- Начална страница
- Avtomobili
- Corvette
Актуални оферти за Corvette
-
Corvette C7 6,2 Targa Automatik Navi Head-Up 3LT Z51
€ 52 000,-- 74 000 km
- 12/2013
- 343 kW (466 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-74731 Walldürn -
Corvette C5 Corvette C5 Cabrio 50th Anniversary Bose/ TOP
€ 31 870,-- 95 500 km
- 04/2004
- - kW (- к.с.)
- употребявани
- 4 предишни собственици
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-15517 Fürstenwalde -
Corvette C5 Cabrio 5,7 Automatik
€ 18 880,-- 232 000 km
- 07/2000
- 253 kW (344 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-48565 Steinfurt-Borghorst -
Corvette C8 stingray coupe 6.2 3lt auto
€ 98 800,-Подлежащ на отчитане ДДС - 3 539 km
- 12/2022
- 355 kW (483 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
-
12,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
277 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, IT-36040 Torri di Quartesolo - Vicenza -
Corvette C8 Coupe 2LT Z51 6.2 V8 AT8
€ 93 500,-- 7 455 km
- 05/2023
- 354 kW (481 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Corvette C8 Z06 Convertible 3LZ 5.5 L V8 EU
€ 189 930,-Подлежащ на отчитане ДДС - 24 km
- - (Първа регистрация)
- 475 kW (646 к.с.)
- нови
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
16,4 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
377 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-01723 Kesseldorf-Dresden -
Corvette Z06 6.2 V8 Callaway TIKT-Umbau *Unikat*
€ 149 900,-Подлежащ на отчитане ДДС - 7 703 km
- 03/2018
- 564 kW (767 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Corvette Z06 C5
€ 34 888,-Подлежащ на отчитане ДДС - 87 353 km
- 07/2002
- 298 kW (405 к.с.)
- употребявани
- 4 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz -
Corvette C8 E-Ray COUPE 3LZ Sportp. Dig.Cockpit BT
€ 183 350,-Подлежащ на отчитане ДДС - 25 km
- - (Първа регистрация)
- 482 kW (655 к.с.)
- нови
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
12,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
289 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-13127 Berlin Französisch-Buchholz
Когато производителят Chevrolet, принадлежащ към американския концерн General Motors (GM), представил през 1953 г. първия Corvette, историята на модела започнала. Това включва технически иновации и редовни промени в сериите. Въпреки кризисните фази от 70-те и 80-те години, които се характеризирали с ниски продажби, GM държали неимоверно на Corvette и запазили традицията на тези първи американски спортни коли, които заради външността си, която не може да се сбърка, поведение на пътя и не на последно място – по-ниско установените ценови равнища от луксозните спортни автомобили, са я превърнали в култова кола през десетилетията. Един статус, с който GM били наясно, така че въвели тази традиционна марка на европейския пазар през 2005 г. като самостоятелна марка Corvette, докато съответните купета и кабриолети излизали на родния американски пазар като Chevrolet Corvette.
Третото поколение на Corvette оформило образа на серията
Първите две поколения Corvette в началните години били произведени като кабриолети в годините от 1953 г. до 1962 г. и от 1963 г. до 1967 г. и на външен вид били ориентирани към италианските модели и към успешния спортен дизайн на британските конкуренти от онова време. Типичният агресивен стил на Corvette, чийто характеристики дълги години оформяли образа на тези американски спортни коли, представили за първи път през 1968 г. двуместен модел, голяма част от чиято каросерия се състояла от фибростъкло и трето поколение, създавано до 1982 г. само с леки промени. Изтегленото назад купе, изключително дългият капак и извитите калници станали отличителни белези на купетата и кабриолетите на Corvette, както и създаденият от средата на 50-те години V8 двигател с мощност от над 400 к. с. и обем от над седем литра.
Нов дизайн и по-малки двигатели за Corvette през 80-те години
Обемът на двигателите през 70-те отвръща на удара по време на петролната криза, която могла да навреди на продажбите на Corvette в САЩ. Инженерите на GM реагирали на това и олекотили спортните автомобили от предложеното на пазара четвърто поколение от 1984 г., модернизирали дизайна и двигателната техника. Оборудван с нов V8 алуминиев двигател, Corvette се приближил през 1997 г. до петото поколение автомобили и за първи път сериен автомобил достигнал магическата граница на максимална скорост от 300 км/ч.
Шестото поколение на Corvette показало мощност на супер спортни автомобили
През 2005 г. на пазара било въведено на пазара шестото поколение Corvette. По-малки и по-тесни – Corvette не били проектирани да бъдат толкова агресивни. Под капака за първи път от началото на създаването на моделната серия на Corvette отново имало един голям V8 двигател с повече от шест литра обем с мощност от 325 кВт (442 к. с.). Той завел Corvette с над 300 км/ч в класа на супер спортните автомобили.