2005-а в Елзас, след почти половин век прекъсване, отново се произвежда спортен автомобил със старото фирмено име – Bugatti Veyron.
С проекта Bugatti VW тръгва на лов за рекорди
Сътвореният от инженерите и дизайнерите на VW модел е кръстен на състезателния пилот Пиер Вейрон, който през 30-те години донася множество успехи на Bugatti. Изборът на име и препратката към моторния спорт дават ясна представа какво новите собственици имат наум: с Bugatti Veyron трябва да се създаде изключителен автомобил, който ще тръгне на лов за рекорди и ще накара имиджа на Volkswagen да заблести. Единственият компромис спрямо нормалността в карането: трябва да отговаря на техническите условия за допускане до уличното движение, защото, въпреки че проектът Bugatti има главно експонатен характер, волфбургците планират всеки човек да може да се докосне до изложената малка серия от 300 екземпляра.
С 407 км/ч Bugatti Veyron е едно от най-бързите купета на света
Като носител на технологията Bugatti Veyron не изглежда много подходящ зa състезания, но за сметка на това двуместното купе доказва, че Volkswagen, дори и без Porsche, е в състояние да разработва подходящи за състезания техники. Сърцевината на Bugatti Veyron, притежаващ закръглена муцуна и задвижване на всички колела, е специално конструирания за този модел двоен V двигател с 16 цилиндри и 8 литра обем, който вдига 736 kW (1001 конски сили). По този начин е възможна максимална скорост от 407 км/ч. С тези стойности Veyron е един от най-бързите серийно конструирани автомобили на света. До завиждащата сила се достига чрез четири турбокомпресора, с чиято помощ конструираният от олекотена пластмаса от въглеродно влакно автомобил ускорява за 7,3 секунди от 0 до 200 км/ч. Не минават повече от 2,5 секунди, докато шофьорът достигне 100-тицата. Специални гуми, разтегателен заден спойлер, както и хидравлика, която се спуска при по-високи скорости, в екстремни ситуации се грижат за сигурното боравене. По-скоро безгрижно е отношението към околната среда: с 960 гр/км емисиии на CO2 при градско движение и разход от до 100 литра на 100 километра при пълно натоварване, Bugatti Veyron по-скоро поставя отрицателен рекорд.