Употребявани автомобили Toyota за продажба в AutoScout24

Намери своето мечтано превозно средство

Оферти за вашето търсене

Оферти за вашето търсене

Toyota: употребяван автомобил, за който няма (почти) нищо невъзможно

От години Toyota се смята за най-стойностната автомобилна марка на света. Никой друг производител годишно не продава повече автомобили – през 2015 са били около 10 милиона. Японците гарантират, както никой друг автомобилен производител, благонадеждни, икономични и щадящи околната среда модели. При тях няма нищо невъзможно: богатото серийното оборудване от десетилетия принадлежи към стандарта и моделите на Toyota редовно заемат високи позиции при класациите на употребявани автомобили. При това в близкото минало те доказаха, че хибридните превозни средства могат да влязат в производство и да доставят радост на клиента. И не на последно място, автомобилите са толкова обичани и заради щадящия им околната среда характер. Дали нова или втора ръка, една Toyota е винаги решение за трайност и екологична отговорност.

Топ моделите на Toyota в справката за употребявани коли

Toyota Corolla изглед отпредToyota Corolla изглед отзад

Един приятел, който ще Ви последва в огън и лед – това иска да бъде Toyota за своите купувачи. Дали при пазаруване, на сноуборд почивка с приятели, или на спа курорт с момичетата – винаги може да се разчита на Toyota. Навсякъде и по всяко време. Дълготрайната издръжливост и минималните разходи за поправка при Toyota се разбират от само себе си – това важи в еднаква степен както за употребяваните превозни средства, така и за новите. Предлагаме три модела, които печелят точки с благонадеждност и минимално даване на дефекти.

Toyota Avensis: Солидна и безопасна, така я оценяват професионалните източници Toyota Avensis. Моделът среден клас, който са пръв се появи на пазара през 1997-а, а в момента от конвейера слиза трето поколение, убеждава предимно с вътрешните си стойностни параметри. Toyota е внимавала особено при оборудването за безопасност. Точно при актуалната версия купувачите на употребявани автомобили откриват множество въздушни възглавници за главата, коленете и странични такива, както и фарове ксенон и различни спомагателни системи. Спирачките и ауспухът почти не показват дефекти, а загуба на гориво почти липсва. Любима е комби изработката, която предлага не само приятно чувство при пътуване, но и огромно място за съхранение.

Toyota Yaris изглед отзадToyota Yaris изглед отпред

Toyota Yaris: Малък, маневрен и икономичен, Toyota Yaris е автомобил повече за мозъка, отколкото за сърцето. Подиграван от някои с прякора „сива мишка“, Yaris показва своите качества след обстоен преглед: дълготрайна издръжливост и ниски стойности на разход. Преди всичко втората генерация (години на конструиране: 2005 – 2011) показва своите силни страни като градска кола, заради което този модел на Toyota и като употребяван е винаги много актуален. Като начало са се погрижили да има достатъчно свобода за главата и краката. А от друга страна, всеки, който иска да пренесе повече от покупките през уикенда, може да измести напред задната седалка, но пък ще трябва да се задоволи с по-тясно пространство отпред.

Toyota Prius: Компактният модел още от своето представяне през 1997-а е новатор сред хибридите. Първото поколение е принадлежало към голф-класата. Второто (малко по-голяма конструктивна серия), произвеждано между 2003-а до 2009-а, и третото поколение (след 2009-а) принадлежат към по-долния среден клас. През 2003-а новият дизайн е със скосена задна част тип седан и по-вдлъбната издадена част, но въпреки това е запазена типичната благонадеждност. Професионалните източници и тестерите TÜV, Dekra и KÜS не успяха да открият никакви дефекти при тестовете за здравина на Toyota Prius. Освен това може да ни убеди и като икономично и щадящо околната среда превозно средство. Със своите дълготрайни качества Prius на Toyota въодушевява и като употребяван автомобил своите шофьори.

Toyota: От тъкачния стан до най-големия световен автомобилен производител

Toyota RAV4 изглед отпредToyota RAV4 от вътре

Историята на автомобилния производител започва със Сакичи Тойода, който в началото на 20-и век прави опити с конструирането на задвижвани от пара тъкачни станове в една провинциална област на Япония. С успеха Toyoda Automatic Loom Inc. по-късно се превръща в основополагаща клетка на концерна за производство за автомобили Toyota Industries. А синът на Тойода – Киичиро, в началото на 1930-а започва с израждането на автомобилен отрасъл. Първият сериен модел е Toyota AA – туристически автомобил. През 1937-а, след смъртта на баща си, заедно с братовчед си Ейджи Тойода, Киичиро основава Toyota Motor Corporation , като парите идват от продажбата на патент на британско предприятие. Буквата „d“ във фамилното име се подменя на „t“. За евентуалните причини се е спекулирало много. Най-вероятно са предприели промяната, за да може да се улесни произнасянето на името от международната аудитория. Една година по-късно, през 1938-а, се открива новата фабрика. Произвеждат се камиони за армията.

По време на Втората световна война Toyota e включена, както много други японски предприятия, в производството на въоръжение. Щастие в нещастието – войната приключва, преди да трябва да бъдат бомбардирани заводите на Toyota. Но трябва да минат още две години, докато от производството излезе първият следвоенен модел Toyota SA. Докато през 50-те години автомобилното производство в Япония намалява в общ план, Toyota се представя от средата на 1960-а все по-успешно на световния пазар. Като президент на концерна Eйджи въвежда множество иновации, които засилват способността на фирмата да се конкурира. При това петролната криза през 70-те години спомага за търсенето на малки, икономични превозни средства.. При Toyota нищо вече не е невъзможно. С автомобили, които са с високо качество, и при това на изгодна цена, например като Corolla, като Carina или като Land Cruiser, от Япония се завладяват европейските и американските пазари. В края на 80-те години се въвежда топ марката Lexus и днес това са най-продаваните луксозни превозни средства в САЩ.

Toyota Land Cruiser изглед отпредToyota Land Cruiser изглед отстрани

През 1989 е представено ново, обединяващо лого: три свързани една с друга елипси. Оттогава краси моделите от малките автомобили до SUV. Двете малки елипси във вътрешността представят сърцето на автомобила, както и сърцето на клиента. Заедно образуват „T“ – началната буква на Toyota. Голямата елипса символизира цялостната концепция на автомобилния производител: комбинацията от клиентско удовлетворение, напредничава технология и уважение към околната среда. Философията, която лежи в основата на компанията, е формулирана още през 1935-а от двамата основатели Киичиро и Ейджи Тойода, които се залавят с идеите на Сакичи Тойода. Също така производствената система, която Toyota налага от десетилетия, указваща пътя напред и състояща се от многопластов качествен мениджмънт, ориентираното спрямо нуждите управление (Kanban), непрекъснати подобрения (Kaizen) и систематично отстраняване на грешките (Poka Yoke), са част от „Библията“ на концерна. Философията на компанията е допринесла за това, Toyota да се изкачи до най-големия производител на автомобили в целия свят, дори и преди General Motors и Volkswagen, и включва множество участия в съвместни предприятия с други производители на автомобили.

Преглед на моделите на Toyota, които можете да купите в Германия

Модел FahrzeugklasseГодина на производствоБележки
Toyota iQНай-малка кола2008 до 2014Проектиран като алтернатива на Smart fortwo.
Toyota AygoНай-малка колаот 2014 (второ поколение)Конструктивен близнак с Peugeot 107 и Citroën C1.
Toyota YarisМалка кола от 2010 (трето поколение) От 2014 с нова предна част като X-дизайн.
Toyota CorollaКомпактен класот 2013 (единадесето поколение)Десето поколение Corolla (2006-а до 2013-а) се продава в Германия като ново превозно средство.
Toyota AurisКомпактна класаот 2012 (второ поколение)Комби версията се предлага като туристическа спортна кола.
Toyota PriusДолен среден класот 2009 (трето поколение)Хибридната система е разработена, в сравнение с предходните поколения, наново до 90 процента.
Toyota AvensisСреден класот 2008 (трето поколение)Дизайнът е напаснат към Corolla.
Toyota GT86Спортно купеот 2012Конструктивен близнак на Subaru BRZ и Scion FR-S.
Toyota Verso-SМини ванот 2010Базиран на Toyota Yaris, конструктивен близнак със Subaru Trezia.
Toyota VersoВанот 2009Базира се на Toyota Corolla и предлага място за до 7 лица.
Toyota Prius+Компактен ван от 2011Базира се на Toyota Prius (трето поколение), в САЩ се предлага като Prius V (V е абревиатура на „Versatility“- гъвкавост/многостранност).
Toyota Urban CruiserSUV2009 до 2014Конструктивен близнак на Scion xD.
Toyota RAV4Джипот 2013 (четвърто поколение)Принадлежейки към най-големите превозни средства в своя клас, дизайнът се ориентира към Toyota Avensis.
Toyota Land CruiserДжип от 2008 (шесто поколение)Общо име на марката за две различни производствени серии: малката изработка се казва J15, голямата J20 и се предлага и като Land Cruiser V8. Въвеждането на марката на първия Land Cruiser (J2 и J3) се осъществява през 1954-а.
Toyota HiluxPick-upот 2015 (осмо поколение)Името Hilux означава „High Luxury“ – най-висок стандарт на лукс. Въвеждането на марката се осъществява през 1968-а. Често се употребява като търговско превозно средство.

Хибридна технология на Toyota: Много от употребяваните автомобили имат на разположение двоен мотор

Toyota GT86 от предToyota GT86 от страни

С Toyota Prius през 1997-а японците успяват да направят голям удар. Преди това никой не е вярвал, че един хибриден автомобил може да бъде повече от нишов продукт. Но времето е узряло за ефективното и устойчиво обединяване на бензиновия и електрическия двигател. Prius е първият хибрид в серийно производство, а в началото на 2016-а от конвейера слезе четвъртото поколение на хибридния пионер. Той отново е оборудван с най-ефективната пълна хибридна технология в света – Toyota синергична задвижваща система. Тази система от много години се изпробва от собствения фирмен състезателен отбор за хибриди при екстремни условия. Добитите познания се вливат в по-нататъшната разработка.

Toyota Auris отгореToyota Auris отпред

Toyota се разширява – наред с Prius, в Германия могат да се купят други шест хибридни модела, като например Auris и RAV4. Prius Plug-in хибридът комбинира бензиново и електрическо задвижване, в допълнение с това High-Tech-батерии, целящи да постигнат още по-голям радиус на действие на чисто електрическото задвижване. Досега японците са продали повече от 6 милиона напълно хибридни превозни средства. Следващата иновация е вече на стартова позиция. Toyota Mirai е първата въглеродна лимузина в серийно производство . Задвижва се от горивна клетка. Следователно няма нищо невъзможно при Toyota. И на пазара за употребявани автомобили превозните средства с алтернативно задвижване са вече утвърдила се величина.

Mehr anzeigen