Преминете към основното съдържание
Понастоящем AutoScout24 се предлага с известни ограничения поради извършването на техническа поддръжка. От това са засегнати някои функции като контакт с продавачите, влизане и управление на превозните средства за продажба.
Daihatsu Feroza

Daihatsu Feroza се произвежда от 1987 г. до 1999 г.

В средата на 70-те години известният предимно със своите малки автомобили японски автомобилен конструктор Daihatsu допълва моделната си програма на родния пазар с малък джип, който бива конструиран със задвижване на всички колела и солидна рамкова конструкция за употреба и по пътища без настилка. След опита си в края на 70-те години първоначално като Daihatsu Wildcat , а по-късно като Daihatsu Rocky и също като „експортиран модел“ в Германия, японците работят върху концепцията за малък пилотен модел с подобен профил. През 1987 г. се започва производството в Япония на кръстения като Daihatsu Feroza джип. До въвеждането на Daihatsu Terios в качеството си на ново поколение малки спортни джипове (SUV) през 1997 г. Daihatsu Feroza остава в програмата за европейските пазари, въпреки че производството в Япония започва две години по-късно.

Непостоянно задвижване на всички колела за Daihatsu Feroza

С колесна база от почти 2.18 метра и обща дължина от около 3.76 метра се набива на око значителната компактност на Feroza в сравнение с моделите от производствените серии на Daihatsu Rocky, с които Feroza дели типичния офроуд стил на каросерията. Един характеризиращ признак на Daihatsu Feroza са неговите ъглово изрязани калници. От 1992 г. слиза от поточната линия второто поколение на Daihatsu Feroza с променена предна част. Техническа особеност: Daihatsu Feroza се произвежда през двете конструктивни фази в две различни конструкции с текстилен или с твърд покрив. Малкият джип разполага с непостоянно задвижване на всички колела.

Моторизации на Daihatsu Feroza

В първата конструктивна фаза японците оборудват Feroza според държавата на продажба с двигатели 1.6 литра с различни степени на мощността от 55 kW (75 конски сили) до 70 kW (95 конски сили). През 1992/1993 г. от поточната линия слиза модифицирана от италианския конструктор на каросерии Бертоне версия на Feroza с името Freeclimber с BMW двигател със 75 kW (100 конски сили) в малки на брой серии.