Употребявани автомобили Peugeot 207 за продажба в AutoScout24

Намери своето мечтано превозно средство

Оферти за вашето търсене

Оферти за вашето търсене

Peugeot 207 се предлага за пръв път през 2006 г.


В близкото минало някои немски автомобилни производители не вземат много сериозно като конкурент традиционно силно представения в сегмента на автомобилите малък клас френски производител. Търговията с малки лимузини се счита за слаба по отношение на маржовете, затова и немските конструктори предпочитат да поддържат своя имидж в чужбина по-скоро като доставчици на марки с топ качество, като включват в продажбите си предимно мощни превозни средства среден и горен клас. Изострените предписания за изпускане на вредни емисии CO2 на лекотоварните превозни средства, както и покачващите се цени на бензина променят общата картина. Програмният микс на производителите, като например френското предприятие Peugeot-Citroën, изведнъж започва да се счита за предприемачески напредничаво. Peugeot от началото на 80-те години се оприличава главно със серията 200, която солидно позиционира марката с лъвското лого на пазара на малките автомобили. От 2006 г. концернът стартира с Peugeot 207 актуализация на поколението от тази производствена серия в лицето на лимузини, комбита и кабриолети.


Peugeot 207 като лимузина и комби


Потенциалът на пазара на малките автомобили бива изцяло използван от производителя с Peugeot 207, при което моделът бива едновременно конструиран с три различни форми на каросерията. Произведената тип седан лимузина е пораснала, в сравнение с продължаващото да се изработва Peugeot 206, с цели 20 сантиметра и не спира да налага отличаващото се в дизайнерската му практика с прекалено разтегнатите предни фарове лице на Peugeot – вече и при автомобилите малък клас на конструктора. Фейслифтът през 2009 г. не донася промени в тази посока. От другата страна, през 2007 г. конструираната с три и пет врати лимузина може да бъде открита като комби версия, която е оборудвана, както е типично при Peugeot, с панорамен стъклен покрив.


Peugeot 207 като купе кабриолет


Тъй като производствените серии на Peugeot 206 и на по-голямото Peugeot 207 се движат паралелно, при въвеждането на пазара на Peugeot 207 няма версия на кабриолет. Такава се появява на пазара в началото на 2007 г. като заместител на кабриолета с твърд подвижен покрив. Новото Peugeot 207 с две места получава електронно отварящ се твърд подвижен таван, който за секунди превръща малкото купе в кабриолет. Peugeot 207 се предлага като купе-кабриолет вече с върховата моторизация на производствената серия. На разположение има и дизел с 80 kW (109 конски сили), както и два двигателя с вътрешно горене с до 110 kW (150 конски сили).


Моторизациите на Peugeot 207 във версията като лимузина и комби


При лимузините и комбитата се предлага избор от широка палитра двигатели с четири степени на мощност при бензиновите двигатели, както и с два дизелови агрегата. Базисният модел на Peugeot 207 разполага с двигател 1,4 литра, който може да мобилизира 54 kW (73 конски сили). Допълнително и в този клас има обем двигател, разработен заедно с немския производител BMW, който дава на разположение на Peugeot 207 до 70 kW (95 конски сили). Също така като резултат от сътрудничеството възниква и през 2007 г. монтираният при Peugeot 207 1,6-литров двигател с 88 kW (120 конски сили). Върховата версия на Peugeot 207 може да вдигне 110 kW (150 конски сили) и 128 kW (174 конски сили). При дизеловите двигатели производителят предлага, наред с агрегата с 80 kW (109 конски сили), като пилотен модел и дизел с 66 kW (90 конски сили).

Mehr anzeigen