- Начална страница
- Avtomobili
- Volkswagen
- Volkswagen Golf
Volkswagen null Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Volkswagen null, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Volkswagen Golf
-
Volkswagen Golf VI Match*PDC*6-GANG*AHK
€ 2 900,-- 281 234 km
- 10/2012
- 90 kW (122 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
6,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
144 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-25421 Pinneberg -
Volkswagen Golf Golf 5p 1.5 tsi Highline 130cv
€ 12 990,-- 57 000 km
- 07/2019
- 96 kW (131 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
5,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, IT-20082 Binasco - Milano - MI -
Volkswagen Golf iV 1.4 Edition, Klima, Alu Allwetterreifen
€ 770,-- 215 000 km
- 06/2001
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-30938 Fuhrberg -
Volkswagen Golf 1.2 TSI / 1ER MAIN / CLIM / NAV
€ 8 500,-- 117 350 km
- 03/2016
- 63 kW (86 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
4,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, BE-1932 Zaventem -
Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI High Executive Line Eerst lezen!
€ 2 999,-- 233 443 km
- 06/2012
- 77 kW (105 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
-
136 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-4905 AA OOSTERHOUT -
Volkswagen Golf VI Trendline
€ 4 499,-- 131 583 km
- 04/2009
- 59 kW (80 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
6,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
149 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-12349 Berlin -
Volkswagen Golf Golf 1.2 TSI Trendline
€ 6 900,-- 161 878 km
- 06/2014
- 77 kW (105 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
4,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, BE-4432 Alleur -
Volkswagen Golf 1.4TSI R-LINE Pano Ouvrant Front Gps Amovible Blue
€ 11 990,-- 91 143 km
- 11/2016
- 92 kW (125 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
5,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
120 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-6200 Chatelet -
Volkswagen Golf GTD 2.0 GTD DSG Getriebe Panorama ACC Drive Mode
€ 10 200,-- 253 000 km
- 10/2015
- 135 kW (184 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-90763 Fürth
Volkswagen Golf е истинска легенда в автомобилостроенето. Golf е на пазара от 1974-а, като досега е минал през седем поколения и е най-продаваният модел на Volkswagen и вторият най-продаван в историята след Toyota Corolla. Golf е и една от двете машини (заедно с Рено Клио), печелили на два пъти наградата за автомобил на годината (1992 и 2013). Първото поколение Golf е представено през 1974-а – модерен хечбек автомобил с предно задвижване и водно охлаждане, който да наследи остаряващия Volkswagen Beetle. Дизеловият Golf също прави малка революция, макар че, когато се появява в края на 1976-а, никой не предполага това. Година по-рано – през пролетта на 1975-а – се появява и спортният модел Golf GTI. Идеята е проста – взима се основата от нормален икономичен модел, ъпгрейдва се и става практична и спортна кола. Това е и един от първите малки автомобили с инжекцион, като благодарение на него и теглото от само 810 килограма Golf Mk1 GTI ускорява от 0 до 100 км/ч за 9.0 секунди. През 1980-а се появява и Golf кабриолет, който се продава до 1993-а, при това без никаква промяна в дизайна. Второто поколение Мк2 излиза на пазара през септември 1983-а. Разликите не са големи – дизайнът е малко по-заоблен, размерите са нараснали и теглото е увеличено със 120 кг. От този модел са произведени над шест милиона бройки, а през 1985-а се появяват и първите 4x4 модели Golf – Syncro. Август 1991-а маркира началото на продажбите на третото поколение. Мк3 продължава да увеличава размерите, а и разнообразието от двигатели – първият TDI и 2.8-литров VR6. Освен това вече има и комби – през 1993-а излиза Golf Variant, а същата година е представен и нов кабриолет. Мк3 Golf Cabrio получава фейслифт през 1999-а и се произвежда до 2002-а. Мк3 е и първият Volkswagen, спечелил наградата за автомобил на годината в Европа (1992).
Най-известният употребяван Golf
Първият Golf от четвърто поколение е представен през август 1997-а, а година и половина по-късно се появява и като комби. През 2001-а Mk4 е най-продаваният модел в Европа, което означава и сериозно разнообразие на пазара на употребявани автомобили. И има защо – Мк4 е целенасочен опит Volkswagen Golf да се изкачи нагоре – по-луксозен интериор и по-високо ниво на оборудване, като на Audi A3, но на значително по-ниска цена. От този модел е и най-известният употребяван Golf – този на папа Бенедикт XVI. Йозеф Ратцингер продава автомобила от 1999-а за $ 13,000, но след като Бенедикт XVI става папа, щастливият купувач го продава през eBay за близо 200,000 евро. Петото поколение излиза в Европа през есента на 2003-а. Мк5 е базиран на платформата на Volkswagen Group A5 (PQ35). Промените в окачването и шасито водят до повече стабилност и комфорт при шофиране, а освен това е повишен и полезният обем. Вътрешният дизайн обаче не е на толкова високо ниво и вече не отговаря на стандарта на Audi A3. Двигателите варират сериозно спрямо страните, но основно са четирицилиндрови бензинови и нов дизелов TDI. В края на 2004-а се появява и компактен ван под името Golf Plus. Той е с 95 милиметра по-висок от стандартния Golf и 150 милиметра по-къс от седемместния Volkswagen Touran. През 2006-а излиза и CrossGolf – Golf Plus с елементи на кросоувър. Според тестовете на DEKRA за употребявани автомобили Golf Plus е толкова по-добър, колкото повече километри минава. Шестото поколение е базирано на същата платформа – PQ35 – и дебютира през 2008-а. Дизайнът е по-аеродинамичен, което намалява разхода на гориво, а и прави автомобила по-тих. Интериорът е с по-високо качество от предшественика, а и цената на производство е по-ниска, което се отразява и на крайната цена към клиентите. Освен това Mk6 е оборудван със седем въздушни възглавници и получава 36 от 37 възможни точки по отношение на сигурността на пътниците. През 2011-а е представен и новият кабриолет. Той е с мек покрив, който се отваря за 9.5 секунди, при това дори и в движение (при скорост до 30 км/ч). Последното поколение дебютира през 2012-а и използва новата MQB платформа, която споделя с Audi A3, SEAT Leon и Škoda Octavia. Mk7 е по-лек от Мк6 с около 100 килограма, но по-голям като размери. Двигателите са налични във всички разновидности – бензинов, дизелов, метанов, електрически и хибрид. Дизеловите модели от Мк6 и Мк7 обаче са част от скандала с манипулираните емисии на азотни оксиди, който се разрази през септември 2015-а и доведе до сериозни трусове във Volkswagen.