- Начална страница
- Avtomobili
- Toyota
- Toyota Yaris
Toyota Yaris Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Toyota Yaris, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Toyota Yaris
-
Toyota Yaris 1.3 VVTi Sol_AIRCO_5 DEURS_NETTE AUTO
€ 3 750,-- 120 000 km
- 10/2007
- 64 kW (87 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
141 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-3113 AH SCHIEDAM -
Toyota Yaris 🔹1.5 HYBRID 116CV E-CVT AUTOMATIC HB TREND
€ 16 000,-- 35 000 km
- 07/2023
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- Eл/Бензин
-
3,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
64 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-00156 Roma -
Toyota Yaris 1.0 VVT-i Sol / Airco / Nieuwe APK
€ 1 695,-- 199 397 km
- 05/2004
- 48 kW (65 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-4501 AL OOSTBURG -
Toyota Yaris 1.0 VVT-i Sol MMT 5DRS AUTOMAAT NAP APK RIJDT GOED
€ 1 795,-- 283 935 km
- 08/2003
- 50 kW (68 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
5,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, NL-3076 JA ROTTERDAM -
Toyota Yaris 1.0i VVT-i Comfort
€ 5 999,-- 28 555 km
- 02/2010
- 51 kW (69 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
5,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
118 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-9100 Sint-Niklaas -
Toyota Yaris 1.3 VVTi Sol 5 deurs Airco 2e Eig Dealer NAP
€ 3 940,-- 152 447 km
- 07/2007
- 64 kW (87 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
141 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-5107 RJ DONGEN -
Toyota Yaris 1.0i VVT-i 16v Linea Sol - Bluetooth - VE/VC/JA
€ 1 899,-- 223 000 km
- 12/2003
- 48 kW (65 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
5,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
134 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-4621 Retinne-Fleron-Liege -
Toyota Yaris 1.0 VVTi Acces|Airco|Trekhaak|5-drs|
€ 2 650,-- 224 007 km
- 11/2009
- 51 kW (69 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
115 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-8161 PG EPE -
Toyota Yaris 1.0 VVTi Acces |AIRCO|1STE EIGENAAR|ORIG. NL|NAP|
€ 6 200,-- 78 683 km
- 10/2010
- 51 kW (69 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
115 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-2952 AX ALBLASSERDAM
Трябва да си почти безразсъден, за да кръстиш каквото и да е на богините на грацията и красотата. Защото точно това са Харитите от древногръцката митология. И не само – те са символи на доброто и вечно младо начало на живота. Toyota обаче рискува с Yaris – малкият градски автомобил, който през 1999-а наследява Starlet, и успява. Защото успява да съчетае компактен размер с достатъчно голям обем и комфортен интериор. Yaris разбива стереотипите на своя клас с бързата реакция в управлението и моментално се превръща в хит на пазара. Освен това моделът печели симпатиите на журналистите и е избран за автомобил на годината и в Европа, и в Япония. Първото поколение (XP10) има две имена – Yaris и Echo, в зависимост от пазара. Моделите са хечбек с 3 или 5 врати и седан с 4 врати. Вместо нормалните аналогови инструменти, моделът залага на дигитални такива, събрани в средата на таблото. Оценките за сигурност обаче са средни – 4 от 5 звезди в краш тестовете на Euro NCAP през 2000-а година. Четири години по-късно ANCAP отново тества модела само с еърбег пред водача и резултатите пак не са добри – 3 от 5 възможни звезди. Първоначално двигателите в Европа са бензинови 1.0- и 1.3-литров редови четирицилиндров, през 2001-а е добавен 1.5-литров, а през 2002-а 1.4-литров D4-D дизел.
Висока надеждност
Второто поколение се появява през 2005-а, вече с името Yaris по целия свят, и отново се предлага като хечбек и седан. Четирицилиндровият 1.0 VVT-i двигател е заменен от трицилиндров, който се използва и в Toyota Aygo. Другите два агрегата са с леко увеличена мощност, а през 2009-а за Европа е направен 1.33-литров двигател със старт/стоп технология. Обърнато е и сериозно внимание на сигурността – Yaris е първият автомобил в своя клас с девет въздушни възглавници. Спортният вариант Toyota Yaris RS излиза на пазара през 2007-а. Двигателят е 1.5-литров четирицилиндров VVT-i, джантите за 16-инчови алуминиеви, решетката е различна, както и предните и задни амортисьори. През януари 2009-а обаче от Toyota са принудени да върнат за ремонт 1,28 милиона автомобила, базирани на платформата на Yaris, заради дефект в колана, който при остър челен сблъсък може да доведе до запалване. Но пък тестовете на Dekra са категорични – употребяваните автомобили на този модел са изключително надеждни – те се справят над средното ниво при пробег до 50 000 километра, между 50 000 и 100 000 и между 100 000 километра и 150 000 километра. Факт е обаче, че моделът е най-вече за града, защото по отношение на удоволствието от шофирането по магистрала отстъпва на Ford Fiesta и Volkswagen Polo.
Увеличена сигурност
Третото поколение Yaris излиза на пазара през 2011-а. Първоначално има само хечбек версия, а седанът се появява 2013-а. Моделът е с по-динамичен екстериор, с повишена видимост за водача, с различна предница и повече пространство в кабината. В Европа се предлага и с шестстепенна ръчна трансмисия за 1.33-литровия бензинов двигател, който се справя успешно със скромното тегло на Yaris от 1000 килограма. Резултатите от краш тестовете са осезаемо по-добри и моделът е оценен с пет звезди от пет възможни от Euro NCAP. През пролетта на 2012-а е представен и хибридният Yaris HSD, който взима двигателите от Toyota Prius, но през октомври същата година Toyota понася нов удар, като изтегля от употреба 7,4 милиона автомобила по целия свят (1,39 милиона в Европа) заради проблеми с прозорците. Три години по-късно е време за фейслифт – двигателите и трансмисиите са същите, но е увеличен комфортът при шофиране и качеството на интериора. Освен това е намален шумът при високи скорости. Реновирането, в комбинация с хибридния модел, връща Toyota в челото по продажби в Европа. Пък и доброто качество идва наистина на приемлива цена. Същото важи и за употребяваните автомобили – проблемите с корозия са минимални, а дори и при сериозен пробег отсъстват големи повреди. Най-честите са свързани със спирачната система, но се отстраняват лесно. Пазарът изобилства от модели след 2006-а година, като вариантът след фейслифта от 2009-а е за предпочитане.