- Начална страница
- Avtomobili
- Fiat
- Fiat Bravo
Fiat Bravo Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Fiat Bravo, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Fiat Bravo
-
Fiat Bravo 1.4 T-Jet Sport | 100% ONDERHOUDSHISTORIE
€ 4 950,-- 143 652 km
- 06/2009
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
7,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
167 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-1822 BS ALKMAAR -
Fiat Bravo 1.4 T-Jet Sport
€ 3 500,-- 195 000 km
- 03/2009
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
7,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
167 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, NL-6096AR Grathem -
Fiat Bravo 272pk 350nm 1.4 T-Jet Fiat Bravo 2009
€ 6 500,-- 181 200 km
- 02/2009
- 200 kW (272 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
7,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
167 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, NL-2721ct Zoetermeer -
Fiat Bravo Bravo 1,4 16V T-Jet 120 Dynamic
€ 1 600,-- 151 000 km
- 11/2007
- 88 kW (120 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
6,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, AT-2100 Leobendorf -
Fiat Bravo 2.0 MJT Emotion
€ 2 200,-- 175 000 km
- 10/2008
- 88 kW (120 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
5,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
139 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-20090 Segrate - Milano -
Fiat Bravo 1.4 16V T JET Sport
€ 2 900,-- 189 000 km
- 04/2009
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
7,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
167 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-65428 Rüsselsheim -
Fiat Bravo 1.6 16V MULTIJET 105 DPF SPORT (KIT NOVETUD)
€ 3 450,-- 185 000 km
- 12/2008
- 77 kW (105 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
4,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, BE-7000 Mons -
Fiat Bravo 1.4 16V Active+2Hand+kein TUV+NR59
€ 1 499,-- 168 000 km
- 03/2008
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
6,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
149 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-14641 Nauen -
Fiat Bravo 1.4 T-JET 16V Active
€ 2 700,-- 137 000 km
- 10/2009
- 88 kW (120 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
6,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
158 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, DE-86932 Pürgen
Годината е 1995, а Volkswagen Golf владее безпрекословно компактния клас. Тогава италианците от Fiat решават, че е време техният представител в лицето на Tipo да отстъпи мястото си на нов, по-добър и по-модерен автомобил, чийто дизайн да разбие представите на потребителите в тази категория. Така се появява Fiat Bravo и още с излизането си печели титлата „Европейски автомобил на годината”. Стилният хечбек се предлага във варианти с 2 или 4 врати, като вторият е наименуван Brava за по-лесно разграничаване. На модела са присъщи приятни извивки и преливащи се по целия екстериор линии, а формата на купето и почти агресивната предница карат дори заклетите немски фенове неистово да пожелаят притежанието му. Отвътре автомобилът предлага интериор, по-съвременен и много по-различен от познатия ни по това време, а ръбестите форми и загрозяващите детайли тук не означават нищо. Макар и подвизаващи се под един и същ модел, Bravo представлява по-спортния характер на автомобила с по-прецизно управление и по-твърдо окачване, а Brava бива пригоден за повече комфорт и класифициран като малък семеен хечбек.
Плюс за двигателите, минус за обема в каросерията
Един от недостатъците на модела е тясното вътрешно пространство, което е символично дори за този клас. Задната седалка е прекалено малка и трима души на нея трудно биха определили пътуването си като комфортно. Една идея по-добре стоят нещата при Brava, но и при двата варианта багажникът със своите скромни 280 литра и висок праг правят пренасянето на големи и обемисти товари почти невъзможно. Лошо впечатление понякога оставят и кривите обшиви на тапицерията и поскърцващите по неравностите пластмаси – нещо типично за амортизиран екземпляр на стотици хиляди километри. Интегрираните двигатели биват бензиновите 1.2 (82 к.с.), 1.4 (75 и 80 к.с.), 1.6 (90 и 103 к.с.), 1.8 GT (113 к.с.), както и 5-цилиндровият двулитров HGT с мощност до 154 к.с., а също и дизеловите – 1.9 TD (75 и 100 к.с.) и JTD версията със същия обем, но със 100 или 105 конски сили. Най-оптималният при бензиновите агрегати е 1,8-литровият GT поради драстично по-голямата си пъргавина и съпоставимия разход на гориво с по-слабите варианти. Сред дизеловите мотори безспорният лидер е 1.9 JTD, на който и до днес се носи славата на неразрушим и дори почти вечен двигател. Бързото ускорение от 0 до 100 км за 10.4 секунди в комбинация с разхода на гориво, който пада под 4,5 литра в извънградски терени, го правят перфектният избор за ежедневно шофиране. Моделът е спрян от производство през 2001 г., отстъпвайки мястото си на наследника – Stilo, който след неуспеха си е прекратен и шест години по-късно Bravo прави своето триумфално завръщане, Този път се предлага само под едно наименование и единствено с 5 врати. Новата генерация е характерен италиански представител, блестящ с динамика и дизайн. Грабващият окото Bravo II се предлага с голямо изобилие от бензинови и дизелови Multijet двигатели, достигащи 165 конски сили, а в същото време толкова ефективни, че изразходват средно едва 5 литра гориво за пробег от 100 километра. Малкият хечбек, освен стилно, вече изглежда дори луксозно, а такова богато оборудване в този клас може да се намери единствено в един италиански автомобил.
Цената има значение
Пазарът за коли втора ръка е неблагосклонен към италианските коли и Fiat Bravo е типичен пример за това. Разбира се, това само трябва да радва потребителите, тъй като е изключително лесно да се намери автомобил от полуострова с прилично оборудване и добри характеристики на цени два или три пъти по-ниски от тези на немските конкуренти. Болежките на модела произхождат главно от електрониката на двигателя и именно тя е първото нещо, което трябва да се провери преди евентуална покупка. Изключвайки това, Bravo/Brava е автомобил с добра надеждност и лесна поддръжка и може би най-достъпният в категорията си.