- Начална страница
- Avtomobili
- Peugeot
- Peugeot 306
Peugeot 306 Преглед
Виж подробен преглед на автомобила Peugeot 306, включително подробности за най-важните характеристики, технологията на двигателя, оборудването и други полезни данни за този модел. Прочетете още
Актуални оферти за Peugeot 306
-
Peugeot 306 Cabriolet 1.6
€ 3 250,-- 272 664 km
- 03/1999
- 65 kW (88 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
-
7,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, NL-1742 EP Schagen -
Peugeot 306 S 16
€ 5 999,-- 262 000 km
- 02/1996
- 110 kW (150 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, DE-15230 Frankfurt (Oder) -
Peugeot 306 306 XS
€ 2 350,-- 108 000 km
- 05/2000
- 97 kW (132 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
-
9,1 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, DE-91738 Pfofeld -
Peugeot 306 3p 2.0 S16
€ 14 000,-- 80 000 km
- 03/1994
- 111 kW (151 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Частно, IT-74100 Taranto -
Peugeot 306 Coupé 2.0HDI XS
€ 2 499,-- 465 000 km
- 04/2000
- 66 kW (90 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- ръчна кутия
- дизел
-
5 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, ES-33934 Langreo -
Peugeot 306 1.4e XR
€ 650,-- 206 000 km
- 07/2000
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- 3 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
6,9 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
170 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, FR-74150 Rumilly -
Peugeot 306 306 Cabriolet 1.6 Pininfarina
€ 750,-- 200 000 km
- 04/2000
- 65 kW (88 к.с.)
- употребявани
- 4 предишни собственици
- ръчна кутия
- бензин
-
7,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. - - (g/km)
Частно, DE-80805 München -
Peugeot 306 S
€ 300,-- 125 000 km
- 03/1998
- 55 kW (75 к.с.)
- употребявани
- - (Собственици)
- - (Вид предавателна кутия)
- бензин
-
7,6 l/100 km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de. -
180 g/km (комб.)
Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични емисии на CO2 от новите леки автомобили може да получите от "Ръководство за разхода на гориво, емисии на CO2 и разхода на енергия за новите леки автомобили", което се предлага безплатно във всички търговски обекти за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH на www.dat.de.
Частно, DE-16515 Oranienburg -
Peugeot 306 1.Hand 86 TKm
€ 4 500,-- 86 000 km
- 03/1999
- 65 kW (88 к.с.)
- употребявани
- 1 предишен собственик
- ръчна кутия
- бензин
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Търговец, DE-41066 Mönchengladbach
"Peugeot 306 е малък семеен автомобил, произвеждан от френската компания между 1993 г. и 2002 г. 306 е наследникът на 309, а на свой ред по-късно е заместен от 307. Общо от него са произведени 2,846,000 бройки като хечбек с три и пет врати, четиривратен седан, петвратно комби и кабриолет с две врати. Механично 306 е идентичен със Citroën ZX, който обаче се появи на пазара две години по-рано. На същата платформа са базирани и Citroën Berlingo, и Peugeot Partner, както и наследникът на ZX – Xsara. Peugeot 306 излиза на пазара през март 1993 г. като хечбек, а по-късно са пуснати и седанът, и кабриолетът. Този модел поставя и нов стандарт за шофиране при малките коли, а също добавя престиж и практичност, които дотогава липсват в сегмента. Първоначалните двигатели са от TU сериите – бензинови четирицилиндрови, изпробвани в 205, 309 и 405 – 1.1-, 1.4- и 1.6-литрови. Най-малкият (59 конски сили) бързо отпада от производството, но 1.6-литровият вариант (89 конски сили) е истински хит заради добрия баланс между мощност и икономичност. Налични са и три двигателя с по-голям обем, но те са ограничени до тунингованите модели и тези с автоматична трансмисия. Те са от големите XU серии, които са използвани в 205 GTi и по-големите модели 405. Има 1.8-литров с ръчна (в много ограничени бройки) и автоматична трансмисия и три версии на 2.0-литровия двигател (със 121, 155 и 165 конски сили). Дизеловите двигатели са част от XUD сериите – и с натурална аспирация, и с турбо компресор. Турбо версията бързо си печели репутация на отличен избор – не само, че е на едно ниво с много други бензинови двигатели, а и внимателното му изчисление и поставяне гарантира, че по-високото му тегло не се отразява на представянето на автомобила. Което го прави предпочитан избор и при употребяваните автомобили. Има пет нива на оборудване – XN е основното, а XT – най-луксозното, което се предлага само за моделите с пет врати. Модификациите за седана са същите, само че с „S“ като първа буква. Седанът се предлага в Европа до 2002 г. и след това е спрян от производство.
Дизел, който си струва пушека
Peugeot създава и хот-хеч версия, която всъщност е бензинов XS модел, но с дизелов турбо двигател. Това и е първият подобрен дизелов модел, който се продава в сериозно количество и по този начин създава своя собствена пазарна ниша. Повечето модели са с три врати, но има и редки D-Turbo с пет врати. Най-добрият избор тук е 2.0 GTi-6 хот-хеч. 306 мина само през един сериозен фейслифт в живота си – през пролетта на 1997 г. Екстериорът остава почти същият, но фаровете, броните и решетката получат нов дизайн, за да съвпадат с по-заобления стил, зададен с Peugeot 406. Има промени и по задница, както и по таблото и интериора, за да се отговори на натиска на конкуренцията. Phase 2 добавя и комби към наличните модели. Двигателите също са подобрени, а се предлагат и нови такива – 1.8- и 2.0-литровите вече са с 16 клапана. Автомобилите след 1999 г. имат още подобрения – централна конзола с алуминиеви елементи и хромирана емблема на волана. Те са и с кръгли фарове за мъгла, както и без лентата от черна пластмаса на задната броня. Освен това остаряващият XUD двигател е заменен от новия комън рейл HDi дизел. Тоест при употребяваните автомобили трябва внимателно да се погледне годината на производство. За почти всички модели ABS-ът и четирите въздушни възглавници са стандартно оборудване. Автоматичните чистачки също са стандарти за всички нива на оборудване освен на основното. Най-честите дефекти са по окачването и спирачната система, а други проблеми са корозията и лоши връзки по електрическата система."