Преминете към основното съдържание
Понастоящем AutoScout24 се предлага с известни ограничения поради извършването на техническа поддръжка. От това са засегнати някои функции като контакт с продавачите, влизане и управление на превозните средства за продажба.
infiniti-l.jpg

Infiniti

През 70-те години японският производител на автомобили трябвало да изтърпи подигравки и критика, когато представил на европейския пазар първите си модели. Колите им били конкурентноспособни по отношение на цената, но скучни и не много амбициозни по отношение на дизайна. Времената са се променили значително оттогава. Когато през 1989 г. японският производител Nissan представил на пазара в Северна Америка новата си луксозна марка Infiniti, той се стремял да се придържа съм японската дзен традиция, за да обясни на купувачите стилът на своите спортни лимузини Coupés и Cabriolets от среден и висок клас. От 2002 г. Nissan са разширили гамата от автомобили Infiniti със спортни автомобили (джипове), кросоувър модели и серия със самостоятелно купе, с която през 2007 г. Infiniti навлиза на европейския пазар като луксозна марка. От 2009 г. Infiniti е представена със свой собствен офис в Германия.

По-ранните модели Infiniti от среден и висок клас

Докато марката Nissan с нейната пълна програма обслужва цели класове автомобили на пазара, Infiniti трябва да се ограничава до високо оборудвани и моторизирани такива. Това сложило началото си през 1989/90 г. чрез появата на купе и кабриолет – с изработените за американския пазар модели Infiniti M30 и Infiniti Q45, представен като лимузина от висок клас с двигател V8. Първата програма на Infiniti била завършена с лимузината от среден клас Infiniti G20, която до 2002 г. се произвеждала в две поколения, както и чрез голямата лимузина Infiniti J30 и нейния наследник Infiniti I30.

Нова посока за гамата автомобили Infiniti от 2006 г.

След края на производството на третото поколение Infiniti Q45 през 2006 г. Nissan се фокусира върху своята марка с въвеждането на нови модели, като започва от спортни купета и се стига до лимузини от среден клас. В този сегмент японците представят през 2006 г. две поколения Infiniti M35 и M45, които са последвани през 2010/11 г. от два нови M модела – Infiniti M56 с V8 двигател и 313 kW (420 к.с.), както и Infiniti M37 с 246 kW (330 к.с.) и V6 двигател. Като базов модел с първоначалното име Infiniti G35 и година на производство 2009 г., под името Infiniti G37 се появило на пазара ново поколение с двигател с по-голям капацитет. Редом с лимузините и купетата, Infiniti представили отново за първи път от началото на 90-те години кабриолет от класа на спортните коли.

Купета, кабриолети и джипове от Infiniti

След първите купета, които били създадени на основата на Infiniti M30, компанията е създала своите спортни коли с две врати до 2007 г. под наименованието Infiniti G35 с 3,5 л. двигател от V6 клас. През 2008/9 г. японците повишават стойността на автомобилите купе с 3,7 л. двигател, достигащ 328 к.с., а година по-късно лимузините били пуснати в употреба. През 2010 г. бил включен в програмата и кабриолетът Infiniti G37, който се отличавал с прибиращ се покрив. От 2009 г. насам в Европа производителят предлага към колекцията си от джипове и моделите Infiniti EX с 3,7 л. двигател. Изборът от автомобили е завършен с Crossover Infiniti FX и произвеждания на първо място за американския пазар джип Infiniti QX.