- Начална страница
- Avtomobili
- Toyota
- Toyota Prius
Toyota Prius Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Toyota Prius, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Toyota Prius
-
Toyota Prius 1.8 Hybrid*Comfort*Kamera*Klima*1.HD
€ 8 990,-- 199 986 km
- 11/2013
- 73 kW (99 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- Eл/Бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-13127 Berlin -
Toyota Prius 1.8-l-VVT-i Plug-in- Hybrid Autom, Navi
€ 19 999,-- 43 300 km
- 07/2020
- 90 kW (122 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- Eл/Бензин
- - (l/100 km)
-
29 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-12277 Berlin -
Toyota Prius 1.8 Plug-in Aspiration Ecc Navigatie 1e Eigenaar D
€ 6 940,-- 311 645 km
- 01/2013
- 100 kW (136 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- Eл/Бензин
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-7825 XE EMMEN -
Toyota Prius Basis Hybrid*Automatik*Klimaautomatik
€ 9 999,-- 112 300 km
- 03/2011
- 73 kW (99 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- Eл/Бензин
-
3,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
92 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-12055 Berlin -
Toyota Prius 1.5 VVT-i Business Edition Nw APK Onderhouden Crui
€ 6 499,-- 203 487 km
- 05/2009
- 57 kW (77 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- Eл/Бензин
- - (l/100 km)
-
104 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-5349 AK OSS -
Toyota Prius 1.8 Comfort Top 5 ed HUD / CAMERA / NAVI / KOUDE A
€ 10 899,-- 119 752 km
- 05/2012
- 73 kW (99 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- Eл/Бензин
- - (l/100 km)
-
89 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-9454 PK EKEHAAR -
Toyota Prius 1.8 Active
€ 16 900,-- 91 000 km
- 07/2020
- 90 kW (122 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- Eл/Бензин
-
3,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
94 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-55054 Massarosa - Lucca - LU -
Toyota Prius 1.8 Executive Plug-In PDC*Navi*LED*SHZ
€ 19 887,-- 63 767 km
- 07/2019
- 90 kW (122 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- Eл/Бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-41540 Dormagen -
Toyota Prius 1.8 Plug-in Business Plus PHV
€ 16 900,-- 148 879 km
- 08/2017
- 72 kW (98 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- Eл/Бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-9679 VC SCHEEMDA
Toyota Prius е компактен хибрид, който е на пазара от 1997-а година насам. Prius е между най-екологичните автомобили в света и се продава в над 90 страни. Това е и най-продаваният хибрид в историята – от него са купени над 3,700,000 бройки. Първото поколение XW10 излиза в Япония през декември 1997-а и печели наградата за автомобил на годината в страната. Това е и първата кола серийно производство с хибридно електрическо бензиново задвижване. Официално Prius стига в Европа през септември 2000-та година. Двигателят е 1.5-литров четирицилиндров с цикъл на Аткинсън, електрически мотор и 274 волтов (Ni-MH) акумулатор. Мощността на агрегата с вътрешно горене е 70 конски сили, тази на електрическия мотор – 44. Второто поколение (XW20) е представено през 2003-а и дизайнът е изцяло различен. Размерите също – 150 милиметра повече дължина категоризират Prius като среден по размер лифтбек с различно ориентирана механика и вътрешно пространство, което осезаемо увеличава мястото за пътниците и за багаж. Аеродинамичната форма също е доста подобрена, а като цяло срещу името на автомобила са записани 530 патента. Този модел използва изцяло електрически компресор за охлаждане, батериите са по-малки и по-леки, което означава, че XW20 е по-мощен и по-ефективен от предшественика си. Компютрите за контрол на акумулаторите осигуряват много по-дълъг живот и по-полезен цикъл, като някои от батериите издържат до над 300,000 километра. Неслучайно през 2005-а Prius печели наградата за автомобил на годината в Европа, като изпревари Citroën C4 и Ford Focus. 1.5-литровият двигател е леко тромав и шумен, но целта е да пести гориво и той, подпомаган от 50 киловатовия електрически мотор, го прави. Що се отнася до употребяваните автомобили, повод за безпокойство няма. Според Dekra Prius се справя отлично на тестовете и има изключително висока надеждност. През 2005-а е време за козметични промени по предницата и различно позиционирани задни седалки. Година по-късно Prius вече е със странични въздушни завеси, а има и Touring Edition с по-голям заден спойлер и по-твърдо окачване. От второто поколение са продадени близо 1,200,000 бройки, което означава и сериозно присъствие на вторичния пазар.
Все повече и все по-добре
Третото поколение (XW30, 2009-a) предлага още повече динамика заради увеличената мощност и подобрената аеродинамична форма. Електрическият мотор вече е с 60 киловата, а бензиновият двигател – 1.8-литров с мощност от 98 конски сили. Освен това са намалени размерът и теглото на батериите (с около 20 процента), което води до увеличено пространство в багажника. Нови са и биопластмасите, които Toyota използва в модела – най-вече на базата на кенаф и рамия. Подобрени са контролът в завоите, благодарение на малка перка под шасито, и стабилността на автомобила при високи скорости. През 2010-а обаче 52,000 бройки бяха върнати обратно в сервизите, за да получат ъпдейт на ABS софтуера, което трябва да бъде проверено при употребяваните автомобили. Същото важи и за по-късно връщане в сервизите – от февруари 2014-а – този път заради грешка в контрола на хибридната система. През 2011-а Prius мина през фейслифт – нови предни и задни фарове и по-различна предна броня. На това поколение са базирани и няколко братовчеди. Prius Plug-in Hybrid се продава в Европа от 2012-а и може да измине с електрическо задвижване 23 километра. Prius v (Prius + в Европа) е удължено комби, което има 50 процента повече вътрешен обем от нормалния Prius и има седалки за седем пътници. Четвъртото поколение (XW50) се продава в Европа от зимата на 2016-а. То е първото, което използва новата платформа на Toyota с по-нисък център на тежестта и увеличена структурна якост. Това помага на контрола, баланса и аеродинамиката, което води до различен екстериор и още по-просторен интериор (подпомогнат и от увеличените дименсии). Предните и задните фарове са с доста остри ъгли, което води до доста по-агресивен външен вид.