- Начална страница
- Avtomobili
- Porsche
- Porsche 911
Porsche 911 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Porsche 911, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Porsche 911
-
Porsche 911 S Targa - ONLINE AUCTION
€ 5 000,-- 798 km
- 07/1976
- - kW (- к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, NL-1422 AE UITHOORN -
Porsche 911 Carrera 4S Coupe 997, RHD, 6-Gang, Chrono-Paket!
€ 39 950,-- 81 500 km
- 03/2006
- 261 kW (355 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
12,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, DE-32049 Herford -
Porsche 911
€ 36 000,-- 73 925 km
- 09/1979
- 132 kW (179 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, BE-8510 Marke -
Porsche 911 Deportivo Automático de 2 Puertas
€ 64 993,-- 157 349 km
- 05/1994
- 200 kW (272 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, ES-08390 MONTGAT -
Porsche 911 Carrera S Coupe MK2 Sport Chrono
€ 57 999,-- 43 900 km
- 08/2008
- 283 kW (385 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
10,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
251 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-28277 Bremen -
Porsche 911 G-Modell Turbolook
€ 42 931,-- 178 000 km
- 06/1977
- 121 kW (165 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- - (Вид предавателна кутия)
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-76726 Germersheim -
Porsche 911 Carrera 997 Coupé Schalter Sitzhzg.Klappena.
€ 51 900,-- 69 700 km
- 07/2008
- 239 kW (325 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
11,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
272 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-52525 Heinsberg -
Porsche 911 996 - Carrera 4S- Full Porsche service history
€ 39 995,-- 185 930 km
- 06/2005
- 235 kW (320 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
-
12,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
294 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, BE-2870 Puurs -
Porsche 911 Porsche 911 (930) Turbo 3.3
€ 93 300,-- 122 877 km
- 08/1979
- 221 kW (300 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-24568 Kaltenkirchen
Porsche 911 е върхов клас спортен автомобил, започнал производството си през далечната 1963 година и съхраняващ лидерската си позиция до днес. Малко модели могат да се похвалят с над 50 годишна история, която дори в съвременните си модификации пази своите корени и не слиза от върха, дори за миг.
Зараждането на една легенда
Porsche 911 е представен за пръв път като наследник на „356” модела и е оборудван със шест цилиндров боксер с въздушно охлаждане и 130 к.с. под капака си. Предлага се в 3 варианта – купе, кабриолет и Tagra (купе с голям панорамен покрив), местата биват 2+2, а задвижването – задно. Три години след това излиза “S” модификацията със 160 к.с., а в последствие двигателите стават по-големи – 2.2 литра, последван от 2.4 година по-късно. 2700-кубиковия агрегат на Carrera със своите 210 к.с. през 1972-ра е най-голямата класика и до днес и е първият автомобил със заден спойлер в историята. Второто поколение на Porsche 911 е и най-дълго произвежданото (от 1973 до 1989 година). С G-серията, както е наименувана модификацията, пристига и първият турбо двигател на немската компания, с мощност от 260 конски сили и обем от 3 литра. Луксът и бързината на купето са невиждани до този момент. И точно когато критиците предвиждат края на легендарния модел, през 1988 се появява „964” – поредното обновление на суперавтомобила, и поредното доказателство, че германците имат още какво да покажат. Нова вълна изтънченост залива пазара, а оборудването е повече от богато. Боксерът под задния капак е достигнал мощност от 250 к.с., а 3,6-литровото турбо стряска със своите 360 к.с. Последните двигатели с въздушно охлаждане се поставятв моделите на следващата генерация от 1993-та, кръстена символично „993”. Тук се открива и първият агрегат с би-турбо система, а каросерията вече е изцяло изцяло поцинкована. Концепцията остава същата и при „996” модификацията, която се произвежда от 1997 година, но под познатият дизайн се крие един напълно нов звяр. Добрият стар боксер вече е с водно охлаждане, достигайки мощ от 300 к.с., купето е от 100% алуминий, а GT2 версията е първата в света кола със стокови керамични спирачки. Porsche 911 вече не е просто луксозен спортен автомобил, а свръхлуксозен суперавтомобил. През 2004-та година с премиерата на „997”, Porsche показва за пореден път, че няма намерение скоро да слезе от върха и като доказан иноватор в областта, представя първият бензинов турбо двигател с променлива геометрия, със семплото наименувание “911 Turbo”. Представители на тази генерация могат да се намерят както със задно предаване, така и със задвижване на четирите колела. И ако дотогава за конкурентите е немислимо дори беглото доближаване до характеристиките на „краля”, то с излизането на „991” модификацията през 2011 година, мисията става по-невъзможна от всякога.
Съвременната класика
Бидейки модел за поддръжание за половин век, Porsche 911 предлага невиждани до този момент динамика и ефективност. Достигайки умопомрачителните 520 конски сили в топ изпълнението, купето харчи средно само 10 литра при нормално шофиране, невъзможен разход при пълното развиване на двигателя, ускорявайки от 0 до 100 за нищожните 3,5 секунди. Спортното сърце на модела е допълнително подсилено от удължената база и подновеното окачване, огромните джанти и ергономията на интериора. Дизайнът на екстериора е изключително модернизиран, но в същото време не е изгубил онова излъчване на Porsche отпреди повече от 50 години. Това е най-добрата генерация на модела до ден днешен, но и най-скъпата, изключвайки първите модификации, чиято себестойност на ретро автомобили е в пъти-по-висока дори от на новите екземпляри. Но ако все пак човек желае да се докосне до сърцето на Porsche, но не може да отдели дотам голяма сума, спокойно може да се огледа за “911”-ка втора ръка – няма как да останете разочаровани дории тук, а погледите на околните дълго ще потвърждават правилния избор, който сте направили.