- Начална страница
- Avtomobili
- Mazda
- Mazda 323
Mazda 323 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Mazda 323, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Mazda 323
-
Mazda 323 1.3 16v
€ 550,-- 163 000 km
- 04/1992
- 54 kW (73 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-9641HH VEENDAM -
Mazda 323 1.6i F GLX | Automaat | Nap NL | Apk 2025
€ 3 550,-- 154 336 km
- 01/1991
- 64 kW (87 к.с.)
- ретро
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-3768 HD SOEST -
Mazda 323 1.8 GTR 4WD
€ 13 000,-- 170 000 km
- 01/1995
- 138 kW (188 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, ES-08916 Badalona -
Mazda 323 323 F 1.9i 16V GT
€ 7 499,-- 100 118 km
- 09/1991
- 94 kW (128 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-45134 Essen -
Mazda 323
€ 550,-- 135 000 km
- 02/1989
- - kW (- к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- автоматик
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-86167 Augsburg -
Mazda 323 1.5i F GLX
€ 1 785,-- 128 000 km
- 10/1995
- 65 kW (88 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-6129AH Urmond -
Mazda 323 F 1.6 Comfort
€ 799,-- 222 666 km
- 04/2002
- 72 kW (98 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
7,7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
183 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Търговец, DE-04571 Rötha OT Oelzschau -
Mazda 323 GTR 323 PEZZO UNICO
€ 45 000,-- 221 396 km
- 06/1992
- 136 kW (185 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, IT-23013 Cosio Valtellino - So -
Mazda 323 FA4 1,3 SP (Toyo Kogyo)
€ 12 890,-- 33 265 km
- 04/1980
- 51 kW (69 к.с.)
- ретро
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-87616 Marktoberdorf
Mazda 323 е един от японските представители на средния клас, датиращ от забравената отдавна 1977 г. Отначало се предлага като хечбек, ван и комби с 3 или 5 врати. Двигателите са изцяло бензинови – 1.0 (45 к.с.), 1.3 (60 к.с.) и 1.4 (69 к.с.), а задвижването е задно. Второто поколение на модела излиза 3 години по-късно, като този път е налична и седан версия, а дизайнът е пообновен. Използваните тук агрегати са отново петролни – 1.1 (54 к.с.), 1.3 (60 к.с.), 1.5 (75 и 88 к.с.), а генералната промяна е преминаването към предно предаване. Следващата Mazda 323 се появява на бял свят през 1985 г. Новата визия на японеца печели редица почитатели, но за жалост от нея започват проблемите с ръждата, които, макар и минимални, не могат да се подминат с просто око. Гамата от мотори успешно се допълва от инжекционния 1.5 (95 к.с.), атмосферния 1.6 (73, 86 и 105 к.с.), турбинираните 1.5 и 1.6 с мощност до 150 к.с., както и премиерния за модела 1.7-литров дизелов агрегат с 57 конски сили. Голямо впечатление прави наличието на 4х4 система за задвижване на всички колела при повечето модификации.
Историята продължава
Четвъртата генерация на вече набралата популярност кола се произвежда от 1989 г. и предлага голямо разнообразие от каросерии и двигатели. Към арсенала от купета се присъединяват спортните фастбек и лифтбек, чиито отличителни белези са прибиращите се фарове, монтирани на предния капак. Всяка модификация на това поколение използва различна платформа, като прави общото между тях сведено до минимум. 323-ката тук се задвижва от бензиновите 1.3 (67 – 73 к.с.), 1.6 (88 к.с.), 1,8 (103, 128 и 163 к.с.) агрегати, а дизеловият остава все същият 1.7D. Най-масови по родните пътища са моделите, произвеждани след 1994 г. Характерното при тях е дизайнът, който спрямо предходните изглежда десетилетия по-съвременен, най-открояващият се от които е този на купе версията. Новата Mazda 323 е с по-изящни форми, а интериорът предразполага към непознат до момента комфорт. Солидната изработка предполага дълъг живот на материалите, а здравите двигатели са недостижими по отношение на надеждността и до днес. Тук те биват 1.3 (73 к.с.), 1.5 (88 к.с.) и 1.8 (144 к.с.) при петролните. Добрият стар 1,700-кубиков дизел вече разполага с турбокомпресор, вдигащ мощността до 82 к.с., а за феновете на атмосферните двигатели се предлага такъв двулитров със скромните 71 конски сили.
Краят и новото начало
Шестата и последна генерация на модела прави своята премиера в края на 1998 г., а три години след това претърпява и фейслифт. Това финално попълнение в отбора на 323 заслужава най-много внимание. Предвид сравнително ниската цена, за която може да се намери читав втора ръка екземпляр, той е един от най-надеждните избори на пазара. Проблемите с корозията тук са почти незначителни и само след дългогодишна немарлива експлоатация се забелязват наченки на гнило по веждите и калниците. Актуалният и до днес дизайн на екстериора със сигурност грабва окото на минувачите, а плавните извивки по каросерията, съчетани с благородната стойка, придават допълнителна доза изтънченост. Използваните в интериора материали, макар и предимно пластмасови, са изключително добре подбрани, а изпълнението осигурява дълъг живот на всеки един детайл. Новите представители на двигателите са бензиновите 1.6 (98 к.с.) и 2.0 Sport (130 к.с.), а дизеловите биват допълнени от турбинираните двулитрови агрегати с мощност 90 и 101 к.с., като последните са най-оптималните в съотношение динамика/ефективност. За търсещите силни изживявания дори 2,000-кубиковият петрол не би бил задоволителен, тъй като, макар и повече от надеждни, моторите в тази генерация не се славят с какъвто и да е спортен характер или темперамент. През 2003 г. 323-ката отстъпва мястото си на своя достоен наследник – Mazda 3. Но въпреки това остава един от най-добрите избори на използвани коли в средния клас.