Актуални оферти за GAZ
-
GAZ GAZ 69 M Deko-Fzg. mit Deutschem Fzg.-Brief
€ 3 000,-- 1 001 km
- 11/1987
- 65 kW (88 к.с.)
- ретро
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- Други
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-88085 Langenargen -
GAZ 24
€ 8 500,-- 999 999 km
- 01/1972
- 70 kW (95 к.с.)
- ретро
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- автогаз
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-15749 Mittenwalde OT Töpchin -
GAZ M-21
€ 60 000,-- 400 km
- 09/1968
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- - (Вид предавателна кутия)
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-10115 Moldova -
GAZ 69 M Oldtimer!!Topzustand!! 4x4!! 8 Platz!!Wie NEU
€ 12 500,-- 57 028 km
- 01/1965
- 55 kW (75 к.с.)
- ретро
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-06429 Latdorf -
GAZ Gaz-69A
€ 11 000,-- 1 150 km
- 06/1969
- 51 kW (69 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
17 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, BE-1400 Nivelles -
GAZ 24
€ 5 000,-- 190 000 km
- 09/1984
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-77694 Kehl -
GAZ 3111
€ 35 000,-- 10 000 km
- 08/2002
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- - (Вид предавателна кутия)
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-25125 Brescia -
GAZ M-21
€ 15 990,-- 66 087 km
- 07/1961
- 51 kW (69 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-79114 Freiburg -
GAZ 13 Czajka Tschaika Möwe Chaika
€ 53 000,-- 450 km
- 01/1979
- 143 kW (194 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- - (Вид предавателна кутия)
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-01237 Dresden
ГАЗ или Го́рьковский автомоби́льный заво́д е руски производител на автомобили, базиран в Нижни Новгород (до 1990 г. – Горки). Той започва съществуването си през 1932 г. като НАЗ – кооперативно сдружение между Ford и СССР. ГАЗ е водещият производител на автомобили в Русия, като има 50 процента от пазара в сегмента на леките автомобили, 58 процента от средно тежкотоварните камиони, 42 процента от тежкотоварните камиони и около 65 процента в сегмента на автобусите. Най-известните марки на ГАЗ са Волга и Чайка, но в България също толкова популярни са ГАЗ-51 (Молотовка) и ГАЗ-69 (Текезесарка). След разпадането на СССР обаче производството на собствени автомобили става крайно нерентабилно и ГАЗ разчита повече на камионите и бусовете, които прави, за да се задържи над водата.
Волга
Волга и името на семейство леки автомобили от среден клас, които се произвеждат между 1956 г. и 2010 г. Автомобилът принадлежи към американската школа в индустрията и конструкцията е на достатъчно високо ниво, но техническите характеристики са на леко по-ниско. Не че това има особено значение, защото по-голямата част от автомобилите не са предназначени за продажба и лично ползване, а за държавни учреждения и таксиметрови услуги. Първата модерна Волга е ГАЗ-24, която се произвежда между 1967 г. и 1985 г. Общо от този модел във всичките му модификации са сглобени 1,481,561 бройки, което го прави най-масовият автомобил в историята на завода. Той беше и най-престижният в бившите соц страни, включително България, от автомобилите, които можеха да се купуват от обикновени граждани.
Що се отнася до модификациите – те са много: 01 (с дефорсиран двигател, предназначена за такси); комбито с пет врати 02, което се използва като линейка; 24 – автомобилът на спецслужбите, който е с двигател от Чайка (5.5-литров V8) и развива 170 км/ч; 54 – с десен волан, само за чужбина, както и опитната модификация 95, в която рамата отсъства (един от тези модели обслужва Леонид Брежнев, когато ходи на лов в Завидово).
ГАЗ-3102 е Волга-та с най-дълъг живот – 28 години (между 1981 г. и 2009 г.). Първоначално той трябва да влезе в масово производство, но заради различни политически и икономически причини се сглобяват само по около 3,000 бройки на година. Общо са произведени около 156,000, в това число 27,000 от първото поколение (1981 г. – 1992 г.).
Последното поколение е седанът Волга Сайбер (2007 – 2010 г.). Той използва платформата на Chrysler JR41, Chrysler Sebring и Dodge Stratus, а дизайнът е дело на американското ателие UltraMotive. Volga Siber се отличава от близките си родственици по броните, решетката и фаровете. Освен това автомобилът е адаптиран за руските условия като има по-твърдо окачване и увеличен контрол. Основен недостатък на руската конструкция обаче е ниският клиърънс – едва 140 милиметра. Моделите са с два вида двигатели 2.0-литров и 2.4-литров, който се предлага опционално с четиристепенна автоматична трансмисия.
Чайка
ГАЗ-13 Чайка се произвежда между 1959 г. и 1981 г. в малки серии, като общо са произведени 3,189 автомобила. В началото са използвани стилни решения от Packard и Oldsmobile, а механиката е взаимствана от европейските возила от висша класа – Facel-Vega, Borgward и Mercedes-Benz. Чайка обаче може да се похвали с олекотена рама и алуминиев двигател. Следващото поколение – ГАЗ-14 – излиза през 1977 г. и се произвежда до 1988 г., като от него са продадени 1,120 бройки. Габаритите са сериозно увеличени, а комфортът и техническите характеристики съответстват на най-добрите модели на ЗИЛ. Максималната мощност на двигателите също е увеличена. Има и няколко специални модела, като най-забележимият е откритият параден ГАЗ-14-05, от който са направени 15 екземпляра.