- Начална страница
- Avtomobili
- Peugeot
- Peugeot 607
Peugeot 607 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Peugeot 607, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Peugeot 607
-
Peugeot 607 3.0 V6 Pack Ebano Aut.
€ 4 900,-- 143 000 km
- 01/2006
- 155 kW (211 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
10,2 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, ES-3183 Torrevieja -
Peugeot 607 Platinum Navi , Standheizung
€ 2 990,-- 235 000 km
- 12/2008
- 125 kW (170 к.с.)
- употребявани
- 4 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
-
6,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
170 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-89231 Neu-Ulm -
Peugeot 607 ST 2.0 HDI 110pk Leer Nap Nieuwe Apk 06-26
€ 1 799,-- 376 936 km
- 03/2004
- 81 kW (110 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
-
160 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-7461 JM RIJSSEN -
Peugeot 607 2.7HDi Pack Diamante Aut.
€ 1 900,-- 192 000 km
- 07/2006
- 150 kW (204 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
8,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, ES-34190 VILLAMURIEL DE CERRATO -
Peugeot 607 FELINE
€ 8 999,-- 66 500 km
- 07/2008
- 100 kW (136 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, FR-57270 UCKANGE -
Peugeot 607 2.2 HDI 136 PACK BAA
€ 990,-- 392 000 km
- 05/2001
- 101 kW (137 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
-
193 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, FR-91150 ETAMPES -
Peugeot 607 Platinum 2,7 HDI*XENON*AHK*VOLL*TÜV*
€ 3 900,-- 156 840 km
- 08/2005
- 150 kW (204 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- - (Вид предавателна кутия)
- дизел
-
8,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
223 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-55120 Mainz -
Peugeot 607 2.2-16V Pack !! MOTOR SCHADE !!
€ 1 000,-- 238 258 km
- 05/2005
- 116 kW (158 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
9,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
230 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-5667 KX GELDROP -
Peugeot 607 607 V6 210 Privilege
€ 3 200,-- 133 900 km
- 03/2001
- 152 kW (207 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
9,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, DE-12459 Berlin
Peugeot 607 е автомобил от високия клас, дело на френската компания Peugeot. Луксозният седан прави своя дебют през 1999 г. като наследник на поостарелия, но далеч по-успешен модел – 605. Въпреки завидните характеристики, които притежава, френският автомобил така и не успява да спечели сърцата на многобройната аудитория.
Един отличен пример в своята категория
Peugeot 607 използва платформа, идентична с тази на предшественика си, но с далеч по-съвременен дизайн. Екстериорът е сходен с този на значително по-продаваните немски представители на класа като Audi A6 и Mercedes E-Klasse, а в някои отношения е дори по-добър. Аеродинамичната му форма и луксозното, дори тузарско излъчване правят френския седан един от най-добре изглеждащите автомобили на 21-ви век. Комбинацията от кожа, висококачествена пластмаса и множество хромирани детайли блести в интериора на возилото, подчертавайки бизнес нюха, който носи в себе си. Подредбата на различните компоненти в каросерията е просто отлична, а повече от надеждната изработка гарантира дълъг живот на всички елементи в каросерията. Още базовото оборудване на модела предлага огромен набор от екстри, една част от които са климатроник, 8 въздушни възглавници, мултимедийна система и датчик за налягането в гумите. Изобилието от простор в купето, удобните ергономичните седалки и перфектната шумоизолация правят пътуването в автомобила изключително комфортно. Въпреки плавния ход, който притежава, Peugeot 607 стои повече от сигурно на пътя – сигурността при остри завои е също толкова голяма, колкото и при прави участъци. Единственият недостатък дотук е посредствената кормилна уредба, често сравнявана с тези от най-ниските класове. Изборът от възможни двигатели под капака на Peugeot 607 също не е за подценяване. В арсенала от агрегати присъстват бензиновите 2.0 (137 к. с.), 2.9 ES9 (211 к. с.) и 3.0 V6 (210 к. с.), както и дизеловите 2.0 (110 и 126 к. с.), 2.2 HDi (133, 160 и 170 к. с.) и 2.7 HDi V6 (204 к. с.), оборудвани с ръчни или автоматични трансмисии. Най-добрите попадения, както може да се очаква, са дизеловите мотори, най-ярък представител на които е 2.7-литровият шестак, който достига 100 км/ч за малко над 9 секунди, развива максимална скорост от 230 км/ч и изразходва приблизително 8 литра гориво при смесен пробег от 100 километра. За съжаление поддръжката на този двигател излиза доста солено, затова и най-оптималният вариант е 2.2 HDi със 133 конски сили, който е една идея по-муден от по-големия си събрат, малко по-икономичен и значително по-лесен и евтин за обслужване. През 2004 г. моделът претърпява леки обновления с надеждата за по-голям успех, но поради драстичния спад в продажбите, 6 години по-късно, е спрян от производство, като на негово място пристига чисто новият и готов да завземе пазара Peugeot 508.
Изтънчена кола на достъпна цена
Слабата популярност на Peugeot 607 в случая си има и положителна страна, изразяваща се в цената му като употребяван автомобил, която е значително по-ниска от тази на конкурентните модели. Като всеки типичен френски представител обаче, и луксозният седан си има своите кусури. Първият от които е относително скъпата поддръжка. Съпоставен с други екземпляри в същата категория, резервните части за Peugeot 607 са по-скъпи, а основните ремонти често причиняват финансови затруднения на голяма част от собствениците. От сервизни намеси най-често страдат кормилната уредба, чийто хронични дефекти вероятно са вродени, както и характерната ходова част, която най-вероятно не е проектирана за движение по нискокачествени настилки. Възможни са и течове от скоростната кутия, при които, също както при управлението, явно са заложени от ден първи. Фаровете също дефектират, най-често нуждаейки се от допълнително регулиране през определен период от време. Изключвайки дребните болежки, характерни за всеки един автомобил, употребяваният Peugeot 607 определено е много добро попадение, що се отнася до кола във високия клас. Причината за неговия неуспех въпреки добрите възможности и отлично качество, които притежава, и до ден-днешен остава под въпрос.