Търсене на употребявани автомобили Suzuki Ignis в AutoScout24

Suzuki Ignis

Suzuki Ignis е наличен с предно задвижване на колелата и такова със задвижване на всички колела

Задвижването на всички колела в класа на малките автомобили не принадлежало на всяка цена към стандартната програма на автомобилния производител, откакто японците от Suzuki се обединили с General Motors (GM) през 90-те години, за да създадат моделна линия, която трябвало да обедини елементи на малката кола с отличителните белези на автомобил с 4х4 задвижване. През 2000 г. със Suzuki Ignis японците представили резултата от съвместната работа с GM. До 2008 г. Suzuki Ignis се произвеждал в две фази на строителство и заменил класическите Suzuki Swift модели. Характеристики на Suzuki Ignis: за европейския пазар компактните автомобили се монтирали в унгарския завод на японския производител. От 2003 г. се произвежда и моделът със задвижване на всички колела Subaru Justy, паралелно със Suzuki Ignis. Също така GM допринесли за един сходен модел, който до 2008 г. се предлагал на пазара като Chevrolet Cruze.

Suzuki Ignis се предлагал с три или пет врати

От 2000 г., когато Suzuki Ignis започнал да се предлага на пазара, имало два варианта – лимузина с три врати, както и такава с пет врати. Относно двигателя японците поставили на европейския пазар двигател с обем от 1.3 л, който предоставил на Suzuki Ignis мощност до 61 кВт (83 к. с.). Двигателят бил разработен лично от Suzuki и бил комбиниран с ръчна петстепенна скоростна кутия. Особености при Suzuki Ignis: това бил един от малкото компактни автомобили, при които клиентите могли да избират между задвижване на предните колела и задвижване на всички колела.

Повече пространство при Suzuki Ignis от 2003 г.

През 2003 г. в Европа било въведено второто поколение на Suzuki Ignis с три и пет врати и се базирало отново на сътрудничеството с GM. Suzuki Ignis бил наличен отново с предно и 4х4 задвижване и бил с около 15 см по-дълъг от своя предшественик. Дължината на Suzuki Ignis била около 3.77 см, така че за пътниците имало повече място на задните седалки и имало на разположение повече обем за багаж.

Един дизелов двигател и Suzuki Ignis Sport попълнили програмата

Към познатия бензинов двигател се присъединил и дизелов, както и един спортен модел. Suzuki Ignis Sport бил наличен в две версии на каросерията и притежавал подобрен двигател с обем 1.5 л, който вдигал до 80 кВт (110 к. с.). А ето стойностите при ускорение: произвежданият до 2005 г. Suzuki Ignis Sport ускорявал от 0 до 100 км/ч за 8.9 секунди. Също така нововъведение в програмата от 2005 г. бил дизеловият двигател от Fiat, който осигурил на Suzuki Ignis мощност от 51 кВт (69 к. с.).