Audi 80 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Audi 80, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Audi 80
-
Audi 80 Cabrio 2.8 V6
€ 14 800,-Подлежащ на отчитане ДДС - 117 165 km
- 01/1998
- 128 kW (174 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, IT-22063 Cantu - Como - Co -
Audi 80 Cabriolet 1.9 TDI 2.Hand*TOP*Scheckheft
€ 13 990,-- 92 300 km
- 09/2000
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-59192 Bergkamen -
Audi 80 Overig 1.8 C
€ 1 500,-- 127 361 km
- 01/1992
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-1032LP AMSTERDAM -
Audi 80 80 2.0 E E
€ 6 000,-- 182 000 km
- 05/1994
- 84 kW (114 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, ES-07420 palma -
Audi 80 *TÜV NEU*
€ 1 490,-- 233 000 km
- 01/1990
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-40878 Ratingen -
Audi 80 Neuer lack, Schiebedach, Servo
€ 1 200,-- 179 000 km
- 03/1991
- 51 kW (69 к.с.)
- употребявани
- 5 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-49324 Melle -
Audi 80 Neuer lack, Schiebedach, Servo
€ 1 100,-- 179 000 km
- 03/1991
- 51 kW (69 к.с.)
- употребявани
- 5 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-49324 Melle -
Audi 80 / 1,6 / H - Kennz. / TÜV 11/25
€ 1 666,-- 251 500 km
- 08/1991
- 51 kW (69 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-07607 Eisenberg -
Audi 80 Avant 2 Hand orig 122.800 KM H Zulassung
€ 7 850,-- 122 800 km
- 03/1994
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-56656 Brohl Lützing
Още през отдавна забравената 1966 г. се заражда най-емблематичната инглощадска лимузина, чийто прототип е известен под името F103. Шест години по-късно е представен и първият автомобил с названието Audi 80 (модификация B1), който сериозно заявява своето място при конкуренти от ранга на Alfa Romeo Alfetta и Opel Ascona. Производството е прекратено през 1996 г., когато е обявен и наследникът – Audi A4.
Началото на една нова ера
Предлагащото се като седан, а по-късно като комби и дори кабриолет возило, разполага с варианти с 2 или 4 врати, а мощностите на двигателите варират от скромните 55 к.с. до могъщите за тогава 110 конски сили. Дизайнът печели верни почитатели заради стила и качествената си изработка. Смята се, че получилият година по-късно наградата „Европейски автомобил на годината” модел, е главният виновник за успеха на Audi. От 1978 г. се произвежда и второто поколение с платформа B2, а с него и първите инжекционни системи в модела. Комби вариант все още не е наличен, а целта е конкуренция на 3-тата серия на BMW. Направени са редица подобрения по дизайна, а гамата от двигатели е обновена и лимузината се сдобива с първите си дизелови такива. Най-слабият представител на бензиновите агрегати е 1,3-литровият с 55 к.с., а най-мощният е 2,2-литровия (136 к.с.). Дизелите биват 1.6 атмосферен (54 к.с.) и турбиниран 1.6 (70 к.с). Представена е и Quattro модификация за задвижване на четирите колела. С настъпването на 1986 г. на хоризонта се появява и третата платформа Audi 80 – B3. Модификацията се отличава със своята аеродинамика и изцяло галванизираното купе, за което се предлага 12-годишна гаранция. Двигателите също са осъвременени и вече най-малкият бензинов представител е 1,600-кубиковият със 70 к.с., а на върха е премиерния петцилиндров двулитров агрегат с изкушаващите 160 конски сили. Дизелите се представляват от маломощния 1,6 атмосферен двигател (54 к.с.), неговата турбо версия (80 к.с.) и по-големия по обем, но не и по сила, 1.9-литров мотор (68 к.с.). Когато излиза последното и най-добро поколение на Audi 80 – B4 – се случва нещо неочаквано. „Яйцето”, както моделът е известен между автомобилистите, изненадващо застава редом до BMW и Mercedes и така се сформира известната „голяма троица”. Дизайнът е характерен за средния клас луксозни коли, като в много отношения надминава конкурентите си B4-ката излъчва едновременно класата на лимузина и темперамента на спортно купе. С такива съвременни аеродинамични линии не може да се похвали нито един автомобил до този момент. Интериорът на Audi 80 е също ненадминат по отношение на използваните материали и качеството на изработка. Изобилието от пространство е голямо преимущество на модела, а сравнително малкото багажно помещение до този момент е вече история. Avant версията, както е наименувано комбито на Audi, предлага още повече обем в задната секция и може да се каже, че е най-добре изглеждащото такова на пазара до този момент. Ръждата е табу при изцяло галванизираното купе и поцинкованите детайли. Комфортът е на много високо ниво, а типичното за този клас окачване предлага равномерен ход и плавно движение на автомобила. При някои екземпляри 80-ката разполага с богата гама от екстри като пълен ел. пакет, ABS, климатроник ,подгряване на седалки, кожен салон и други. B4 няма слаби места. Не правят изключение и двигателите. От скромния 1.6 (70 к.с.) до лакомия 2.8 (174 к.с.) при бензиновите и двата дизелови агрегата – 1.9 TD (75 к.с.) и 1.9 TDI (90 к.с.).
С 30-годишна история зад гърба си, но актуален и днес, Audi 80 е просто безсмъртен
Като най-оптимален вариант се явява добре познатото ни и до днес TDI. С комбинирания разход от малко над 5 литра на 100 км, присъщата му надеждност и ниските експлоатационни разходи, известният дизел остава най-добрият избор при употребяваните екземпляри. За мнозина Audi 80 е най-добрият представител на „златната епоха”, както и последният истински автомобил, направен и до този момент.