- Начална страница
- Avtomobili
- Toyota
- Toyota Supra
Toyota Supra Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Toyota Supra, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Toyota Supra
-
Toyota Supra 3.0i Twin Turbo 330PK | Ridox | Stand alone ECU
€ 61 950,-- 133 548 km
- 02/1994
- 243 kW (330 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-3641 RP MIJDRECHT -
Toyota Supra 3.0T | CARBON | LIKE NEW
€ 59 995,-- 54 176 km
- 11/2019
- 375 kW (510 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
7,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
170 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-9890 Gavere -
Toyota Supra GR Sport 2.0L ** Miltech | Navi/Carplay | LED
€ 48 990,-- 15 759 km
- 04/2023
- 190 kW (258 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
7,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
161 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-2830 Willebroek -
Toyota Supra GR 2.0 Dynamic+PREMIUMPAKET+CAM+NAVI+PDC++
€ 38 990,-- 70 500 km
- 06/2021
- 190 kW (258 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-13581 Berlin -
Toyota Supra GR 3.0 Legend
€ 67 990,-Подлежащ на отчитане ДДС - 4 000 km
- 10/2023
- 250 kW (340 к.с.)
- еднодневна регистрация
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
8,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
198 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-55743 Kirschweiler -
Toyota Supra GR Supra GT4 100th Edition Tribute
€ 64 780,-Подлежащ на отчитане ДДС - 2 900 km
- 03/2024
- 250 kW (340 к.с.)
- демонстрационни
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
8,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
198 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-56470 Bad Marienberg -
Toyota Supra 3.0 Lightweight
€ 55 000,-Подлежащ на отчитане ДДС - 26 395 km
- 10/2022
- 250 kW (340 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, IT-64023 Mosciano S.Angelo - Teramo - Te -
Toyota Supra GR 2.0 Dynamic
€ 42 890,-Подлежащ на отчитане ДДС - 41 700 km
- 05/2021
- 190 kW (258 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
7,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
171 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-86391 Stadtbergen -
Toyota Supra GR 3.0 Legend 6-Gang Premium-Paket
€ 59 890,-Подлежащ на отчитане ДДС - 3 700 km
- 08/2022
- 250 kW (340 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
8,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
198 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-86391 Stadtbergen
От самото начало на производството си през 1978 г. до края на 2002 г., когато моделът е спрян, Toyota Supra остава един от най-популярните автомобили на японската компания Toyota. Представено за първи път като модификация на добре познатата “Celica”, спортното купе се разделя с другия модел и започва да се предлага като самостоятелна кола осем години след излизането си на пазара. Основната разлика между двата автомобила първоначално са били по-големите габарити на Supra, 6-цилиндровият агрегат и електронната инжекция, която за първи път в историята се поставя в Toyota. Излъчването често е сравнявано с това на американска „мускулеста” кола, а поведението на пътя се припокрива напълно със състезателния външен вид. Първата генерация е снабдена с 2 бензинови двигателя – двулитров със 123 конски сили и 2,500-кубиковия със 110 коня, ръчна 5-степенна скоростна или автоматична 4-степенна скоростна кутия, 4 дискови спирачки и други топ екстри за онова време. Няколко години по-късно излиза второто поколение Toyota Supra с леки изменения по купето и нов 2.8-литров агрегат със 145, а по-късно и със 160 конски сили. Тези две модификации са донякъде забравени и е изключително трудно да се намерят на пазара за коли втора ръка, но си струва да отбележим откъде е тръгнал почти легендарният автомобил. Откриването на екземпляр от 1986 г. насам обаче става по-лесна задача. Това е и годината, в която излиза третото поколение и първият самостоятелен модел, разграничен от “Celica”. Купето е обновено и „надуто” до 3,000 кубика, и 230 конски сили, като е наличен и турбиниран вариант. Когато пазарът буквално се задръства с японски „спортисти” през 1993 г., е обявена и следващата подред Supra IV. Това не е поредната генерация, а съвсем различен автомобил, но със запазената идея – задно задвижване, 2 врати, 4 места, този път с присъствието на 320 к.с. при трилитровия битурбо двигател, с добавени тракшън контрол, 6-степенна ръчна скоростна кутия, 17” алуминиеви джанти и спортно окачване. Линиите по екстериора вече се преливат плавно и от малкото остри ръбове няма и спомен.
Първи впечатления
Гледайки я отстрани, няма как да сбъркате какъв автомобил е Toyota Supra и откъде идва. Купето си е обичайното спортно, а по детайлите е изписано с невидимо мастило „Произведено в Япония”. Интериорът не прави кой знае какво впечатление на фона на днешните супер коли, но в никакъв случай не е като издялан с брадва и със сигурност ще издържи дълги години. Не липсват комфорт и пространство, а за такъв тип купе вози дори приятно. Спортното окачване държи гумите здраво на земята, а стабилността е на лице и при „състезателни изпълнения” от всякакво естество. Toyota Supra ускорява без да се усетиш, като при трилитровия битурбо двигател развива умопомрачителните 250 км/ч и достига скорост от 100 км за едва 5.1 секунди. Това е и най-добрият вариант, що се отнася до динамиката, но трябва да се има предвид, че поддръжката излиза доста солено, а достъпни части не се намират много лесно. Като управление автомобилът е много удобен и маневрен, което го прави идеален избор за големия град и тесните улички. Хронични болежки по колата не са известни. Само при първите генерации се споменава за пукнати блокове, но известни причини за това няма, а и както споменахме по-рано, е почти невъзможно намирането на автомобил от това време.
Как да изберем правилната Supra
Ако сте се спрели на Toyota Supra, значи определено търсите кола със спортно сърце. Да, тя е доказана марка, макар да не е най-практичният избор за цяло семейство, определено е много добър вариант за шофьори-ентусиасти, търсещи тръпката на пътя. Японците са всеизвестни с качественото си производство и тук това не прави изключение. Проблемът е, че не се намират много употребявани екземпляри, но колкото и да са малко, е почти 100% сигурно, че са в много добро състояние, поради здравината и надеждността на изработката.