Преминете към основното съдържание
Понастоящем AutoScout24 се предлага с известни ограничения поради извършването на техническа поддръжка. От това са засегнати някои функции като контакт с продавачите, влизане и управление на превозните средства за продажба.
isuzu-trooper-front

Isuzu Trooper

Isuzu Trooper Преглед

Виж подробен преглед на автомобила Isuzu Trooper, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още

Употребявани от:
*Най-ниска цена в AutoScout24 през изминалия месец

Isuzu Trooper е среден по размер SUV, произвеждан между 1981-а и 2002-а от японската компания. Trooper започва като леко немощен он и офроуд автомобил, при това предлаган само с един двигател и без постоянно 4x4. С годините обаче Isuzu го прави по-добър, по-рафиниран и по-луксозен. И харесван, защото има ъгловат външен вид и способности като от едно време. Което обаче освен голям плюс е и голям недостатък, особено ако целта е шофиране по асфалтови пътища.

Първото поколение е с ръбат външен вид, във варианти с три или пет врати с независимо предно окачване. Единственият двигател е 2.0-литров четирицилиндров бензинов, а по-късно е добавен и скромен като възможности 2.2-литров дизел (72 конски сили). През 1986-а е добавен и 2.3-литров бензинов двигател (110 конски сили), който обаче е проблематичен заради лошия дизайн на охлаждането, който води до инциденти с изгорели клапани. През 1987-а кръглите предни фарове са сменени с квадратни такива, което е най-забележимата външна промяна в първото поколение Trooper. Интериорът обаче не е пипнат и остава скромен и евтин, което натъртва, че все пак основното приложение на автомобила е офроуд. За Европа има и различни двигатели – четирицилиндровите C223 и C223T (турбо версия на същия, 86 конски сили), както и 2.8-литров 4JB1 дизелов (93 конски сили). По-късните версии на този двигател са и с по-висока мощност – 114 конски сили, така че те са за предпочитане. Най-големият проблем при употребяваните автомобили от тази генерация е ръждата, която може да се появи навсякъде.

По-мощен и по-луксозен

Второто поколение излиза през 1992-а и е напълно променено, за да отговори на изискванията на SUV пазара. Trooper e по-голям, по-тежък, по-мощен, по-луксозен и по-комфортен. Но също толкова работлив. Предлага се с две опции за двигателя – 3.2-литров SOHC бензинов (175 конски сили) или 3.2-литров дизелов DOHC (190 конски сили). Повечето модели обаче все още са с частична 4x4 система, която изисква спиране на автомобила, за да бъде включена или изключена. През 1996-а е представен по-мощен 3.2-литров двигател (190 конски сили), който заменя изцяло предишните, а освен това като опция се предлага 4x4 система, която работи и в движение. Две години по-късно са представени нови двигатели – 3.0-литров комън рейл турбо дизел и 3.5-литров бензинов V6, като бензиновият е по-добър за асфалтови пътища и високи скорости. В Европа това поколение се продава като Opel Monterey (до 1999-a) или Vauxhall (до 1998-а). То разполага и с най-мощния турбо дизелов двигател в класа си. Trooper не е особено красив или изящен, но върши отлично своята работа – дърпа всичко с нормални размери и не се страхува от кал или сняг. Дизайнът обаче е старовремски, така че не очаквайте комфортно возене – автомобилът е направен за аграрни условия (и е осезаемо по-удобен от трактор). При употребяваните автомобили най-често има проблеми с диференциала, така че той задължително трябва да се провери, но иначе надеждността и издръжливостта са на високо ниво. В този модел най-дразнещо е, че задната врата не се отваря докрай, което понякога наистина може да те подлуди.