- Начална страница
- Avtomobili
- Nissan
- Nissan Patrol
Nissan Patrol Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Nissan Patrol, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Nissan Patrol
-
Nissan Patrol GR 3.0 DI Luxe A
€ 13 500,-- 130 000 km
- 07/2001
- 116 kW (158 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
10,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
287 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, FR-69100 Villeurbanne -
Nissan Patrol GR Y61 luxury
€ 25 000,-- 175 000 km
- 12/1999
- 199 kW (271 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
11,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, ES-11360 San Roque -
Nissan Patrol 2.8 Turbo SGX
€ 28 900,-- 128 000 km
- 05/1992
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, BE-4101 Jemeppe -
Nissan Patrol 2.8 Turbo D GR
€ 14 350,-- 144 800 km
- 04/1991
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
10,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
288 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, DE-87439 Kempten -
Nissan Patrol Patrol GR Y61 PREPARATO
€ 17 900,-- 5 000 km
- 02/1999
- 95 kW (129 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-40100 Bologna -
Nissan Patrol 2.8 Turbo SGX/133000 KM CAR PASS/CT
€ 6 249,-- 133 000 km
- 10/1992
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-1602 Vlezenbeek (Sint-Pieters-Leeuw) -
Nissan Patrol 2.8 Turbo SGX
€ 28 900,-- 125 000 km
- 05/1992
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, BE-4101 Jemeppe -
Nissan Patrol GR 3.0 Di Comfort
€ 10 800,-- 169 000 km
- 05/2001
- 116 kW (158 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
10,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, BE-8500 Kortrijk -
Nissan Patrol GR 3.0 DI Luxe
€ 12 000,-- 155 500 km
- 02/2005
- 116 kW (158 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
-
10,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
288 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, FR-56500 Radenac
"Nissan Patrol е серия от големи, солидни автомобили с 4x4 задвижване, произвеждани от японската фирма от 1951 г. насам. Patrol се предлага с къса колесна база и три врати или с дълга такава и пет врати и е най-големият конкурент на Toyota Land Cruiser. Но изглежда по-зъл – като кварталният тип, който гледа лошо и с когото, каквото и да се случва, не искаш да се сбиеш. Първото поколение (4W60) излиза през 1951 г. само в Япония и цялостният стил прилича сериозно на Willys Jeep. Двигателят е 3.7-литров Nissan NAK с мощност от 75 конски сили. Пет години по-късно е време за промяна – 4W61 идва с нова решетка и нови двигатели – 3.7-литровият NB (92 конски сили) и 4.0-литровият NC (105 конски сили). През 1958 г. излиза 4W65 с решетка изцяло от хром, но други промени няма. Второто поколение се появи през 1960 г. и се предлага с къса, средна и дълга колесна база. То стартира с модели с две врати с меки покриви – L60 и G60. Трансмисията е ръчна, първоначално с три, а после с четири скорости. Двигателят е редови шестцилиндров Nissan P. Третото поколение – 160 – излезе през 1980 г. Всички модели са с четиристепенна ръчна трансмисия, макар че тези с дълга колесна база имат опционална тристепенна автоматична. Вариантите са мек и твърд покрив с три врати, комби с пет врати и пикап с 2 и 4 врати. Двигателите са 2.8-литровият L28, 3.3-литровият SD33 и 4.0-литровият P40. През 1986 г. на пазара в Европа излиза Nissan Patrol 260, който се произвежда в Испания и е лесно различим по квадратните предни фарове. Този модел се произвежда до 2002 г. в страната, като фейслифтнатата версия има решетка, която прилича много на тази на Y60 поколението. Моделите се предлагат с разнообразие от дизелови двигатели (2.7-литров Perkins, 2.8-литров RD28T и 3.3-литров SD33) и само един бензинов – 2.8-литров L28. Трансмисията е петстепенна ръчна.
Радикално различна механика
А самото Y60 (четвъртото поколение) е съвсем различно като механика от своите предшественици. Y60 е с пружинно окачване и поради тази причина е по-комфортно и по-способно върху неравен терен. При моделите в Европа оборудването се различава в зависимост от страната, като например във Финландия автомобилите са с по два акумулатора. Двигателите също са различни – 2.8-литровият дизел RD28T е леко модифициран, но другият дизелов е 4.2-литровият TD42, а бензиновите са 3.0-литровият RB30S и 4.2-литровият TB42S. Това поколение има и своите проблеми – силни вибрации в предницата, пукнатини по задната врата заради тежестта на резервната гума и корозия по рамките на задните прозорци. При употребяваните автомобили в Европа има проблем и заради ръчната трансмисия, която дава дефект в петата скорост при висок пробег. Но пък надеждността на TD42 е почти легендарна. Петото поколение – Y61 – се появи в края на 1997 г. с нов дизайн, още по-голямо разнообразие при двигателите и увеличено ниво на комфорта – тоест Patrol вече е удобен и при дълги пътувания по асфалтов път. Моделът бе свален от производство за Европа през 2014 г., но се предлага в части от Азия и Африка. При употребяваните автомобили от това поколение трябва да се провери дали са минали през сервиз за смяна на дефектните сензори на педала на газта – проблем, от който бяха засегнати 910,000 Nissan Patrol.
В името на рекорда
Шестото поколение (Y62) излезе през 2010 г., като луксозната версия Z62 се продава като Infiniti QX56 (QX80 след 2013 г.). Двигателят е 5.6-литровият VK56VD V8 с мощност от 400 конски сили (харчи над 20 на 100 в града), а трансмисията е седемстепенна автоматична, макар че в някои страни се предлага и с ръчна. Вариращото 4x4 позволява смяна на четири режима (пясък, асфалт, камък и сняг) само чрез едно копче, а освен това има електронно контролиран диференциал, контрол при спускане и запалване при наклон, електронно асистирана спирачка и контрол на стабилността. Сериен модел Patrol влезе в Книгата на рекордите на Гинес през 2013 г., като изтегли на 50 метра 170-тонен самолет."