- Начална страница
- Avtomobili
- Nissan
- Nissan Skyline
Nissan Skyline Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Nissan Skyline, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Nissan Skyline
-
Nissan Skyline *Sofort Verfügbar*BNR34*
€ 152 998,-- 119 000 km
- 02/1999
- 206 kW (280 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-88339 Bad-Waldsee -
Nissan Skyline R34 GTR fully stock
€ 169 000,-- 99 105 km
- 01/1999
- 206 kW (280 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-2275EZ Voorburg -
Nissan Skyline R34 Trackday Car - 550 Nm - Sequential 6 Gears
€ 114 950,-Подлежащ на отчитане ДДС - 500 km
- 12/1999
- 349 kW (475 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- - (Вид предавателна кутия)
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, BE-1410 Waterloo -
Nissan Skyline skyline R32 GTR
€ 75 000,-- 127 000 km
- 09/1991
- 562 kW (764 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- - (Вид предавателна кутия)
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, BE-3545 halen -
Nissan Skyline Skyline R34GTT
€ 75 000,-- 108 000 km
- 05/2000
- 258 kW (351 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- - (Вид предавателна кутия)
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, BE-3570 Alken -
Nissan Skyline R32 GT-R
€ 52 500,-- 147 700 km
- 05/1992
- 296 kW (402 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-2408RZ Alphen aan den Rijn -
Nissan Skyline GTS
€ 17 000,-- 105 000 km
- 01/1975
- 114 kW (155 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- - (Вид предавателна кутия)
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-33092 Fanna -
Nissan Skyline R33 GTR RB26DETT Series3
€ 61 000,-Подлежащ на отчитане ДДС - 103 603 km
- 02/1997
- 208 kW (283 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-2661 CT BERGSCHENHOEK -
Nissan Skyline GT
€ 10 000,-- 211 000 km
- 07/1996
- 100 kW (136 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- - (Вид предавателна кутия)
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-3404 IJsselstein
Skyline е на пазара от края на 50-те години, когато се произвежда от Prince Motor Company. След сливането през средата на 60-те марката се запазва и се насочва към спортните автомобили. Откакто Nissan пое отговорността, на пазара има два вида Skyline – седан и купе, като купе версиите получиха повече внимание и одобрение в Европа. Причината – моторите генерираха над 400 конски сили мощност. Запазена марка за моделите са клинообразната предница и четирите кръгли фара. Най-доброто традиционно е Nissan Skyline GT-R, разпознаваем по характерния заден спойлер.
Еднакво име
R30 (1981-а) е първият модел, който уеднаквява имената по цял свят. За разлика от предишните поколения, сега четирицилиндровите и шестцилиндровите двигатели споделят предница с еднаква дължина. Вариантите са седан (4 врати), купе (2 врати), хечбек и комби (с по 5 врати), а разнообразието от двигатели – сериозно. R31 Skyline (1986-а) е еволюция на предишната генерация с увеличени размери. Но и с много нови технологии, между които RB двигателите и HICAS (кормилна система за задните колела). През 1989-а излиза R32, като тук вариантите са само два – купе с две врати или седан с четири. Двигателите са подобрени версии на RB, повечето модели вече имат HICAS, като задните колела са хидравлично свързани с предните, а 2.5-литровият GTS-25 е една от първите японски коли с автоматична трансмисия. До края на века има още две поколения – R33 и R34, и от тези модели има и най-много предложения на пазара на употребявани автомобили, като една част от тях са нов внос от Япония. Промените по автомобилите са в крак с тенденциите – по-зелени двигатели (например RB25DET NEO), повече асистиращи технологии и повече сигурност. По отношение на безопасността R33 е най-напред сред събратята си.
Skyline става Infiniti
С новото хилядолетие от Япония идват последните класически Skyline седани и купета. Поколението след 2001-а на някои пазари вече се рекламира като новата марка Infiniti, която обединява премиум моделите на Nissan. Така например 11-та генерация (V35) споделя FM платформата с Nissan 350Z и се продава в САЩ като Infiniti G35. По същия начин следващото поколение е представено като Infiniti G37. V35 чупи няколко традиции на марката – вече няма редови шестцилиндров двигател, турбо компресор и GT-R. Дизайнът, сравнен с предшественика R34, също е доста различен. Базовият модел е оборудван с 2.5-литров V6, а другите двигатели са 3.0- и 3.5-литрови. До 2005-а има няколко освежавания, включително по решетката, предните светлини, страничните протектори и автоматичната петстепенна трансмисия. V36 започва с продажбите на Skyline седан през 2006-а, а година по-късно на пазара излиза и купето. Двигателите са подобрени версии от предишния модел, а през годините отново има доста козметични промени и специални варианти (дори и кросоувър), най-вече за японския пазар. Последното поколение Skyline (2013-а) е с дизайна на Infiniti Q50 и емблемата на Infiniti на решетката. Дебют прави хибридният двигател, а моделите с турбо компресор (дело на Mercedes Benz, 208 конски сили) отново са налични. Хибридът работи с 3.5-литров V6 и електрически мотор (и двата на Nissan), като общата мощност е 359 конски сили. Надеждността на тези поколения Skyline/Infiniti не бива да се поставя под съмнение, а и от тях се намират повече на пазара на употребявани автомобили.
Най-силният момент в историята на Skyline
R35 GT-R (2008-а) е може би най-силният момент в историята на Nissan (със сигурност компенсира Micra и други недоразумения). И най-бързата кола в света, която можеш да караш извън магистрала. Две врати, четири места, подходящ багажник, 4x4 и задно задвижване. И електроника, която мисли за всичко, докато мозъкът ти си е взел почивка. Ускорява като ракета, но е по-практична и не струва чак толкова много. Двигателят е 3.8-литров V6 с мощност 550 конски сили и може да развие скорост от над 300 км/ч. Но има и още – R бутонът те изстрелва за по-малко от три секунди от 0 до 100 км/ч. Ракета е. И по отношение на усещането – стандартният режим на амортисьорите може да ти разбие захапката, вратът ще те заболи от ускорението, а шумът е като смес от прахосмукачка и звуково оръжие за масово унищожение. Интериорът не е на добро ниво (отново), макар че от Nissan са се постарали. Но ще им трябва още много, за да настигнат Porsche или Mercedes AMG.