Употребявани автомобили Peugeot Partner за продажба в AutoScout24

Намери своето мечтано превозно средство

Оферти за вашето търсене

Оферти за вашето търсене

Peugeot Partner – лидер в своята категория

През 1996 г. френските автоинженери от Peugeot и Citroen стискат ръце и създават общо дружество, наречено PSA. Малко по-късно същата година се ражда Peugeot Partner, който е идентичен с паралелно произвеждащия се Citroen Berlingo. Миниванът се предлага в два варианта – малък практичен товарен автомобил и семейно комби с висока база. За съжаление, екземпляри със 7 места са налични едва след 2012 г. и се откриват сравнително трудно.

Описание и характеристики

В първата си генерация дизайнът на Peugeot Partner, макар и вече на години, не е за подценяване и е дори по-привлекателен от този на голяма част от представителите в компактния клас по това време. Интериорът е семпъл и изчистен, но в никакъв случай некачествен. Преобладаващите пластмасови елементи са солидни и добре сглобени, като по този начин се гарантира липсата на неприятности, дори при много амортизирани екземпляри. Оборудването не предлага последните писъци на модата, нито пък нещо луксозно, но екстри като ABS, ел. пакет и въздушни възглавници могат да се открият при по-голямата част от возилата и са напълно достатъчни за средностатистическия потребител. Големият простор и почти огромното вътрешно пространство са най-положителните качества на модела. Товарният вариант разполага с внушителен максимален обем от 2,800 литра и е способен да побере в себе си наистина много, а семейната версия предлага предостатъчно място за комфортното пътуване на до 5 души, независимо от техния ръст. Двете задни врати са снабдени с плъзгащ механизъм, който прави автомобила изключително удобен за всякакви случаи. Двигателите, които първоначално се монтират във френския ван, са задвижваните от бензин 1.4 (75 к. с.) и 1.6 (109 к. с.), а дизеловите представители биват 1.6 HDi (75 и 90 к. с.), 1.9 (69 к. с.) и 20 HDi (90 к. с.). Фактът, че вторите са за предпочитане, не би изненадал никого, а най-оптималният сред тях е двулитровият HDi с непретенциозното ускорение от 0 до 100 км за малко над 15 секунди, но с впечатляващия комбиниран разход от 5.6 литра и голямата си надеждност. През 2004 г. моделът претърпява фейслифт и се сдобива с нови, по-модерни брони в цвета на купето, по-съвременни фарове и подобрена решетка пред радиатора. Четири години по-късно на бял свят се появява второто и настоящо поколение на Peugeot Partner. Миниванът вече е с още по-големи размери и предлага дори повече вътрешно пространство. Свежият и класен екстериор печели многобройни почитатели по света, предлагайки уникална аеродинамична форма въпреки високата си база. От посредствения на пръв поглед интериор лъха необичайна изтънченост, а удобството за пътниците достига нови висини. Комфортът на возене също е на много добро ниво, но, от друга страна, е предпоставка за недотам стабилно присъствие на пътя. Гамата от екстри в тази генерация на Peugeot Partner е пребогата – на разположение са климатик, ESP и стерео уредба, а при по-скъпите екземпляри са налични дори автопилот и подгряване на седалките. Монтирани са два основни агрегата с различни мощности – един петролен 1.6-литров (90 и 110 к. с.), и един дизелов 1.6 HDi (75, 90 и 110 к. с.), в комплект единствено с 5-степенна ръчна трансмисия. След обновяването на модела през 2012 г. се забелязват множество подобрения по целия дизайн, както и пълната подмяна на моторите. Новите предложения под капака на мултифункционалния пикап са турбинираният бензинов 1.6 VTi (98 и 120 к. с.) и подобреният 1.6 HDi (75, 90 и 115 к. с.).

Употребяваният ван

Peugeot Partner е безспорно един от лидерите в своята категория и един от най-предпочитаните автомобили с многобройни предназначения. И макар да е относително здрав, като един типичен френски представител, той не понася немарливата поддръжка и безжалостното шофиране. Спирачките, също като окачването, страдат от преждевременно износване, затова и сериозно внимание трябва да се обърне именно на тях при търсенето на возило втора ръка. В противен случай рискът от неправилен избор става реален.