Audi TT Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Audi TT, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Audi TT
-
Audi TT 3.2 Coupe Quattro S-LINE * S-TRONIC*XENON*NAVIGATI
€ 7 900,-- 382 449 km
- 08/2007
- 184 kW (250 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
-
9,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
224 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-42719 Solingen -
Audi TT Cabrio/Roadster 1.8T Aut. *LEDER*BOSE*SZHZ*
€ 6 499,-- 138 658 km
- 05/2003
- 132 kW (179 к.с.)
- употребявани
- 5 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
9,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
223 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-85276 Pfaffenhofen an der Ilm -
Audi TT TT Coupe 45 2.0 tfsi s-tronic
€ 29 900,-- 68 184 km
- 05/2021
- 180 kW (245 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
-
6,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, IT-28831 Baveno - VB -
Audi TT 1.8 Turbo 20v Roadster | Amulet Red | 2de eigenaar
€ 6 400,-- 148 361 km
- 09/2000
- 132 kW (179 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
8,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
197 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-2400 Mol -
Audi TT Roadster 1.8 tfsi
€ 23 900,-- 77 000 km
- 02/2017
- 132 kW (179 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
5,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
138 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-10030 Rondissone - Torino -
Audi TT Roadster 2.0 TDI quattro S-LINE*1.HAND*BI-XEN
€ 10 799,-- 162 218 km
- 07/2012
- 125 kW (170 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- дизел
-
5,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
146 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-85276 Pfaffenhofen an der Ilm -
Audi TT Coupé 2.0 TFSI Design*PROMO*
€ 22 500,-- 90 000 km
- 10/2017
- 169 kW (230 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
5,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
137 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-10093 Collegno - To -
Audi TT 2.0TFSI S-Line*Roadster*Sport*Tiptronic*200PS
€ 13 299,-- 79 500 km
- 06/2008
- 147 kW (200 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
7,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
186 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-74080 Heilbronn -
Audi TT Roadster 1.8 5V Turbo Airco, Cruise, S-line
€ 12 950,-- 133 807 km
- 05/2004
- 132 kW (179 к.с.)
- употребявани
- 7 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
197 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-6603 BH WIJCHEN
Audi TT е малък спортен автомобил с две врати, произвеждан от немската компания от 1998-а година. Първите две поколения използват панели, направени и боядисани във фабриката в Инголщадт, но сглобени в завода в Гьор. Третото поколение е изцяло произведено в унгарския град. TT е като концептуален автомобил в серийно производство, без обаче да се правят компромиси с дизайна и качеството. А и не гори като змей. Първото поколение е пуснато като купе през септември 1988-а, а роудстърът се появява година по-късно. Използваната платформа е PQ34 в употреба и от Volkswagen Golf Mk4, Audi A3 и Škoda Octavia. Леките разлики са в различния профил на броните и добавянето на малки прозорчета зад задните врати. Ранните модели ТТ стават известни със серии от тежки катастрофи в Европа, повечето при скорости над 180 км/ч. И двата модела са прибрани в сервизите в началото на 2000-та година – добавени са електронна програма за стабилност и заден спойлер, а освен това са направени модификации по окачването. Скромен фейслифт през 2003-а води до повишена практичност и подобрен стил. Двигателите са като на братята по платформа – 1.8-литров редови четирицилиндров 20-клапанов двигател с турбокомпресор (178 или 222 конски сили). 4x4 задвижването е опционално за по-скромния двигател и стандартно за по-мощния. В началото на 2003-а е добавен 3.2-литров VR6 (247 конски сили), а в средата на годината започва да се предлага трансмисия с двоен съединител – DSG – и по-твърдо окачване. През 2005-a в ограничени количества излиза Audi TT Club Sport. Мощността е увеличена, а теглото намалено със 75 килограма, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5.9 секунди и електронно ограничена максимална скорост от 250 км/ч. При употребяваните автомобили трябва да се търсят следи от катастрофи и последвали ремонти и да се пробва запалването при напълно студен двигател.
По-леко, по-бързо, по-надеждно
Второто поколение ТТ бе представено на 6 април 2006-а. Конструирано е на базата на PQ35 платформата, използва алуминий в предните панели и стомана в задните, за да запази почти неутралното си ниво на дистрибуция на тежестта. В сравнение с предишното поколение размерите са увеличени – 127 милиметра на дължина и 76 милиметра на ширина. Първоначално двигателите са само бензинови – новият 1.8-литров ЕА888 TFSI (само в Германия до 2009-а) и 3.2-литровият VR6 от предишното поколение. Като всички модели, базирани на PQ35, задното окачване вече е напълно независимо, като то може да бъде подобрено и със системата Audi Magnetic Ride, която използва електронно контролирани магнитни амортисьори. Новото TT е с подобрен заден спойлер, който автоматично се удължава при скорости над 120 км/ч и се прибира при скорости под 80 км/ч. Първата дизелова версия се появи през 2008-а. Audi TT 2.0 TDI quattro е задвижвано от новия 2.0-литров TDI двигател, като ускорението от 0 до 100 км/ч се постига за 7.5 секунди при купето и 7.7 секунди при роудстъра. Максималната скорост пък е съответно 226 и 223 км/ч, а разходът – 5.3 и 5.5 литра на 100 километра. От Dekra са на мнение, че при употребяваните автомобили TT е на едно от водещите места за надеждност, като най-често срещаните проблеми са със светлините. Първият S модел на ТТ бе представен през 2008-а година. Двигателят – 2.0 TFSI е сериозно модифициран, окачването е свалено с 10 милиметра, а Audi Magnetic Ride е стандартно. Екстериорът също леко се различава от този на нормалния TT. През 2009-а Audi пусна и първия компактен спортен автомобил – TT RS. Двигателят е изцяло нов 2.5-литров бензинов с турбокомпресор. Също както TTS, RS е с по-ниско окачване и стандартно Audi Magnetic Ride. Официалните цифри за ускорението от 0 до 100 км/ч са 4.5 секунди за купето и 4.7 за роудстъра. През 2012-а на пазара излиза TT RS plus с още по-мощен двигател (355 конски сили) и максимално ограничена скорост от 280 км/ч.
Виртуалният кокпит и истинската спортна кола
Третото поколение се появи през 2014-а, като изненадващо Audi не направи особени промени във външния вид. Платформата е MQB – тоест има още повече алуминиеви елементи, а теглото продължава да намалява. 2.0-литровият бензинов TFSI (230 конски сили в ТТ, 310 в TTS) е истински звяр, но има и 1.8-литров с по-ниска мощност и разход. Дизеловият 2.0-литров TDI също е отличен, макар и само с предно задвижване и ръчна трансмисия. Интериорът е сензационен – не само заради виртуалния кокпит, който замества нормалното табло, но и заради качеството на материалите и удобството на седалките. Всичко това прави усещането при шофиране незабравимо, а ТТ вече е истинска спортна кола.