- Начална страница
- Avtomobili
- Ford
- Ford Escort
Ford Escort Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Ford Escort, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Ford Escort
-
Ford Escort RS1600 rep
€ 5 500,-- 20 000 km
- 11/1982
- 77 kW (105 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-5541 Reusel-De Mierden -
Ford Escort Cosworth
€ 85 000,-- 4 500 km
- 12/1993
- 165 kW (224 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, ES-15220 Santiago -
Ford Escort 1.6 1989 RS Look APK TM 2025
€ 2 500,-- 52 428 km
- 04/1989
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, NL-5991DC Baarlo -
Ford Escort 1.6 RS Turbo
€ 13 500,-- 90 000 km
- 12/1988
- 95 kW (129 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
0 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, ES-29560 Pizarra -
Ford Escort 1.6 XR3i XR
€ 2 900,-- 98 000 km
- 01/1989
- 77 kW (105 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
7 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
1 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, ES-12004 castellon -
Ford Escort Cabrio 1.6 XR3 Inj.💢€2499,-💢
€ 2 499,-- 8 302 km
- 05/1991
- 75 kW (102 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, NL-9356 AE TOLBERT -
Ford Escort Escort XR3i
€ 1 990,-- 70 000 km
- 03/1990
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-35066 Frankenberg -
Ford Escort Escort 16V CLX
€ 650,-- 130 000 km
- 04/1994
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- 4 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-94060 Pocking -
Ford Escort Rs Cosworth
€ 65 000,-- 92 000 km
- 11/1993
- 228 kW (310 к.с.)
- ретро
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, ES-26200 Lisboa
Ford Escort е малък семеен автомобил, произвеждан от Ford Europe от 1968 г. до 2004 г. Първото поколение се продава изключително успешно във Великобритания и не толкова добре в Германия, където отстъпва на Opel Kadett, Fiat 128 и Renault 12. Следващите поколения намаляват разликата, но континентът продължава да отстъпва на Острова по отношение на продажбите.
Първоначално Escort се продава като седан с две врати, но после излиза и комби с две врати, панелен ван и седан с четири врати. Двигатели са бензинови – 1.1- и 1.3-литрови. Първото поколение е заменено през 1974 г., като по-четвъртитата втора генерация излиза на пазара в началото на 1975 г. За разлика от първия Escort, който е разработен във Великобритания, този е обща работа на дивизиите на Ford на Острова и в Германия. Механичните компоненти са същите като на предшественика, но с различна предница и задница. Вариантите отново са седан с две и четири врати и комби, като е добавен 1.6-литров двигател (84 конски сили). Ford Escort се представя доста добре в различните рали шампионати, като през 1979 г. Бьорн Валдегорд печели световната титла за пилоти с Escort RS1800. Същата година Ford печели титлата и при конструкторите – нещо, което се случва отново чак през 2006 г.
Автомобил на годината в Европа
Третото поколение излиза през есента на 1980 г. и за разлика от предишното е с изцяло променен дизайн. И е представено като високотехнолигично и високоефективно возило, което може да съперничи на Volkswagen Golf. Освен това Escort вече е с предно задвижване и ново тяло – хечбек. Черната решетка се познава лесно при употребяваните автомобили от това поколение, което има и нови двигатели от формата 1.3- и 1.6-литра. Освен това окачването е изцяло независимо. Логично Escort печели наградата за автомобил на годината в Европа през 1981 г. като изпреварва Fiat Panda. Година по-късно е добавена опция за ръчна петстепенна трансмисия – стандартна за 1.6-литровите модели и опционална за повечето 1.3-литрови двигатели. Критиките обаче не закъсняват – най-вече заради твърдото окачване. Първоначално комбито е само с три врати, но през 1983 г. е представено такова с пет врати. През същата година се появява и кабрио, направено от Karmann. Четвъртото поколение излиза през 1986 г. с малко на брой промени – има по-заоблена предница, ново табло, а сред екстрите е механичен ABS. Година по-късно е представен нов вариант на 1.4-литров двигател, а през 1988 г. дизелът е увеличен до 1.8 литра. Вариантите са хечбек с три и пет врати, комби с три и пет врати, ван с три врати и кабриолет с две врати.
Шок и класика
Петото поколение излиза през 1990 г. и е с нов външен вид и опростено задно окачване. Двигателите са взети от предишното поколение, но моделът е приет с негативни реакции заради незабележимия стил, нулевото усещане при шофиране и слабото подобрение на двигателите. Ford реагира с фейслифт през 1992 г. – нова решетка, капак и задница. Представен е и новият 16-клапанов Zetec двигател, който подобрява динамиката. Освен това са добавени серво управление, електрически прозорци, централно заключване, ABS и климатик. През тази година се появява и Escort RS Cosworth като рали предложението на Ford. Той използва 2.0-литров 16-клапанов Cosworth двигател и се разпознава лесно по огромния бял заден спойлер. Автомобилът се превръща в класика, макар че всъщност в него има много повече от Ford Sierra.
Шестото поколение излиза през 1995 г. и няма особени промени в сравнение с предишното. Различна предница, огледала, задна броня и четири варианта на решетката са забележимите екстериорни промени. Интериорът също е с повишено качество, а таблото е изцяло обновено. Двата най-слаби двигателя (1.3-литровият и 1.4-литровият) също са подобрени. Контролът и комфортът също са с класи над предишното поколение. Тоест последните произведени бройки са целта на пазара на употребявани автомобили. Обстойна проверка за ръжда обаче е задължителна.