- Начална страница
- Avtomobili
- Honda
- Honda CR-V
Honda CR-V Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Honda CR-V Преглед, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Оферти за Honda CR-V
Honda CR-V е компактен кросоувър, четиривратен SUV, произвеждан от 1995-а година насам. CR-V използва платформата на Honda Civic, като според японския производител, CR-V идва от Comfortable Runabout Vehicle – комфортен автомобил за разходка. И това наистина е така – той е комфортен, безопасен и надежден, макар и леко скучноват. Първото поколение има бейсик модел и едно ниво подобрения – LX. Двигателят е 2.0-литров B20B със 126 конски сили. Този CR-V е лесно разпознаваем по пластмасовата облицовка на предната и задната броня, както и по калниците. В отговор на критиките, че оригиналният двигател не е достатъчно мощен за автомобил с подобно тегло, между 1999-а и 2001-а бе направен фейслифт. Новият двигател вече е 2.0-литров B20Z с мощност от 147 конски сили, но това не се отрази нито на разхода (10 литра на 100 километра градско; 8,4/100 извънградско), нито на продажната цена. Освен това CR-V се сдоби с нова предна броня, загладена задна такава и по-голяма емблема на предната решетка. LX моделът обаче има известни проблеми по отношение на сигурността – структурата на автомобила получи приемливи оценки, но при краш тестовете левият крак на манекена се чупеше, а пък главата му минаваше през въздушната възглавница. Второто поколение, появило се през 2002-а, е по-голямо и по-тежко, минало през пълен редизайн, базиран на седмото поколение Civic. Двигателят е К24А1 – по-мощен от предишните, но със същия разход, благодарение и на i-VTEC системата. През 2002-а и 2003-а този CR-V спечели наградата на списание Car and Driver за най-добър малък SUV. 2005-а е годината на първия фейслифт за това поколение. Гумите вече са 16 инчови (15 инчови при предишните модели), а визуалните промени включват нови фарове и стопове и предна решетка с две хоризонтални линии (вместо една до момента). Освен това фаровете за мъгла вече са кръгли вместо предишните правоъгълни. EX линията получи промени и вътре – аудио контроли върху волана, както и индикатор за външната температура. Също така – нови облегалки на задните седалки, които не блокираха толкова много гледката на шофьора. Следвайки традицията да добавя ново ниво в оборудването при подобен фейслифт, Honda направи SЕ ниво за моделите от 2005-а. CR-V SE е с боядисани брони и твърд калъф за резервната гума. Освен това салонът е кожен, воланът също е покрит с кожа, а предните седалки и страничните огледала са със загряване. Близо 500,000 бройки обаче трябваше да минат принудително през сервизите, защото се оказа, че имат дефект, който при проливен дъжд може да доведе до овлажняване на бутона за сваляне на прозорците и съответно – неговото запалване.
Различната задна врата




















