- Начална страница
- Avtomobili
- Toyota
- Toyota Hilux
Toyota Hilux Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Toyota Hilux, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Toyota Hilux
-
Toyota Hilux Pick-up 3.0 D4D 171cv Atacama Premier-Proprietaire
€ 26 990,-- 148 000 km
- 05/2014
- 126 kW (171 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- дизел
-
8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
203 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-6220 Fleurus -
Toyota Hilux 2.8 aut Executive
€ 39 900,-- 43 000 km
- 01/2021
- 150 kW (204 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, AT-9941 Ispánk -
Toyota Hilux MAZDA B2500-4x4- attache remorque
€ 5 500,-- 131 722 km
- 09/2002
- 77 kW (105 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, BE-1300 Wavre -
Toyota Hilux RN20 California 1 Owner Super Patina Rust Free
€ 7 950,-- 57 000 km
- 07/1972
- 81 kW (110 к.с.)
- ретро
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-2371 CX ROELOFARENDSVEEN -
Toyota Hilux AT33 Artic Trucks
€ 71 500,-Подлежащ на отчитане ДДС - 8 900 km
- 11/2022
- 153 kW (208 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-30031 Dolo -
Toyota Hilux 2.4 D-4D 4WD Comfort
€ 39 250,-- 30 000 km
- 07/2021
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
7,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, BE-1840 Londerzeel -
Toyota Hilux 2.5 D-4D 4WD STX
€ 29 999,-- 101 000 km
- 04/2016
- 106 kW (144 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- дизел
-
7,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, BE-1701 Dilbeek -
Toyota Hilux
€ 13 900,-- 229 000 km
- 08/2012
- - kW (- к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-90431 Nürnberg -
Toyota Hilux EXPORT
€ 14 600,-- 135 000 km
- 10/2009
- 126 kW (171 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, BE-1830 Machelen
"Toyota Hilux e компактен пикап, произвеждан от японската компания от 1968 г. насам. Благодарение на изключителната си здравина и надеждност, той е синоним на издръжливост. Освен това Hilux е използван доста сериозно от воюващите групи в различни точки на земното кълбо – един вид автомобилният еквивалент на АК-47. Дори има военен конфликт, носещ името на марката – Toyota War. Той е през 80-те години, когато Либия и Чад използват многобройни Hilux като лека кавалерия. Това е най-продаваният пикап в историята – над 18 милиона бройки. Което не е случайно – Hilux е инструмент и може би най-здравата масово произвеждана машина. Първото поколение (N10) излиза на пазара през пролетта на 1968 г. (година по-късно стига и в Европа), но въпреки името си далеч не е луксозно. Първоначалната версия е с къса колесна база и 1.5-литров двигател, който през 1971 г. е модифициран до 1.6-литров редови четирицилиндров. По това време вече е налична и версия с дълга колесна база. Само четири години по-късно – през 1972 г. – излиза и второто поколение (N20). То е с доста по-луксозен интериор и промени по екстериора, както и с още един двигател – 2.0-литровият 18R, който върви с автоматична тристепенна трансмисия. Фейслифт през 1975 г. променя радикално дизайна и автомобилът става доста по-обемист. Освен това е добавена петстепенна ръчна трансмисия. Третото поколение се появява през август 1978 г., а няколко месеца по-късно е добавен и 4x4 вариант, който споделя доста технологии с Toyota Land Cruiser. Производството на тази разновидност обаче спира през юли 1983 г. В това поколение за първи път се предлага 2.2-литров дизелов двигател, както и пикап с четири врати. Редизайнът през 1983 г. води до опцията Xtracab в четвъртото поколение – зад седалката има 15 сантиметра пространство за багаж. Към двигателите е добавен 2.4-литров инжекцион 22R-E, както и 2.0-литров турбо дизел. Любопитно е, че макар Toyota да представи нова генерация Hilux през 1988 г., това поколение се произвежда в РЮА до 1997 г.
Край на ръждата и още седалки
Петото поколение излезе през 1988 г. и при него моделите с дълга колесна база са още по-дълги (вече 3,099 милиметра). Товарната каросерия вече е само от един елемент, който слага край на петната от ръжда, които често се появяват по предишните поколения (макар че това не е кой знае какъв проблем при употребяваните автомобили). Освен това зад седалките в кабината има още повече място, което позволява поставянето на допълнителни седалки за пасажери, което доближава Hilux до предлаганото от конкуренцията. През 1992 г. е време за фейслифт – решетката е променена, а освен това върху нея се появява и новата емблема на Toyota. От февруари 1989 г. до март 1997 г. Volkswagen произвежда и продава този модел под името Volkswagen Taro. Наличен е с три бензинови (1.8-, 2.4- и 3.0-литров) и два дизелови двигателя (2.4- и 2.8-литрови). Шестото поколение излезе през 1997 г. и освен с леко променен екстериорен дизайн може да се похвали и с подобрени двигатели. За пуристите при употребяваните автомобили – то е и последното, което се продава и произвежда в Япония. Моделите след фейслифта се разпознават лесно по по-агресивната предница и единичното стъкло на предните врати.
Повече лукс, повече мощ
Седмото поколение, част от IMV програмата, започва да се произвежда през август 2004 г. в Тайланд. Първоначално има три варианта на пикапа – къс с две врати (Single Cab), дълъг с две врати (Xtra Cab) и четиривратен Double Cab. През 2008 г. се появява и Smart Cab – с две скрити задни врати със задно окачване. Двигателите за Европа са 2.5-литровият D-4D DOHC дизел (143 конски сили) и 3.0-литровият му събрат с мощност от 162 конски сили. През 2011 г. е време за фейслифт – нова предница, промени по интериора и нов, по-мощен и по-ефикасен дизелов двигател. Последното поколение – по-красиво, по-лъскаво, но също толкова здраво и мощно, излезе през май 2015 г. Hilux вече може да тегли тегло до 3,5 тона благодарение на новия 2.4-литров D-4D дизел и усилена носеща рама. Освен това двигателят харчи с почти 10 процента по-малко гориво от предшественика си."