- Начална страница
- Avtomobili
- Mitsubishi
- Mitsubishi L200
Mitsubishi L200 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Mitsubishi L200, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Mitsubishi L200
-
Mitsubishi L200 PICK UP 1&HALF CABINNE 4X4 +AIRCO++++++
€ 6 999,-- 71 184 km
- 04/2016
- 113 kW (154 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, BE-2500 Lier -
Mitsubishi L200 Intro Edition DoKa 4WD 2.3 Diesel,Automatik
€ 13 990,-- 76 000 km
- 08/2020
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- 2 предишни собственици
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
-
0 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-56283 Halsenbach -
Mitsubishi L200 2.2 DI-D 150 / FR997
€ 14 900,-- 24 577 km
- 07/2020
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, FR-12500 ESPALION -
Mitsubishi L200 2.2DI-D Doble Cabina M-PRO
€ 8 500,-Подлежащ на отчитане ДДС - 25 000 km
- 02/2020
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
8,5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
223 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, ES-29130 ALHAURIN DE LA TORRE -
Mitsubishi L200
€ 13 700,-- 146 916 km
- 08/2016
- 133 kW (181 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- автоматик
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, AT-2425 Nickelsdorf -
Mitsubishi L200 d.cab 2.5 tdi GLS 4wd 115cv anno 2003
€ 5 999,-- 200 000 km
- 09/2003
- 85 kW (116 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
10,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, IT-36061 Bassano del grappa -
Mitsubishi L200 2.5D 180 / DB012
€ 9 400,-- 56 706 km
- 12/2013
- 132 kW (179 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, FR-12500 ESPALION -
Mitsubishi L200 4X4²
€ 27 990,-- 13 292 km
- 07/2018
- 133 kW (181 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-53359 Rheinbach -
Mitsubishi L200 cl.cab 2.3d Intense 4wd 150cv
€ 6 900,-- 40 000 km
- 06/2020
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
7,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
199 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, IT-80040 Striano
Mitsubishi L200 е компактен пикап, дело на японската компания Mitsubishi, представен за пръв път през 1978 г. и продължаващ производството си и до днес. В първото си поколение моделът е известен с името Forte, макар и официалното му название да е Triton, и разполага с два бензинови двигателя – 1.6 (73, 86 и 93 к. с.) и 2.0 (93 и 110 к. с.), който е екипиран с 4х4 система, както и с един дизелов агрегат с 2.3 литра обем и 67 конски сили мощност. Каросерията е дву- или триместна с 2 врати и дълго открито товарно пространство. Втората генерация на японския пикап излиза на пазара през 1986 г. и предлага значително по-голям избор на купе – налични са варианти с 2 или 4 врати, до 5 места, както и открита или закрита задна част. Новите мотори тук са 2.4-литровият турбодизел със своите 84 конски сили, а петролните включват 2,000-кубиковия карбураторен агрегат с 92 к. с., както и по-мощния му събрат – 2.6 със 109 к. с.
Новият и по-добър пикап
Десет години по-късно се появява третият поред Mitsubishi L200, благодарение на който популярността на модела бележи значителен скок. По-съвременната визия печели многобройни почитатели по целия свят, а отличните характеристики и японската здравина правят компактния пикап един от безспорните фаворити в тази категория. Двигателите в това трето поред поколение са значително по-мощни и по-ефективни отпреди – бензинови 2.0 (95 к. с.) и 2.4 (132 к. с.), и турбинирани дизелови с обем от 2.5 литра и тяга до 110 конски сили. За съжаление оборудването е ограничено до серво управление и стерео уредба, но нещата се променят коренно с премиерата на четвъртата генерация на практичния автомобил от 2005 г. Екстрите, с които разполага возилото, тук включват пълен ел. пакет, климатик и въздушни възглавници, а товарното пространство е снабдено с автоматичен хардтоп, позволяващ безопасното пренасяне на едрогабаритни товари. Единственият мотор, който се монтира в Mitsubishi L200 IV, е изключително надеждният 2.5-литров турбодизел с мощност 136 конски сили, разполагащ с 5-степенна ръчна скоростна кутия, предлагащ непретенциозно ускорение и добра икономия на гориво. В интериора присъстват предимно пластмасови детайли, които могат да се похвалят с голяма издръжливост и прецизна изработка. По подразбиране в пикапа намираме текстилна тапицерия, отличаваща се със завидно качество, а в някои екземпляри може да се открие и кожен салон. Отвън каросерията притежава уникални аеродинамични извивки, а дизайнът е дори по-стилен от този на титани като Toyota Hilux. Класата достига нови висини с петото поред поколение на Mitsubishi L200 от 2015 г. За дизайна и класата на товарния автомобил могат да си мечтаят много коли от бизнес категорията. Никелираните елементи по екстериора успешно допълват тузарското му излъчване, а намръщената предница заедно с агресивната стойка говорят безмълвно за способностите на возилото. Към оборудването са добавени екстри като тракшън контрол, автопилот и навигационна система, а наличността на алуминиеви джанти е почти 100-процентова при повечето представители на модела. Двигателите са два 2.5-литрови дизелови със 136 или 178 конски сили, с ръчни или автоматични трансмисии.
Изборът на товарен автомобил
През последните години популярността на високопроходимите возила се е увеличила главоломно. Все повече хора търсят своя универсален всъдеход, който има възможност за пренасяне на големи по обем и тегло товари без разнообразния терен и климатичните условия да представляват особена трудност. Освен гореизброеното Mitshubishi L200 предлага и много комфорт, въпреки относително тясното пасажерско пространство в кабината, както и невероятни експлоатационни качества. Факт е, че големи проблеми с модела не са известни, а като допълнително преимущество пред останалите конкуренти в сегмента е неговата достъпност. Сумата за употребяван екземпляр е далеч от солена, а в замяна на това японският пикап предлага много. Най-изявеният му недостатък, който е характерен и за останалите автомобили от страната на изгряващото слънце, е донякъде скъпата поддръжка, компенсирана от високата надеждност.