- Начална страница
- Avtomobili
- Mitsubishi
- Mitsubishi Eclipse
Mitsubishi Eclipse Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Mitsubishi Eclipse, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Mitsubishi Eclipse
-
Mitsubishi Eclipse 2.0 GS 16v
€ 10 800,-- 176 000 km
- 02/1996
- 107 kW (145 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, ES-46200 Paiporta -
Mitsubishi Eclipse 2.0 Spyder GS-T
€ 11 599,-- 91 000 km
- 02/1998
- 157 kW (213 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, BE-8750 Wingene -
Mitsubishi Eclipse ECLIPSE GS 2000 16V
€ 2 000,-- 227 000 km
- 06/1994
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-37100 verona -
Mitsubishi Eclipse DOHC 16 Valve H-Kennzeichen Tempomat
€ 5 990,-- 144 388 km
- 05/1992
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-04178 Leipzig-Rückmarsdorf -
Mitsubishi Eclipse Cabrio Leder Elektr. Verdeck Klimaanlage Schalter
€ 3 900,-- 85 800 km
- 07/2001
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-55252 Mainz-Kastel -
Mitsubishi Eclipse Eclipse 2.0 16v GS Focus (gs)
€ 12 000,-- 200 000 km
- 03/1996
- 107 kW (145 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-60131 Ancona -
Mitsubishi Eclipse GSX manual / Schaltgetriebe / 4wd / turbo
€ 32 000,-- 30 900 km
- 06/1998
- 154 kW (209 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
9,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, DE-98631 Grabfeld -
Mitsubishi Eclipse Eclipse 2.0 16v GS Focus (gs)
€ 15 000,-- 171 000 km
- 06/1997
- 107 kW (145 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-89135 Reggio Calabria -
Mitsubishi Eclipse Eclipse 2000 GS-16V Klima
€ 3 900,-- 185 436 km
- 07/1998
- 104 kW (141 к.с.)
- употребявани
- 4 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
9,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, DE-56276 Großmaischeid
Mitsubishi Eclipse се заражда през 1989 г. вследствие на съдружието между Mitsubishi и Chrysler, наименувано Diamond Star Motors, и просъществува до края на 2012 г. Любимият на американската аудитория автомобил се предлага като спортно купе или кабриолет, следователно с 2 или 3 врати, както и 4 места. Предното задвижване на колелата е преобладаващо при повечето екземпляри, което е недотам характерно за представителите на този клас. Разбира се, както при всеки добър спортен автомобил, и тук е налична 4х4 система.
Различните варианти на Eclipse
В дизайна на първото поколение отдалеч личи строгото японско присъствие, допълвано от прибиращите се в предния отсек фарове. Ниската каросерия и дръзките форми са любими на мнозина ентусиасти и до днес. Интериорът е семпъл, но много качествен и здрав. Двигателите тук са изцяло бензиновите 1.8 (93 к. с.), 2.0 (150 к. с.) и 2.0 Turbo (195 к. с.), като особено внимание заслужава последният, който, въпреки отличните си динамични показатели, предоставя комбиниран разход на гориво от 10 литра на 100 км. Шест години след премиерата на Mitsubishi Eclipse на пазара излиза и втората му генерация. Моделът претърпява сериозни козметични обновления и резките ъгловати форми са заменени от плавни аеродинамични линии, които след фейслифта от 1997 г. стават още по-съвършени. Агресивният външен вид е подплатен с известна доза лукс, а порасналият по размери автомобил вече се приобщава към по-високия клас. По-големите габарити отвън позволяват повече пространство отвътре, както и повече удобство за пасажерите в него. Изборът на мотори тук е сведен до два, отново петролни – 2,000-кубикови атмосферни и турбинирани с мощности, както следва – със 145 и с 213 конски сили, снабдени с ръчни 5-степенни или 4-степенни автоматични трансмисии, като и тук по-силният е и по-добрият вариант. За разлика от предходната модификация обаче, за тази не може да се каже, че е толкова надеждна. Известни са редица проблеми, най-честите от които биват течове от скоростната кутия, грешки в двигателя и „потъващ” педал на газта, всеки от които в неподходящ момент би се оказал дори фатален. Третото поколение на Mitsubishi Eclipse е представено през 2000 г. Вече споделящ една и съща платформа с Galant VIII, добре познатият модел изглежда повече като нов автомобил, отколкото като поредната модификация. Купето напомня много за премиалните спортни коли, а дръзките решения по екстериора предупреждават за „звяр на пътя”. Интериорът е много практично подреден и блестящ – от най-малкия до най-големия детайл. Предлаганите агрегати тук са за пореден път изцяло бензинови – 2.4 (149 к. с.) и 3.0 (203, 208 и 213 к. с.), всички от които единствено с предно предаване. Подобреното окачване предполага по-стегната возия и повече стабилност на пътя, а сигурността за пръв път преминава посредствените до този момент резултати на краш-тестовете. През 2006 г. на върха се качва четвъртата и последна генерация на Mitsubishi Eclipse, чийто дизайн наподобява повече този на второто поколение, отколкото на предходното, но в пъти по-съвременен и изобщо по-добър във всяко едно отношение. Три години след това с първия фейслифт на тази модификация моделът получава леки козметични промени като ксенонови светлини, двоен ауспух и други, а след обновяването от 2012 г. се сдобива със стилен заден спойлер и по-агресивна предница. В гамата от двигатели присъстват единствено бензиновите 2.4 (162 к. с.) и 3.8 (265 к. с.), а турбо вариант вече не е наличен. За сметка на това тези атмосферни мотори се представят повече от отлично, а за проблеми с надеждността не може да става дума.
В заключение...
Да се намери читав употребяван Mitsubishi Eclipse не е трудна задача, а сравнително добрата му цена в комбинация с доказаната здравина и редките проблеми го правят един от най-добрите варианти за достъпен спортен автомобил. Вероятно най-големият му недостатък са относително рядко срещащите се оригинални части – факт, който се определя от все още ниската му популярност в Европа.