Преминете към основното съдържание
Понастоящем AutoScout24 се предлага с известни ограничения поради извършването на техническа поддръжка. От това са засегнати някои функции като контакт с продавачите, влизане и управление на превозните средства за продажба.
renault-captur-front

Renault Captur

Renault Captur Преглед

Виж подробен преглед на автомобила Renault Captur, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още

Нови от:
Употребявани от:
*Най-ниска цена в AutoScout24 през изминалия месец

Renault Captur e абсолютен близнак на Renault Clio мини спортен джип и е наличен на немския пазар от юни 2013 г. Производството му започва в началото на 2013 г. след първоначалното му представяне на Женевския автосалон. Captur се счита за официалния наследник на Renault Modus, който се причислява към категорията на минивановете и независимо от по-умалените си размери се различава и оптически доста ясно от Captur. Технически Captur се базира по-скоро едно към едно на Clio 4 и би трябвало да замести моделите Modus и Grand Modus – т.е. да изгради мост между субкомпактния ван и спортния джип. Според Renault Capture трябва да обедини най-доброто от трите автомобилни свята: стила и седалките на спортния джип, пространството и гъвкавостта на вана и пъргавината на компактната лимузина.

По актуални данни Captur може да бъде с три различни двигателя , от тях два са бензинови и един дизелов, всичките са с директно впръскване и турбокомпресор на борда. Двигателите задвижват принципно само предната ос – Captur не може да бъде открит със задвижване на всички колела, затова пък няма надценка в цената за механичния заключващ диференциал RX2. От страната на бензиновите двигатели тогава това би било един от 0.9 TCe 90 : оборудваният само с три цилиндъра в производствената серия агрегат поема обем от 0,9 литра и достига мощност до 66 kW (90 конски сили). В днешно време е почти необичайна ръчната превключваща трансмисия, снабдена с пет степени. Затова пък по-немощният бензинов двигател подкупва с разход от само 5,0 литра на 100 километра. По-мощният от двата бензинови двигателя – 1.2 TCe 120 EDC – със своите 1,2 литра обем и четири цилиндъра 88 kW (120 конски сили) има разход от 5,4 литра на 100 километра. Като единствен вариант на двигателя той е оборудван в серийното производство с шестстепенна трансмисия с двоен съединител. Дизеловият сегмент е представен чрез 1.5 dCi 90 – също и редови четирицилиндров двигател с 66 kW (90 конски сили) при 1,5 литра обем. Трябва да се придаде особено значение на ниския разход на дизелите от само 3,6 литра гориво и ниското изпускане на вредни емисии от 95 грама CO2 на километър. Трансмисията е идентична с тази на по-слабите и е еднаква за двата двигателя – възлиза на около 13 секунди.

Така изглежда Renault Captur

С една дума: веселяшки. Captur блести, за разлика от своя предшественик, в пъстра цветна одежда – няма поставени граници за възможностите за индивидуализиране чрез лакирането в два контрастиращи цвята в множество възможни комбинации. В съответствие с характера на спортните джипове мини джипът разполага благодарение на големите по размер колела с повишен пътен просвет, освен това шофьорът и пътниците стоят седнали в леко повдигната позиция, което позволява добра гледка и видимост. Капакът на автомобила се явява доста изпъкнал и в общ план Captur е изпълнен с много извивки.

Какво донася със себе си Renault Captur като оборудване и удобство

Captur е оборудван с асистент системи – например помощ при потегляне по наклон, камера за задно виждане и помощ при паркиране. Налице са освен това и множество, проектирани с цел удобство, екстри като система за достъп и стартиране без ключ хендсфри карта с дистанционно централно заключване , мултимедийна система R-Link с онлайн връзка, както и 3D звукова система с блутут и функция за аудио стрийминг.