Употребявани автомобили Opel Insignia за продажба в AutoScout24

Намери своето мечтано превозно средство

Оферти за вашето търсене

Оферти за вашето търсене

Първото поколение на Opel Insignia е представено през 2008 г.

Когато немската дъщерна фирма на General MotorsOpel – презентира през 2003 г. на международното автомобилно изложение във Франкфурт превозно средство с името Opel Insignia, във фирменото седалище в Рюселхайм се дискутира, както и при майката-концерн в САЩ, за подобна на купе V8 лимузина от горния клас. Плановете за това пропадат още тогава – оказва се по-важно, на фона на очертаващата се криза в автомобилната индустрия, да може да се предложи привлекателен модел в средния клас. При наследника се заимства от производствените серии на Opel Vectra и Opel Signum. През 2008 г. най-после започва производството на сериен модел в средния клас. Opel Insignia е наименованието на концептуалния автомобил от 2003 г. и се превръща в „бяла лястовица“ на междувременно заплашения от несъстоятелност производител.

Opel Insignia се конструира в две версии – лимузина и комби

Дълъг 4,90 метра и с внушителните 1,86 метра ширина, Opel Insignia е създаден на базата на конструктивна платформа, която Дженерал Моторс (General Motors) използва за различните модели на дъщерните марки Buick или Chevrolet. Opel Insignia приема облик съответствено въз основа на дизайнерска концепция, която може да бъде приложена глобално спрямо различни автомобилни марки. Opel Insignia идва отначало на пазара в Европа с две различни форми на каросерията с наклонена задна врата (тип седан) и със задна врата тип лимузина. Точно половин година след въвеждането на пазара – в началото на 2009 г. – допълнително се представя комби версията на Opel Insignia. Важни новости спрямо предходните модели: традиционно назоваваното като каравана комби на Opel за пръв път получава наименованието туристическа кола (Tourer).

Opel Insignia като модел с бензинов двигател има шест нива на мощност

Opel Insignia се предлага с шест нива на мощност с двигател с вътрешно горене от клас Евро 5. Конструкторите от Рюселхайм поставят на Opel Insignia двигател 1,6 литра, който с или без да има турбокомпресор може да мобилизира върхова скорост от 132 kW (180 конски сили). Производителят дава като среден разход 7,7 литра, което отговаря на изхвърляне на вредни емисии CO2 от 188 г/км. При двигателите с четири цилиндъра са заложени в програмата два двигателя с 1,8 литра, както и два литра обем с до 162 kW (220 конски сили). V6 върховата моторизация разполага с над 239 kW (325 конски сили) и задвижва Opel Insignia с до 250 км/ч. Според данните на производителя Opel Insignia с този агрегат консумира с комбиниран метод на измерване 11,4 литра гориво, което отговаря на стойност CO2 от 268 г/км.

Дизеловите моторизации на Opel Insignia

Производителят предлага Opel Insignia с дизелов двигател в клас обем два литра. Наред с два еко агрегата, максимално оптимизирани спрямо околната среда, при дизеловите модели има на разположение три стандартни задвижвания. Пилотният модел на Opel Insignia е представен с агрегат с акумулираща горивна система с високо налягане с 81 kW (110 конски сили), който изхвърля, подобно на по-големите мотори с 96 kW (130 конски сили) и 118 kW (160 конски), при среден разход от около 5,8 литра само 154 г/км CO2. Екологичните задвижвания на Opel Insignia в клас мощност от 96 kW (130 конски сили), както и 118 kW (160 конски сили), достигат до среден разход на горене от 5,2 литра (136 г/км CO2).