- Начална страница
- Avtomobili
- Toyota
- Toyota Land Cruiser
Toyota Land Cruiser Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Toyota Land Cruiser, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Toyota Land Cruiser
-
Toyota Land Cruiser VX
€ 7 900,-- 220 000 km
- 06/1995
- 168 kW (228 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- - (Вид предавателна кутия)
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-1094pt Amsterdam -
Toyota Land Cruiser V6-D - 2 Hand - 133tkm
€ 19 490,-- 133 000 km
- 05/2011
- 140 kW (190 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-63069 Offenbach am Main -
Toyota Land Cruiser FJ V6 4.0 AUTO
€ 18 500,-- 180 000 km
- 04/2008
- 184 kW (250 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
12,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
301 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, ES-08028 BARCELONA -
Toyota Land Cruiser
€ 19 780,-- 222 352 km
- 10/2003
- 200 kW (272 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
12,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, BE-7530 Gaurain-Ramecroix -
Toyota Land Cruiser 100 50 th Anniversary only export
€ 13 800,-- 250 000 km
- 03/2002
- 150 kW (204 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
12,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, BE-1000 Bruxelles -
Toyota Land Cruiser D-4D VXL Aut.
€ 34 990,-- 185 000 km
- 10/2019
- 130 kW (177 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
7,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, ES-28034 MADRID -
Toyota Land Cruiser LJ 70 Turbo
€ 12 000,-- 219 000 km
- 01/1986
- 67 kW (91 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, ES-08022 Barcelona -
Toyota Land Cruiser Belgium Car/ First Owner
€ 28 500,-- 133 025 km
- 04/2013
- 140 kW (190 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, BE-1750 Lennik -
Toyota Land Cruiser 3.0 Turbo D4D VX
€ 10 499,-- 142 000 km
- 05/2003
- 120 kW (163 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- дизел
-
10,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
277 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-1070 Anderlecht
Toyota Land Cruiser е 4x4 автомобил, най-дълго произвежданият в историята на японската компания. Първите машини (90 на брой) се появяват още през 1951-а като версия на Jeep. Впечатляващата проходимост, надеждността и дългият живот на Land Cruiser водят до огромна популярност на модела и съответно до висока цена дори и на вторичния пазар. Първоначално автомобилът е изцяло офроуд и е по поръчка на японската армия. Регулярната продукция започва през 1953-а, а година по-късно се появява и името Land Cruiser, измислено от Ханджи Умехара. Две години по-късно дизайнът е сменен, за да има по-цивилен вид. 1960-а е превратна година – появява се класиката J40. Двувратният ръбат SUV завладява пазара и ума на хората, а интересът дори и днес е толкова голям, че Toyota все още продължава да предлага резервни части. Наследникът е J70 – той се появява през 1984-а, като целта е да запази сериозните работни офроуд способности и издръжливост на предшественика си. Само нещо бронирано и въоръжено може да е по-полезно от него в напечени ситуации.
Време за комфорт
Първият по-комфортно ориентиран Land Cruiser (J50) е произведен през 1967-а. Според Toyota, FJ55G и FJ55V са първите истински комбита в серията. FJ55 е с четири врати и използва двигателите от FJ40. Колесната база на този модел, известен и като Лоса, е по-дълга. През януари 1975-а 3.9-литровият F двигател е заменен от нов модел – 4.2-литровият 2F, но необичайно за Toyota, името на модела не се променя. J60 се появява през 1980-а и в него се събират между пет и осем човека. Тук офроуд възможностите са леко ограничени заради странните ъгли на подход. Но пък целта е печелене на точки в появилия се наскоро SUV пазар. Съответно интериорът е подобрен, а има и екстри като климатик. Двигателите 2F са непроменени, но са добавени още два вида: шестцилиндров 4.0-литров 2H и четирицилиндров 3.4-литров дизел 3B. Година по-късно е представена версия с по-висок покрив, а продажбите на Land Cruiser минават кота един милион. През 1985-а е добавен още един двигател – директният турбо дизел инжекцион 12H-T, а по-късно бензиновият агрегат е подобрен до 4.0-литров 3F-E EFI.
Надеждност и здравина
1990-а е годината на представянето на следващото поколение – J80. Вече всички модели за Европа са с постоянно 4x4 задвижване, а са налични и нови дизелови двигатели. През октомври 1992-а е време за фейслифт – колесната база е удължена, спирачките са уголемени, представен е и нов бензинов двигател – 4.5-литровият 1FZ-FE. Три години по-късно вече са налични въздушни възглавници за шофьора и пътника до него, както и ABS. Моделите след 1995-а се познават и по това, че името Toyota на предната решетка е сменено с модерната емблема на компанията. Що се отнася до употребяваните автомобили, това е може би най-надеждният и здрав модел на Land Cruiser. J100 е следващото поколение, появило се през 1998-а. То има две версии – 100 и 105, които доста си приличат, но под капака има съществени разлики. 105 взима шасито и двигателите на предишното поколение, като този модел се продава само в Русия, Африка, Австралия и Южна Америка. Тук е пробвана и система за окачване, комбинираща активен контрол на височината (AHC) и TEMS (електронен контрол на амортисьорите). През 2002-а е представена и първата активна автоматична система за нощно виждане, както и система срещу преобръщане. 100 моделите са с леко по-широко шаси, независимо предно окачване (което намалява офроуд възможностите) и два нови двигателя. Макар че Land Cruiser принципно може да се похвали с висока надеждност, специално това поколение страда от проблеми с предното окачване и диференциала, които са решени след 2000-та година. Тоест при употребяваните автомобили трябва да се търсят такива след промените. J200 е последното поколение – то излезе на пазара през 2007-а и споделя платформата и дизайна на Lexus LX 570. Предното окачване е по-тежко и по-добре защитено. Освен това колоните на покрива са с нов дизайн за по-добра защита при евентуално преобръщане. J200 обаче е и обект на критики заради скучния екстериор, който е твърде модерен и се отдалечава от традициите на Land Cruiser. Освен козметичните промени има и доста по-сериозни ъпгрейди: бутон за запалване, 4-зонен климатик, 10 въздушни възглавници, CRAWL система за офроуд круиз контрол, асистент за спускания и кинетично-динамична система на окачване. Има и нов двигател – V8 туин турбо дизел, а автоматичната трансмисия става стандартна. През 2013-а Toyota добави всички избираеми допълнителни системи и луксозни опции като стандартни, а през август 2015-а бе време за последния засега фейслифт. Той включва освежена предница, решетка и фарове, а трансмисията стана осемстепенна автоматична.