Употребявани автомобили BMW X6 за продажба в AutoScout24

Намери своето мечтано превозно средство

Оферти за вашето търсене

Оферти за вашето търсене

През 2008-а BMW за пръв път показва X6 – Sport Utility Coupé (практично спортно купе)


Как са си представяли дизайнерите на BMW превръщането на лимузината от горен клас 7 -мица в елегантно купе или кабриолет, бива показано от немския автомобилен производител през 2003-а, когато новата BMW 6-тица отпразнува премиерата на серийното си производство. Малко по-късно по това време вероятно е възникнала новаторската идея да се видоизменят подобните форми на купето и за класа превозни средства тип Sport Utility Vehicles (SUV – практичен спортен автомобил). Баварците имат пасващата конструктивна платформа още от BMW X5, който се произвежда още от 1999-а в американските заводи на производителя. И точно там би трябвало да се е изменила концепцията за превозното средство, която е известна с термина Sport Utility Coupé (практично спортно купе) и през 2008-а да се представи като BMW X6 – нов член на X-семейство на BMW.


BMW X6 като кросоувер между купето и SUV


С дължина от почти 4,90 метра, ширина малко под два метра и височина на каросерията от почти 1,70 метра, BMW X6 демонстрира своята принадлежност към класа на практичните спортни автомобили – SUV. Но докато баварците се наложи да преглътнат критиките за дизайна на BMW X5, тъй като е приеман многократно за тромав, BMW X6 (базиращо се на SUV) по друг начин отговаря на въпроса за стила: със спускаща се плавно линия на покрива, както е действителният маниер на клас купе. Въпреки наклона на четиримата пасажери, отвътре се предлага повече място на разположение, отколкото в лимузините седмици. И за това трябва да се благодари на пространственото чудо на кросоувера, комбинация от SUV и купе, късите релси на покрива и дългата почти три метра колесна база. С теглото си от почти 2,5 тона BMW X6 отново ясно се ориентира към моделите от клас SUV.


Стандартна моторизации на BMW X6


BMW X6 се предлага на европейския пазар в две бензинови и дизелови версии. В програмата на BMW X6 като модели-прототипи с обем три литра първоначално са заложени 173 kW (235 конски сили), по-късно 180 kW (245 конски сили), както и 225 kW (306 конски сили) бензинов агрегат. Мощният бензинов двигател с 4,4 литра работен обем е оборудван с V8 двигател с битурбо натоварване и може да качи 300 kW (407 конски сили). При въвеждането на пазара големият дизелов двигател разполага с над 210 kW (286 конски сили) и след това е заместен с нов двигател с 225 kW (306 конски сили) .


BMW X6 с M двигател като хибрид


Най-големият кораб от производствената серия е BMW X6 M. Тунинг специалистите на BMW използват за M модела V8 двигател и правят от битурбото магия – мощност от 408 kW (555 конски сили). По този начин BMW X6 стига за 4,7 секунди от 0 до 100 км/ч. За сравнение – с най-малката си бензинова моторизация BMW X6 успява в спринта за 6,7 секунди. Но баварците не предоставят своя Х6 само със спортен двигател за по-добри постижения. За по-добри стойности на околната среда вече има и хибридна версия на BMW X6, която се движи също така с V8 агрегат. Отто двигателят е подкрепян от два електрически мотора, които поемат задвижването при ниска скорост.


Mehr anzeigen