- Начална страница
- Avtomobili
- Peugeot
- Peugeot 206
Peugeot 206 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Peugeot 206, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Peugeot 206
-
Peugeot 206 1.4 Quiksilver 75PK | Airco | LMV | Elektrisch pak
€ 1 250,-- 217 859 km
- 06/2003
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-7161 LC NEEDE -
Peugeot 206 CC 1.6-16V 2004 Zwart Cabrio Cabriolet
€ 999,-- 286 233 km
- 05/2004
- 80 kW (109 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-7151 NB EIBERGEN -
Peugeot 206 CC 1.6-16V | Clima | Leder | Radio/CD | Automaat |
€ 3 999,-- 76 827 km
- 08/2004
- 80 kW (109 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-6101 WT ECHT -
Peugeot 206 cc 1.6 Cabrio Platinum Klima*Leder*TÜV NEU
€ 3 990,-- 107 824 km
- 01/2005
- 80 kW (109 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-13127 Berlin -
Peugeot 206 CC 1.6-16V Zwart Cabrio Cabriolet 2002
€ 675,-- 300 915 km
- 07/2002
- 80 kW (109 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-7151 NB EIBERGEN -
Peugeot 206 1.4i XT
€ 5 750,-- 65 969 km
- 05/2004
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
6,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
165 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-4690 Roclenge-sur-Geer -
Peugeot 206 CC 2.0-16V 2002 | Cabriodak | Leder | Airco | Clim
€ 999,-- 198 110 km
- 03/2002
- 100 kW (136 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
-
191 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, NL-6021 PT BUDEL -
Peugeot 206 1.4 Air-line 3 - 5 DEURS - AIRCO - INCL NIEUWE APK
€ 1 963,-- 192 950 km
- 02/2006
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-1951 NA VELSEN NOORD -
Peugeot 206 CC 2.0-16V LEER CLIMA NETTE AUTO NAP APK 9-2025
€ 1 495,-- 153 166 km
- 08/2001
- 100 kW (136 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
8,0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, NL-3076 JA ROTTERDAM
В началото на 90-те Peugeot се отказва директно да замени Peugeot 205, като обяснява, че суперминитата вече не са печеливши и не си струват усилията. Така че френската фирма избира уникална стратегия – решава, че 106 ще привлече по-скромните клиенти на 205, докато по-евтините модели на 306, излязъл на пазара през 1993-а като наследник на Peugeot 309, ще привлекат клиентите от по-горния клас. За съжаление на Peugeot, стратегията не проработва, защото 205 остава в миналото, а други суперминита като Ford Fiesta и Volkswagen Polo продължават да се продават добре и дори увеличават популярността си. Peugeot няма пряк конкурент в този клас и съответно започва да изостава сериозно в продажбите. Така през 1998-а на пазара се появява 206 като закъснял наследник на 205. Грешката на френската фирма в началото на 90-те обаче се оказва благословия за 206, защото се превръща в най-добре продавания автомобил в Европа от 2001-а до 2003-а, а между 1998-а и 2001-а е избран за автомобил на годината във Великобритания. Логично на 26 май 2005-а Peugeot 206 отпразнува пет милионния си продаден автомобил, а до 2010-а 206 бе най-продаваният модел в историята на френската фирма. Причините – колата е бърза, икономична, с достатъчно пространство, еднакво удобна и в града, и по магистралата. Освен това има стилен дизайн и младежки имидж, които я правят хит сред купувачите.
Доминация в Световния рали шампионат
Тъй като няма платформа, която да използва (Citroën Saxo използва платформата на 106), Peugeot прави изцяло нова такава за 206. Първите модели са хечбек с бензинов двигател: 1.1-, 1.4- и 1.6-литров, както и 1.9-литров дизелов агрегат. През 1999-а се появява и модел с 2.0-литров GTi (който развива до 210 км/ч), а през 2003-а – тунингована версия на GTi с име Peugeot 206 RC (която ускорява за 7,4 секунди от 0 до 100 км/ч и развива максимална скорост от 220 км/ч). Моделът е в чест на успеха на марката в Световния рали шампионат между 2000-а и 2003-а. Тогава в три сезона Peugeot 206 WRC донася три титли при конструкторите (за първи път след 1986-а) и две при пилотите – на Маркус Грьонхолм. През 2001-а на пазара излизат още две версии на 206 – кабриолетът 206 CC и комбито 206 SW. 206 CC се произвежда до 2008-а, като след това моделът е заменен от 207 CC. През 2003-а идва време за фейслифт – кристални фарове, уголемяване на предната решетка, вграждане на борд компютър и промяна на пластмасовия интериор. Последният и пети модел на 206 идва от Иран – седанът 206 SD. Производството на 206 спира през 2010-а година, но от 2009-а се произвежда 206+, което е фейслифт версия на 206 с нова предница и различен дизайн на задницата. Моделът се прави във фабриката в Мюлюз и е патриотичен отговор на евтиния внос на Dacia, който Renault прави от Румъния. В края на 2012-а обаче 206+ вече не се предлага в Европа заради високия интерес към 208 и дебюта на новия модел 301.
Ниска цена на употребяваните автомобили
Употребяваните автомобили от серията 206 имат известни проблеми единствено с изтъркването на накладките и с честите дефекти при крушките на фаровете. Тези от преди фейслифта през 2003-а могат да се познаят по това, че има повече корозия по металните части. Цената на 206 на старо обаче е изключително привлекателна, а освен това тестовете на Dekra показват, че 74 процента от автомобилите с пробег между 50 000 и 100 000 километра нямат никакви дефекти. Сравнението с конкуренцията е в полза на 206 по няколко показателя – разнообразието от двигатели и ниската цена на употребяваните автомобили (което означава, че може с лекота да се пазарите, защото на пазара има много предложения). Моделът на Peugeot обаче отстъпва по отношение на удоволствието от шофирането. Освен това не толкова мощните двигатели стават шумни, когато се настъпи педалът на газта. Конкуренцията печели и по отношение на мястото в багажника – и Ford Fiesta (261 литра) и Renault Clio (252 литра) събират повече багаж от 206 (237 литра).