Употребявани автомобили Toyota за продажба в AutoScout24

Намери своето мечтано превозно средство

Оферти за вашето търсене

Оферти за вашето търсене

Toyota: употребяван автомобил, за който няма (почти) нищо невъзможно

От години Toyota се смята за най-стойностната автомобилна марка на света. Никой друг производител годишно не продава повече автомобили – през 2015 са били около 10 милиона. Японците гарантират, както никой друг автомобилен производител, благонадеждни, икономични и щадящи околната среда модели. При тях няма нищо невъзможно: богатото серийното оборудване от десетилетия принадлежи към стандарта и моделите на Toyota редовно заемат високи позиции при класациите на употребявани автомобили. При това в близкото минало те доказаха, че хибридните превозни средства могат да влязат в производство и да доставят радост на клиента. И не на последно място, автомобилите са толкова обичани и заради щадящия им околната среда характер. Дали нова или втора ръка, една Toyota е винаги решение за трайност и екологична отговорност.

Топ моделите на Toyota в справката за употребявани коли

Toyota Corolla изглед отпредToyota Corolla изглед отзад

Един приятел, който ще Ви последва в огън и лед – това иска да бъде Toyota за своите купувачи. Дали при пазаруване, на сноуборд почивка с приятели, или на спа курорт с момичетата – винаги може да се разчита на Toyota. Навсякъде и по всяко време. Дълготрайната издръжливост и минималните разходи за поправка при Toyota се разбират от само себе си – това важи в еднаква степен както за употребяваните превозни средства, така и за новите. Предлагаме три модела, които печелят точки с благонадеждност и минимално даване на дефекти.

Toyota Avensis: Солидна и безопасна, така я оценяват професионалните източници Toyota Avensis. Моделът среден клас, който са пръв се появи на пазара през 1997-а, а в момента от конвейера слиза трето поколение, убеждава предимно с вътрешните си стойностни параметри. Toyota е внимавала особено при оборудването за безопасност. Точно при актуалната версия купувачите на употребявани автомобили откриват множество въздушни възглавници за главата, коленете и странични такива, както и фарове ксенон и различни спомагателни системи. Спирачките и ауспухът почти не показват дефекти, а загуба на гориво почти липсва. Любима е комби изработката, която предлага не само приятно чувство при пътуване, но и огромно място за съхранение.

Toyota Yaris изглед отзадToyota Yaris изглед отпред

Toyota Yaris: Малък, маневрен и икономичен, Toyota Yaris е автомобил повече за мозъка, отколкото за сърцето. Подиграван от някои с прякора „сива мишка“, Yaris показва своите качества след обстоен преглед: дълготрайна издръжливост и ниски стойности на разход. Преди всичко втората генерация (години на конструиране: 2005 – 2011) показва своите силни страни като градска кола, заради което този модел на Toyota и като употребяван е винаги много актуален. Като начало са се погрижили да има достатъчно свобода за главата и краката. А от друга страна, всеки, който иска да пренесе повече от покупките през уикенда, може да измести напред задната седалка, но пък ще трябва да се задоволи с по-тясно пространство отпред.

Toyota Prius: Компактният модел още от своето представяне през 1997-а е новатор сред хибридите. Първото поколение е принадлежало към голф-класата. Второто (малко по-голяма конструктивна серия), произвеждано между 2003-а до 2009-а, и третото поколение (след 2009-а) принадлежат към по-долния среден клас. През 2003-а новият дизайн е със скосена задна част тип седан и по-вдлъбната издадена част, но въпреки това е запазена типичната благонадеждност. Професионалните източници и тестерите TÜV, Dekra и KÜS не успяха да открият никакви дефекти при тестовете за здравина на Toyota Prius. Освен това може да ни убеди и като икономично и щадящо околната среда превозно средство. Със своите дълготрайни качества Prius на Toyota въодушевява и като употребяван автомобил своите шофьори.

Toyota: От тъкачния стан до най-големия световен автомобилен производител

Toyota RAV4 изглед отпредToyota RAV4 от вътре

Историята на автомобилния производител започва със Сакичи Тойода, който в началото на 20-и век прави опити с конструирането на задвижвани от пара тъкачни станове в една провинциална област на Япония. С успеха Toyoda Automatic Loom Inc. по-късно се превръща в основополагаща клетка на концерна за производство за автомобили Toyota Industries. А синът на Тойода – Киичиро, в началото на 1930-а започва с израждането на автомобилен отрасъл. Първият сериен модел е Toyota AA – туристически автомобил. През 1937-а, след смъртта на баща си, заедно с братовчед си Ейджи Тойода, Киичиро основава Toyota Motor Corporation , като парите идват от продажбата на патент на британско предприятие. Буквата „d“ във фамилното име се подменя на „t“. За евентуалните причини се е спекулирало много. Най-вероятно са предприели промяната, за да може да се улесни произнасянето на името от международната аудитория. Една година по-късно, през 1938-а, се открива новата фабрика. Произвеждат се камиони за армията.

По време на Втората световна война Toyota e включена, както много други японски предприятия, в производството на въоръжение. Щастие в нещастието – войната приключва, преди да трябва да бъдат бомбардирани заводите на Toyota. Но трябва да минат още две години, докато от производството излезе първият следвоенен модел Toyota SA. Докато през 50-те години автомобилното производство в Япония намалява в общ план, Toyota се представя от средата на 1960-а все по-успешно на световния пазар. Като президент на концерна Eйджи въвежда множество иновации, които засилват способността на фирмата да се конкурира. При това петролната криза през 70-те години спомага за търсенето на малки, икономични превозни средства.. При Toyota нищо вече не е невъзможно. С автомобили, които са с високо качество, и при това на изгодна цена, например като Corolla, като Carina или като Land Cruiser, от Япония се завладяват европейските и американските пазари. В края на 80-те години се въвежда топ марката Lexus и днес това са най-продаваните луксозни превозни средства в САЩ.

Toyota Land Cruiser изглед отпредToyota Land Cruiser изглед отстрани

През 1989 е представено ново, обединяващо лого: три свързани една с друга елипси. Оттогава краси моделите от малките автомобили до SUV. Двете малки елипси във вътрешността представят сърцето на автомобила, както и сърцето на клиента. Заедно образуват „T“ – началната буква на Toyota. Голямата елипса символизира цялостната концепция на автомобилния производител: комбинацията от клиентско удовлетворение, напредничава технология и уважение към околната среда. Философията, която лежи в основата на компанията, е формулирана още през 1935-а от двамата основатели Киичиро и Ейджи Тойода, които се залавят с идеите на Сакичи Тойода. Също така производствената система, която Toyota налага от десетилетия, указваща пътя напред и състояща се от многопластов качествен мениджмънт, ориентираното спрямо нуждите управление (Kanban), непрекъснати подобрения (Kaizen) и систематично отстраняване на грешките (Poka Yoke), са част от „Библията“ на концерна. Философията на компанията е допринесла за това, Toyota да се изкачи до най-големия производител на автомобили в целия свят, дори и преди General Motors и Volkswagen, и включва множество участия в съвместни предприятия с други производители на автомобили.

Преглед на моделите на Toyota, които можете да купите в Германия

Модел Fahrzeugklasse Година на производство Бележки
Toyota iQ Най-малка кола 2008 до 2014 Проектиран като алтернатива на Smart fortwo.
Toyota Aygo Най-малка кола от 2014 (второ поколение) Конструктивен близнак с Peugeot 107 и Citroën C1.
Toyota Yaris Малка кола от 2010 (трето поколение) От 2014 с нова предна част като X-дизайн.
Toyota Corolla Компактен клас от 2013 (единадесето поколение) Десето поколение Corolla (2006-а до 2013-а) се продава в Германия като ново превозно средство.
Toyota Auris Компактна класа от 2012 (второ поколение) Комби версията се предлага като туристическа спортна кола.
Toyota Prius Долен среден клас от 2009 (трето поколение) Хибридната система е разработена, в сравнение с предходните поколения, наново до 90 процента.
Toyota Avensis Среден клас от 2008 (трето поколение) Дизайнът е напаснат към Corolla.
Toyota GT86 Спортно купе от 2012 Конструктивен близнак на Subaru BRZ и Scion FR-S.
Toyota Verso-S Мини ван от 2010 Базиран на Toyota Yaris, конструктивен близнак със Subaru Trezia.
Toyota Verso Ван от 2009 Базира се на Toyota Corolla и предлага място за до 7 лица.
Toyota Prius+ Компактен ван от 2011 Базира се на Toyota Prius (трето поколение), в САЩ се предлага като Prius V (V е абревиатура на „Versatility“- гъвкавост/многостранност).
Toyota Urban Cruiser SUV 2009 до 2014 Конструктивен близнак на Scion xD.
Toyota RAV4 Джип от 2013 (четвърто поколение) Принадлежейки към най-големите превозни средства в своя клас, дизайнът се ориентира към Toyota Avensis.
Toyota Land Cruiser Джип от 2008 (шесто поколение) Общо име на марката за две различни производствени серии: малката изработка се казва J15, голямата J20 и се предлага и като Land Cruiser V8. Въвеждането на марката на първия Land Cruiser (J2 и J3) се осъществява през 1954-а.
Toyota Hilux Pick-up от 2015 (осмо поколение) Името Hilux означава „High Luxury“ – най-висок стандарт на лукс. Въвеждането на марката се осъществява през 1968-а. Често се употребява като търговско превозно средство.

Хибридна технология на Toyota: Много от употребяваните автомобили имат на разположение двоен мотор

Toyota GT86 от предToyota GT86 от страни

С Toyota Prius през 1997-а японците успяват да направят голям удар. Преди това никой не е вярвал, че един хибриден автомобил може да бъде повече от нишов продукт. Но времето е узряло за ефективното и устойчиво обединяване на бензиновия и електрическия двигател. Prius е първият хибрид в серийно производство, а в началото на 2016-а от конвейера слезе четвъртото поколение на хибридния пионер. Той отново е оборудван с най-ефективната пълна хибридна технология в света – Toyota синергична задвижваща система. Тази система от много години се изпробва от собствения фирмен състезателен отбор за хибриди при екстремни условия. Добитите познания се вливат в по-нататъшната разработка.

Toyota Auris отгореToyota Auris отпред

Toyota се разширява – наред с Prius, в Германия могат да се купят други шест хибридни модела, като например Auris и RAV4. Prius Plug-in хибридът комбинира бензиново и електрическо задвижване, в допълнение с това High-Tech-батерии, целящи да постигнат още по-голям радиус на действие на чисто електрическото задвижване. Досега японците са продали повече от 6 милиона напълно хибридни превозни средства. Следващата иновация е вече на стартова позиция. Toyota Mirai е първата въглеродна лимузина в серийно производство . Задвижва се от горивна клетка. Следователно няма нищо невъзможно при Toyota. И на пазара за употребявани автомобили превозните средства с алтернативно задвижване са вече утвърдила се величина.