- Начална страница
- Avtomobili
- Daewoo
- Daewoo Lanos
Daewoo Lanos Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Daewoo Lanos, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Daewoo Lanos
-
Daewoo Lanos ЗАЗ Lanos T150 1.4i AT (TA69W0 украинская регистр
€ 2 000,-- 31 000 km
- 06/2012
- 74 kW (101 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-76676 Graben-Neudorf -
Daewoo Lanos 1.4 Cool
€ 750,-- 84 000 km
- 08/2000
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
184 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-86343 Königsbrunn -
Daewoo Lanos
€ 400,-- 145 000 km
- 07/1997
- 63 kW (86 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
8,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
238 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, BE-1410 Waterloo -
Daewoo Lanos 1.5 SE
€ 1 350,-- 46 818 km
- 02/2000
- 63 kW (86 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
8,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, NL-7437 Deventer -
Daewoo Lanos 1.5 SE plus
€ 750,-- 218 000 km
- 05/2005
- 63 kW (86 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
7,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
210 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, DE-86937 Scheuring -
Daewoo Lanos
€ 1 500,-- 242 000 km
- 09/2010
- 81 kW (110 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
8,0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, DE-83334 Inzell -
Daewoo Lanos Lanos+1.3+SE
€ 1 299,-- 155 329 km
- 03/1999
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-3025nv Rotterdam -
Daewoo Lanos SE 1.5 EURO3 1.Hand Servo Kein-TÜV
€ 800,-- 74 350 km
- 06/2002
- 63 kW (86 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-09120 Chemnitz -
Daewoo Lanos 1.4+S
€ 1 650,-- 90 461 km
- 11/2002
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
7,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, ES-45830 Miguel Esteban
В последно време корейските автомобили набират все повече и повече популярност. И ако допреди години се смятаха за ненадеждни и дори некачествени, сега те са едни от най-достъпните, а защо не и най-здрави екземпляри на пазара. Daewoo Lanos е поредното доказателство за това. Компактният модел се произвежда от 1997 г. до 2002 г. и предлага нелошо качество на примамлива цена, като по този начин се превръща във вариант, за който си заслужава да се замислиш.
Плюсове и минуси
Daewoo Lanos е един от първите модели на корейците след прекратяването на взаимоотношенията им с General Motors. След прекратяването на предшественика Cielo сега целта е насочването към аудиторията, в която властват Volkswagen Golf и Opel Astra. Предлага се в два основни варианта – седан и хечбек, с 3 или 5 врати. Дизайнът може да се определи като нещо средно между японски и английски, което не означава непременно нещо лошо, просто в повечето случаи корейските автомобили от края на миналия век масово страдат от липса на неповторимо присъствие. Специфичната форма на купето, освен че подпомага за по-добра аеродинамика, е причината, поради която моделът бива често олицетворяван с думата „яйце”. Интериорът, от своя страна, изненадва приятно с ненатрапчивото си, но изключително подредено излъчване, а качеството на материалите е значително по-високо от очакваното, въпреки преобладаващите пластмасови елементи. Като недостатък можем да отбележим седалките, които при дълъг път причиняват известен дискомфорт, но при шофиране в градски условия това не представлява кой знае какъв проблем. Вътрешният обем също е задоволителен, спокойно побирайки в себе си до 5 души, а багажното пространство от минималните 320 литра достига почти 1000 литра след сгъване на задните седалки. Базовото оборудване на Daewoo Lanos е изключително бедно откъм екстри, но за щастие повечето екземпляри втора ръка разполагат с необходимите за ежедневно ползване климатик, ел. пакет, въздушни възглавници и други. И въпреки че от компанията са помислили добре за задоволяване на нуждите на средностатистическия потребител, сериозен минус на модела се оказва липсата на дизелов двигател. Привържениците на бензина, от друга страна, биха останали доволни с избор между следните мотори – 1.3 (75 к. с.), 1.5 (86 к. с.) и 1.6 (106 к. с.), в комбинация с ръчна или автоматична трансмисия. Противно на очакванията, като най-оптимален вариант се явява най-големият агрегат, който притежава значително по-добра динамика от останалите два, а разходът на гориво е идентичен. И като заговорихме за ефективност, корейският компакт дори при този си вариант рядко пада под 12 литра на 100 км при градско шофиране, отдалечавайки го от името на икономичен автомобил. Именно затова е добра идея закупуването на екземпляр с газова уредба или впоследствие инсталирането на такава.
Корейски автомобил? Защо не!
След 5 години на пазара моделът преотстъпва мястото си на новата надежда – Kalos. Но макар да не представлява внушаващ и луксозен автомобил, Daewoo Lanos е отличен избор за тези, които търсят непретенциозно возило на повече от достъпна цена. Надеждността му е съизмерима с тази на много доказали се марки, а изобилието от резервни части и евтина експлоатация го правят отличен вариант за ентусиастите, които не могат да заделят голяма сума нито за покупка, нито за последваща поддръжка.