Употребявани автомобили Peugeot 508 за продажба в AutoScout24

Намери своето мечтано превозно средство

Оферти за вашето търсене

Оферти за вашето търсене

Peugeot има своята традиция в средния клас

Като един от най-старите автомобилни производители в света френското фамилно предприятие Peugeot има в програмата си модели с различна мощност и е специалист не само при малките и компактни автомобили. След Втората световна война били нужни няколко години преди Европа отново да изпита икономически подем със сериите 403, 504 и 604 и купетата от среден клас, както и лимузините от високия среден клас да се появят на пазара. Във Франция тези модели получили статус на правителствени превозни средства. Въпреки това на чуждестранните пазари Peugeot се възприемал по-скоро като производител на малки автомобили.

През 2010 г. Peugeot 508 бил новият топ модел на пазара

Това имало влияние и върху числата на продажбите на по-големите лимузини. Отново се спекулирало с оттеглянето на марката от престижния сегмент коли от горния среден клас и рационализацията на моделната програма. През 2010 г. най-накрая били поставени основите на някои нововъведения. Двата модела, създавани паралелно – Peugeot 407 и Peugeot 607, били обединени в един нов модел, който излязъл под обозначението Peugeot 508 през 2011 г.

По-голямо пространство в лимузината Peugeot 508

Peugeot 508 означавало временно оттегляне на традиционния производител от автомобилите от горния клас. От друга страна, Peugeot 508 се считал за наследник на Peugeot 407, който принадлежал към средния клас на французите. Причината: с дължина от 4.79 м лимузината надминавала своя предшественик от средния клас с повече от десет сантиметра. В сравнение: предложената лимузина от моделната серия Peugeot 607 имала дължина от 4.9 м. От по-голямата дължина на Peugeot 508 се възползвали добре създаденият багажник от 515 л, както и пътниците, намиращи се отзад. За тях имало около 4 см повече пространство за краката.

С Peugeot 508 средния клас автомобили трябвало да бъде преоценен

По този начин се разпознавала стратегията в продуктовото планиране. С Peugeot 508 трябвало да се намери компромис и да се премахне старото разделение в средния и високия среден клас. Също и в дизайна на каросерията било обозначено, че намереният компромис трябвало да бъде в поскъпване на средния клас коли. По външните белези лимузината сочила повече прилики с големия, отколкото с малкия предходен модел. Например конструкцията на предната и задната част или формата на фаровете.

Комби версията Peugeot 508 SW

Дължината на комби версията Peugeot 508 била увеличена. Както е обичайно за други моделни линии, французите изкарали на пазара автомобил с пет врати с надпис SW в края на името като Peugeot 508 SW. Моделът имал голям люк на покрива като своя предшественик. А относно наличното пространство – при сгънати седалки моделът бил с обем от 1,400 л.

Двигателят на Peugeot 508

Най-икономичната версия на Peugeot 508 била хибридна версия с електрически дизелов двигател с 82 кВт (112 к. с.) с обем 4.2 л (109 г/км CO2). В допълнение към това имало три дизелови и два бензинови двигателя с до 115 кВт (156 к. с.) на разположение в програмата на Peugeot 508.