- Начална страница
- Avtomobili
- Dodge
- Dodge Challenger
Dodge Challenger Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Dodge Challenger, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Dodge Challenger
-
Dodge Challenger R/T Scat Pack 6.4L WIDEBODY/ALPINE
€ 39 500,-- 18 566 km
- 07/2023
- 361 kW (491 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-57482 Wenden -
Dodge Challenger SCAT PACK WB SHAKEDOWN 6.4 V8
€ 67 490,-Подлежащ на отчитане ДДС - 25 000 km
- 02/2024
- 362 kW (492 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
-
13,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
320 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-27607 Geestland -
Dodge Challenger 5,7 V8 SHAKER WIDEBODY-EXTREM-4149KM
€ 39 500,-Подлежащ на отчитане ДДС - 4 149 km
- 05/2023
- 281 kW (382 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-63937 Weilbach -
Dodge Challenger 6.4 R/T SCAT PACK*LAST CALL*LED*GSHD
€ 52 987,-- 6 631 km
- 07/2024
- 362 kW (492 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-45356 Essen -
Dodge Challenger SRT DEMON WITH BOX! KW HARMAN KARDON
€ 183 900,-- 5 293 km
- 03/2020
- 626 kW (851 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-34123 Kassel -
Dodge Challenger Dodge Challenger Sxt Plus 3.6L V6 PUNISHER
€ 34 400,-Подлежащ на отчитане ДДС - 120 000 km
- 01/2016
- 224 kW (305 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, IT-20017 Rho - Milano -
Dodge Challenger SXT 3.6l V6
€ 36 500,-Подлежащ на отчитане ДДС - 33 644 km
- 09/2023
- 227 kW (309 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- автоматик
- бензин
-
11,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
273 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-27607 Geestland -
Dodge Challenger 6,4l Scat Pack Widebody,ACC,NAP Carbon
€ 71 000,-Подлежащ на отчитане ДДС - 9 700 km
- 01/2024
- 362 kW (492 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- автогаз
-
15,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
333 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-04179 Leipzig -
Dodge Challenger 4x4 "LED"Leder"Navi
€ 27 500,-- 59 000 km
- 08/2020
- 227 kW (309 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-07407 Rudolstadt
Dodge Challenger е името на три различни поколения автомобили, произвеждани от Dodge. Silver Challanger се произвежда между 1958-а и 1959-а. От 1969-а до 1974-а е времето на първото поколение пони кар Dodge Challenger, базирано на платформата Chrysler E. Второто поколение (1978 – 1983) е ребрандинг на Mitsubishi Galant Lambda. Третото и настоящо поколение бе представено през 2008-а като конкурент на петото поколение Ford Mustang и Chevrolet Camaro. Първото поколение е една от двете машини със задно задвижване на Chrysler, базирано на Е платформата. Другата е малко по-малката Plymouth Barracuda. За да отговорят на предизвикателството на Mustang и Camaro, те се предлагат буквално с всеки наличен двигател в Chrysler. Решението обаче е малко закъсняло, защото вълната на пони карс е започната от Ford още през 1964-а. Challenger е по-луксозното предложение и по нищо не отстъпва на Mercury Cougar и Pontiac Firebird. Екстериорът е дело на Карл Камерън, който работи и по Dodge Charger и решетката на Challenger е базирана на негова стара скица. Автомобилът е приет добре на пазара, но е критикуван от пресата, а и пони кар сегментът навлиза в упадък. Продажбите спадат и производството спира през 1974-а. Общо от първото поколение са продадени 165,437 бройки. Една от тях – Challenger R/T 440 Magnum – има впечатляващо участие във филмовата класика Vanishing Point. Dodge продава предимно в САЩ и Канада, но има и официален износ за Европа. AMAG внася няколко автомобила годишно в Швейцария, като ги сглобява до Цюрих и все още има няколко съществуващи такива употребявани автомобила. Chrysler изнася и за Франция чрез Simca, но там се реализират единични бройки. Името бе възстановено през 1978-а с ранната версия на Mitsubishi Galant Lambda купе. Моделът е идентичен с Plymouth Sapporo, като версията на Dodge набляга на спортния елемент – цветовете са ярки и свежи, а и има контрастна боя отстрани. Автомобилите са освежени през 1981-а, но като изключим новия дизайн на фаровете, другите промени са козметични. Двигателите са по-малки (1.4- и 2.4-литрови) и съответно представянето на пътя на този Challenger е далеч от това на оригинала. Автомобилите се продават до 1983-а, когато са заменени от Conquest и Daytona.
Още повече мускули
Третото поколение дебютира на 6 февруари 2008-а, като двувратен седан с място за петима пасажери. Този модел е осезаемо по-дълъг и висок от първото поколение, но има доста сходни елементи по дизайна. LC шасито е модифицирана версия на платформата LX, използвана за Dodge Magnum и Chrysler 300. Включени са и доста компоненти взети или вдъхновени от Mercedes (окачването, петстепенната автоматична трансмисия, задният диференциал, ESP системата). Всичките 7,119 модели от лимитираната серия през 2008-а са SRT8 и са екипирани с 6.1-литрови Hemi двигатели. През 2009-а започва и нормалното производство на Challenger, като бейсик моделът е задвижван от 3.5-литров SOHC V6 (250 конски сили). През 2011-а е време за малко промени – емблемата е махната от решетката и са налични два нови двигателя – Pentastar и 392 Hemi. 3.6-литровият Pentastar V6 дава 305 конски сили мощност и е екипиран с петстепенна автоматична трансимисия. Асистиращите системи включват ABS, електронно контролиране на спирачната сила при дъжд, ESC, тракшън контрол при всякаква скорост, шест въздушни възглавници, а пък задните седалки са екипирани с държачи за чаши. През 2015-а се появи Dodge Challenger SRT Hellcat, който е зареден с пиротехническия V8 с мощност от 716 конски сили. Това не само е най-мощният Challenger в историята, но и най-мощната мускулеста кола, която можеш да си купиш. Казано по друг начин – Hellcat се намества между Lamborghini Aventador и Ferrari F12. Но не само двигателят е нов. Екстериорът отразява по-добре оригинала от 1971-а, а и интериорът има заемки от автомобила от 70-те. Трансмисията е осемстепенна автоматична, инструментите и електрониката са по-добри и всеки малък детайл е пипнат. Толкова, че контролът върху тежащия над 2,000 килограма звяр е отличен. И за разлика от Shelby GT500, усещането не е, че всеки завой на пътя може да ти е последен. На външен вид моделът не се различава много от предишните, освен по това, че вътрешните фарове са сменени от въздушни подходи. Европейският Hellcat ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди, а от 0 до 200 км/ч за 10.7 секунди. В близко бъдеще тези машини сигурно ще са забранени, така че ако намериш подобна на пазара на употребявани автомобили, не се колебай.