- Начална страница
- Avtomobili
- Ford
- Ford Mondeo
Ford Mondeo Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Ford Mondeo, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Ford Mondeo
-
Ford Mondeo Station Wagon 2.0 TDCi Titanium
€ 3 300,-- 213 050 km
- 12/2012
- 120 kW (163 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- дизел
-
5,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, IT-20832 Desio - Monza Brianza - Mb -
Ford Mondeo Turnier Titanium AUTOMATIK TÜV 11/26
€ 1 990,-- 367 420 km
- 10/2009
- 103 kW (140 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-06130 Halle -
Ford Mondeo Turnier ST-Line LED AHK SPUR 18"
€ 13 900,-- 147 710 km
- 03/2018
- 155 kW (211 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- автоматик
- дизел
-
5,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
137 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-14513 Teltow -
Ford Mondeo 2.0i Turnier Trend Facelift*NAVI*TEMPOMAT
€ 2 990,-- 224 691 km
- 09/2010
- 107 kW (145 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
7,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
189 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-48480 Schapen -
Ford Mondeo 2,0TDCi 96 kW DPF Trend
€ 970,-- 265 637 km
- 01/2006
- 96 kW (131 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
-
6,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, DE-21423 Winsen Luhe -
Ford Mondeo Turnier Champ.Edt.1,6 160PS TOP-Ausstg.
€ 3 750,-- 207 049 km
- 03/2012
- 118 kW (160 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
6,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
151 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-12681 Berlin -
Ford Mondeo 1.5 EcoBoost ST-Line - Garantie 12 Mois
€ 8 950,-- 193 000 km
- 06/2018
- 118 kW (160 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
5,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
136 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-7000 Mons -
Ford Mondeo 2.0 TDCi Titianium 2018 Automaat Leder Garantie!
€ 13 999,-- 137 000 km
- 05/2018
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, BE-3940 Hechtel-Eksel -
Ford Mondeo 1,6 l EcoBoost Champions Edition*Navi*
€ 5 980,-- 162 700 km
- 06/2012
- 118 kW (160 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-01328 Dresden/Weißig
Ford Mondeo е средна или голяма по размер семейна кола, произвеждана от 1992-а година насам. Името идва от латинската дума за свят – mundus. Макар че целта на Mondeo е да бъде „световен автомобил“, моделите в Северна Америка са брандирани като Ford Contour и Mercury Mystique до 2000-а година и като Ford Fusion след 2013-а. Първото поколение (Мк I) е представено в края на 1992-а, а продажбите започват през следващата година. Налично е като седан с четири врати, хечбек с пет врати и комби с пет врати, като всички модели за Европа се произвеждат в завода в белгийския град Генк. Mondeo е наследник и заместник на Ford Sierra, а разработката излиза на американската компания близо шест милиарда долара – една от най-високите суми в историята за нов автомобил. Цената е висока, защото дизайнът е напълно различен от този на Sierra. Сигурността е сериозен приоритет и Mondeo е първата кола серийно производство с въздушна възглавница за шофьора, предпазители при страничен сблъсък и ABS (за по-луксозните модели). Логично Ford взима наградата за автомобил на годината в Европа, изпреварвайки Citroën Xantia и Mercedes-Benz C. Първият фейслифт (Mk II) е през 1996-а и е реакция на трите големи критики по адрес на Mondeo (скучния дизайн, лошото представяне на предните фарове, чиито рефлектори бързо пожълтяват и малкото пространство отзад). Така само вратите, покривът и задните панели остават същите като на оригиналния Mk I. Има нова решетка, по-големи и заоблени фарове и стопове, които стигат отстрани и отгоре. Двигателите са три 16-клапанови версии на Zetec – 1.6-литров (90 конски сили), 1.8-литров (115 конски сили) и 2.0-литров (136 конски сили). Алтернативата е архаичният 1.8-литров турбо дизел Endura-D, който се използва до 2000-а година. Автомобилите с него се познават и по това, че решетката има различен дизайн.
По-зрял и сдържан
Второто поколение се появи през 2000-а година. Mk III е по-голям от своя предшественик и е първият автомобил с толкова много заемки от концептуалния Prodigy. Ефектът е по-сдържан и зрял изглед, макар и не толкова запомнящ се. Освен това са адресирани и два от проблемите от първото поколение – скромното място за пътниците отзад и слабите дизелови двигатели – вече е наличен новият Duratorq. Шасито и окачването са взети от Mk II, което означава, че Mondeo продължава да е сред лидерите в класа си по отношение на стабилността и комфорта. Ford реагира и на интериорното предизвикателство, хвърлено от Volkswagen Passat (B5) през 1996-а, и дизайнът е по-строг и по-завършен. Както и от по-високо качество, защото са използвани по-скъпи материали. При продажбите Ford набляга много на безопасността, като слоганът е „Едно от най-сигурните места, на което можеш да бъдеш“. Тестовете на Euro NCAP обаче установяват, че Mondeo отстъпва на конкурентите като Opel Vectra, Citroën C5, Toyota Avensis и Volkswagen Passat. Zetec двигателите вече не се използват, а вместо тях задвижването е от новите 1.8- и 2.0-литрови Duratec двигатели. При тях обаче има дизайнерска грешка в материалите на клапаните, поправена чак след 2003-а, така че ранните модели от Mk III трябва да се избягват на пазара на употребявани автомобили.
Mondeo за Джеймс Бонд
Третото поколение Mondeo (Mk IV) е официално представено в края на 2006-а. При това със стил – в премиерата на Casino Royale – 21-ят филм за Джеймс Бонд. То е базирано на EUCD платформата, разработена с Volvo, и я споделя с Galaxy и S-MAX. Вариантите са седан, хечбек и комби. Платформата позволява използването на новия петцилиндров бензинов двигател, като вариантите са 1.6-, 2.0-, 2.3- (само за шестстепенни автоматични трансмисии) и 2.5-литрови, като последният е с турбо компресор и мощност от 217 конски сили. Дизеловите са Econetic, като те се представят по-добре в града. В модела има нова електро-хидравлична система за волана, която усилва реакцията и пести гориво. Mondeo спечели наградите на Auto Express и Top Gear за автомобил на годината, но и това не помогна на продажбите, които не са на нивото на предишните поколения. През 2010-а Mk IV мина през фейслифт, добавяш много системи за активна и пасивна асистенция, като според Dekra това е най-надеждната версия на Mondeo. Тоест тя е за предпочитане на пазара на употребявани автомобили. Четвъртото поколение (MK V) излезе на пазара през 2014-а. На външен вид е различен автомобил, но върши същата добра работа. Задното окачване е подобрено осезаемо, което увеличава комфорта и стабилността и макар шофирането да не е толкова забавно, удовлетворението от него е по-високо. Стъпка по-близо до Volkswagen Passat, но все още далеч от трона му.