Преминете към основното съдържание
Понастоящем AutoScout24 се предлага с известни ограничения поради извършването на техническа поддръжка. От това са засегнати някои функции като контакт с продавачите, влизане и управление на превозните средства за продажба.
opel-antara-l-01.jpg

Opel Antara

Opel Antara Преглед

Виж подробен преглед на автомобила Opel Antara, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още

Употребявани от:
*Най-ниска цена в AutoScout24 през изминалия месец

При създаването на високопроходими автомобили немският производител Opel се доверил навремето на своята принадлежност към General Motors (GM), главно за познанията на азиатските партньори. Японският конструктор Isuzu осигурява първия офроуд автомобил на марката, който е на пазара между 1991 г. и 2003 г. като Opel Frontera и който благодарение на своята надеждна 4×4 система се справя добре и извън пистите. Базиран също върху разработка на Isuzu е предлаганият от 1992 г. до 1999 г. Opel Monterey, с който производителят от Рюселсхаймер за първи път може да предложи Sport Utility Vehicle (SUV) в собствената си програма. Общото между всички модели е, че всички са оборудвани с емблемата на Opel върху охлаждащата решетка, въпреки че са произведени в Япония. Това се променя, когато стратезите на GM започват проекта за нов SUV. Компактен като мащаби и с дизайн на кросоувър, между офроуд автомобил и лимузина, този вътрешно разработен модел трябва да отговори на търсенето на новите градски купувачи. За да използва икономични части, GM решава да възложи производството на компактния SUV на дъщерната си компания Daewoo в Южна Корея. В континентална Европа офроуд автомобилът с къса база е въведен най-накрая през 2006 г. и се продава като Opel Antara.

Дискретен офроуд вид за Opel Antara

Външното оформление на компактно изработения Opel Antara с дължина 4.57 метра е оборудвано с характерните елементи на един офроуд автомобил за свободното време. Широки пластмасови брони с повдигнати допълнителни защити от алуминий доминират в предницата и задницата на Opel Antara. За предпазване от удари от камъчета са добавени пластмасови облицовки на леко раздутите калници. Като цяло се получава един деликатен офроуд вид, който намеква, че Opel Antara, въпреки увеличената проходимост от 20 сантиметра, е създаден не толкова като автомобил за тежки терени, а по-скоро е позициониран като ежедневен SUV.

По избор Opel Antara се предлага с перманентно двойно предаване

Предлаганото като опция перманентно двойно задвижване на колелата служи най-вече за по-добро управление при тежки пътни условия. Към това са добавени противобуксува система и асистент за преодоляване на наклони. За безопасността се грижат ESP, ABS, както и фронтални и странични въздушни възглавници за предните и задните седалки. В купето на Opel Antara има място за до петима пасажери, които могат да разположат багажа си в 420-литровото пространство зад седалките. Ако се свалят облегалките, мястото за съхранение се увеличава до 865 литра. При натоварване до покривната конструкция се усвояват 1,420 литра пространство за багаж.

Два бензинови и два дизелови двигателя са на разположение за Opel Antara

Като двигатели Opel Antara разполага с избор от два бензинови и два дизелови мотора. Базовият модел се окомплектова с 2.4-литров четирицилиндров мотор, който осигурява мощност от 103 кВт (140 к. с.) и харчи средно 9.3 литра бензин за 100 км. Това съответства на 222 г/км CO2 емисии. Върховият V6 двигател достига 167 кВт (227 к. с.) и ускорява Opel Antara до 203 км/ч. Комбинираният разход по данни на производителя за този модел е 11.6 литра за 100 км (278 г/км CO2). При дизеловите варианти на разположение на Opel Antara са два двигателя с обем 2.0 литра и мощност 93 кВт (127 к. с.) и 110 кВт (150 к. с.), даващи съответно разход 7.3 и 7.4 литра дизел за 100 км (194 г/км и 195 г/км CO2). При трансмисията купувачите могат да избират между 5-степенна ръчна скоростна кутия и 5-степенна автоматична.