- Начална страница
- Avtomobili
- Nissan
- Nissan Terrano
Nissan Terrano Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Nissan Terrano, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Nissan Terrano
-
Nissan Terrano VE 2.7 TDI
€ 6 900,-- 219 000 km
- 12/1998
- 92 kW (125 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
9,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, ES-18800 BAZA -
Nissan Terrano 2.7 TDi Elegance
€ 7 500,-- 180 000 km
- 04/2002
- 92 kW (125 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
9,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, ES-08272 Sant Fruitos de Vages Barcelona. -
Nissan Terrano 5p 2.7 tdi
€ 5 000,-- 125 000 km
- 01/2005
- 92 kW (125 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
9,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, IT-20100 Milano -
Nissan Terrano S 2.7 TDI
€ 2 000,-- 360 900 km
- 04/1997
- 92 kW (125 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
9,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, ES-14014 CORDOBA -
Nissan Terrano 2.7 LX D Turbo
€ 4 500,-- 170 000 km
- 01/1993
- 73 kW (99 к.с.)
- ретро
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, ES-41130 LA PUEBLA DEL RIÓ -
Nissan Terrano 2.7 TD Sport
€ 7 900,-- 149 000 km
- 05/2002
- 73 kW (99 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
10,3 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Търговец, ES-29004 MALAGA -
Nissan Terrano II AUTOCARRO
€ 2 200,-- 310 000 km
- 09/2000
- - kW (- к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, IT-13020 Riva Valdobbia - Vercelli - Vc -
Nissan Terrano Terrano 3p 2.7 tdi SE
€ 1 900,-Подлежащ на отчитане ДДС - 279 000 km
- 04/1998
- 92 kW (125 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
9,8 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, IT-24060 Castelli Calepio -
Nissan Terrano 2.7 TDI Sport
€ 8 990,-- 190 600 km
- 04/2003
- 92 kW (125 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
9,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, ES-48009 Bilbao
Nissan Terrano е японски SUV, чието производство датира от далечната 1985 г. Компактният джип е създаден с основната цел да бъде пряк конкурент на известните по това време модели като Jeep Cherokee и Toyota 4Runner и се предлага във варианти с 2 или 3 врати, както и с неизменното 4х4 задвижване на всички колела. Каросерията на Nissan Terrano привидно изглежда тясна и некомфортна, но още с отварянето на някоя от вратите се разкрива огромно пространство, предостатъчно за удобното настаняване на до 5 човека. Багажният отсек също предлага обширно място, способно да побере внушителни по обем и тегло товари. В градски условия моделът се представя посредствено, но на пресечен терен и големи наклони се разкрива истинския му потенциал – не съществува природна сила, която е способна да спре японския всъдеход. Основните двигатели, предлагани първоначално в SUV-а, са петролните 2.4 (103 к. с.) и 3.0 (148 к. с.), както и турбинираният дизелов – 2.7 (99 к. с.), разполагащи с ръчни или автоматични трансмисии. Моделът е обновен през 1990 г., претърпявайки леки козметични подобрения.
Вторият и последен Terrano
Три години по-късно на пазара се появява второто поколение на Nissan Terrano, благодарение на което компактният джип печели по-голямата част от почитателите си. Типично грубоватото излъчване на SUV-а завинаги остава в миналото, а на негово място откриваме семпли, но много приятни форми. Дизайнът се превръща в еталон при последователите в тази категория, а здравината на обвивката е просто безпрекословна. Солидната изработка е категорична и в интериора, предлагаща непретенциозна на пръв поглед, но всъщност много качествена сглобка, издържаща на всякакви вътрешни и външни условия. Обемът на вътрешното пространство е нараснал спрямо преди и ако до този момент се считаше за голям, то занапред можем да го наричаме дори огромен. Товароносимостта е друга положителна черта на японския джип – едва ли можете да се сетите за много автомобили, способни да пренасят до един тон в себе си, при това без особени затруднения. Списъкът с възможни мотори тук предлага повече избор спрямо този в предходната генерация. Бензиновите агрегати биват 2.4 със 116 к. с. и идентичният по обем, но малко по-мощен със 124 к. с., а дизеловите са 2.7 TD (100 к. с.), 2.7 TDi (125 к. с.) и върховото изпълнение – 3.0 TDi с тяга от 154 конски сили. За съжаление нито един от изброените варианти не изпъква с каквито и да е динамични показатели, но за сметка на това издръжливостта и безпроблемната работа са неща, с които определено всеки един от тях може да се похвали. И макар да е сред най-ярките представители на японската автомобилна индустрия, Nissan Terrano има своите недостатъци, които не бива да се подминават с лека ръка. Първото нещо, което прави лошо впечатление, е сравнително лошото возене. Различните пътни настилки и неравности се усещат доста силно от пътуващите в компактния джип. Разходът на гориво също е от значение и тук, дори при възможно най-икономичното шофиране, рядко може да се падне под 10 литра на 100 км в смесени условия. За големи проблеми с модела не се споменава официално. Неприятности създават главно спирачните апарати и „поразтропващите” се от време на време двигатели, но при навременно обслужване рискът от проблеми е сведен до минимум.
Компактният джип на старо
SUV-ът е спрян от производство през 2004 г., но въпреки това цената му на пазара за автомобили втора ръка е все още сравнително висока. Както е известно, ремонтите и поддръжката на автомобил от страната на изгряващото слънце са непосилна задача за мнозина. Немалка част от автомобилите внос са жертва на немарливи собственици, затова е желателно да се стои далеч от екземпляри с дори най-малки следи от съмнителни намеси. Ръждата не е характерна за Nissan Terrano, а наличието и е сигурен знак за катастрофирал и недобре поправен автомобил.