- Начална страница
- Avtomobili
- Mitsubishi
- Mitsubishi Pajero
Mitsubishi Pajero Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Mitsubishi Pajero, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Mitsubishi Pajero
-
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 190 / ES070
€ 13 400,-- 63 276 km
- 12/2017
- 140 kW (190 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, FR-12500 ESPALION -
Mitsubishi Pajero 7pls Automatique
€ 15 300,-- 74 024 km
- 09/2016
- 140 kW (190 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- дизел
-
9,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
245 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-1080 Bruxelles -
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D Instyle
€ 11 250,-- 239 100 km
- 03/2011
- 147 kW (200 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- дизел
-
9,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
247 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-61130 Nidderau -
Mitsubishi Pajero 3.0 DI-D 165 / CB108
€ 3 790,-- 271 647 km
- 05/2000
- 121 kW (165 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, FR-12500 ESPALION -
Mitsubishi Pajero TD Classic 2500
€ 3 900,-- 160 175 km
- 04/2004
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
10,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
281 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-84030 Ergolding -
Mitsubishi Pajero Pajero Target modificato con ponte toyota lj 70
€ 45 000,-- 328 000 km
- 03/1997
- 95 kW (129 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-95049 Vizzini -
Mitsubishi Pajero 2800 TD GLS - TÜV bis 01/24 - ohne Rückbank
€ 4 700,-- 289 600 km
- 11/1994
- 92 kW (125 к.с.)
- употребявани
- 6 предишни собственици
- автоматик
- дизел
-
12,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, DE-57614 Berod -
Mitsubishi Pajero 3.5i V6 24V cat MT SS Evolution
€ 78 900,-- 200 000 km
- 07/1998
- 206 kW (280 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, IT-40138 Bologna -
Mitsubishi Pajero 3.5 V6 24V Trophy*Recaro Sitze*Klima*
€ 5 900,-- 181 126 km
- 05/1998
- 143 kW (194 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
13,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, DE-71711 Steinheim an der Murr
Mitsubishi Pajero е SUV, произвеждан от Mitsubishi, и получил името си от Leopardus pajeros – пампасна котка, която обитава степните равнини в югоизточна Южна Америка. На испански Pajero обаче е обида, която означава загубеняк, и поради тази причина за различните пазари се използват още имена – Mitsubishi Montero и Mitsubishi Shogun.Първото Pajero е представено през ноември 1973-а, а вторият прототип – пет години по-късно. Целта е създаване на удобен автомобил за свободното време, а не просто SUV, като алтернатива на Toyota Land Cruiser и Nissan Patrol. През януари 1983-а Pajero дебютира на Париж – Дакар и през 1985-а успява да спечели ралито. Pajero е най-успешният автомобил в класиката – с 15 успеха от 32 издания и седем победи в последните 10 издания (преди Париж – Дакар да се премести в Латинска Америка). Което, естествено, води до отлична репутация и сериозен скок в продажбите. Първото поколение излиза на пазарa през 1982-а. Първоначално е тривратен модел с къса колесна база с метален или платнен покрив и три различни двигателя. Впоследствие бройката нараства до седем (четири бензинови и три дизелови), като най-мощният е 3.0-литровият V6. В Япония обаче продажбите не вървят добре и Mitsubishi пуска модел с по-дълга колесна база и пет врати. Тук изборът от двигатели е сведен само до два: 2.0-литров бензинов турбо и 2.3-литров турбо дизел. Моделът позволява увеличаване на бройката пътници до седем със слагането на трети ред седалки. През 1984-а и 1987-а е ред на нови козметични промени и двигатели, за да се стигне до 1991-а, когато на пазара излиза второто поколение Pajero.
Тотална промяна
Във второто поколение Pajero всичко е ново и подобрено. Дизайнът е по-заоблен, кабината – по-просторна. Каросерията е по-голяма и е налична в четири различни варианта. Моделите с по-къса колесна база са по-дълги със 70 милиметра, а тези с по-дълга – с 30. Двигателите също са подобрени, като сред най-важните са 3.0-литровият 12 цилиндров SOHC с електронен мултиинжекцион и 2.5-литровият турбо дизел. Тук дебютират и Super Select 4WD (SS4) и мултимоуд ABS. SS4 позволява съчетаване на предимствата на комбинацията от шофиране за свободното време и пълноценно 4x4, както и позволява на шофьора да сменя между двойно предаване и 4x4 по време на движение, стига скоростта да е до 100 км/ч. Мултимоуд ABS пък позволява ABS да функционира във всичките модели, използвани от SS4, без значение от напълно различните параметри на спиране. През 1998-а част от моделите за износ минават през фейслифт – по-широки калници, нови фарове, решетка и броня са част от сменения дизайн. Предните въздушни възглавници стават стандартни за моделите с 3.5-литровия DOHC V6 двигател, което естествено означава, че те са по-желани на пазара на употребявани автомобили.
Работа и още работа
Третото поколение се появи в Япония през 1999-а, а година по-късно вече бе и в Европа. Автомобилът отново е сериозно променен и външно, и вътрешно. Освен това е по-нисък и по-широк, а по-ниският център на тежест гарантира по-стабилно поведение на пътя. Увеличените габарити означават и че от среден размер SUV Pajero вече е пълноценен такъв. SS4 системата също е подобрена и вече е напълно електронна, а има и избор от три трансмисии – петстепенна ръчна, четиристепенна автоматична INVECS-II и петстепенна INVECS-II tiptronic. На разположение е и нов двигател – 3.8-литров SOHC 24-цилиндров V6. Това е и най-луксозното Pajero, което съперничи на Land Rover Discovery. При употребяваните автомобили задължително трябва да се проверят спирачките и кормилната уредба, защото точно те страдат най-много от сериозен пробег. Четвъртото поколение е представено през 2006-а, макар че според някои критици това не е ново поколение, а просто подобрена версия на предишното. Новият стил в интериора и екстериора е акомпаниран от допълнителни странични и завесни въздушни възглавници. SS4 системата е запазена, а в добавка има ASTC система и електронно разпределение на спирачното натоварване. А с клиърънс от 220 милиметра, тежки компоненти и солидни плочи, Pajero запазва репутацията си на едно от най-здравите и способни 4x4. През 2012-а е първият фейслифт – подобрено тяло и окачване, а три години по-късно промените са по-видими – нова решетка и предница, LED дневни светлини, метални и дървени елементи в интериора и шумоизолиращи материали. Но без значение какво ви казват, Pajero е автомобил за работа (може да тегли товар до 3,500 кг срещу 2,800 кг на Toyota Land Cruiser) и ако искате лукс, трябва да потърсите другаде.