Употребявани автомобили Audi RS7 за продажба в AutoScout24

Намери своето мечтано превозно средство

Оферти за вашето търсене

Оферти за вашето търсене

През 2013 г. Audi RS7 се превръща във върховия модел на производствената серия A7 на Audi

През 70-те години големите купета принадлежат към съставната част на моделната програма в горния клас на автомобилния производител от Инголщадт. Осъществената за първи път идея при купето Audi 100 е подета отново от баварците няколко десетилетия по-късно, когато разработват изходната основа на Audi A6. По-точно става въпрос за по-различно конструиране на каросерията, което се обозначава като аналог към вече реализираната при по-малките модели Sportback концепция. Скритата зад концепцията идея: да се нахвърли идея за лимузина в горния среден клас, която да в стил купе. По този начин възниква самостоятелна производствена серия, която се въвежда през лятото на 2010 г. като Audi A7. След като в началото на 2012 г. спортната версия на Audi S7 разширява във възходяща посока програмата на двигателите, през 2013 г. е налице версия с още по-голяма мощност, която влиза в търговската мрежа с името Audi RS7 Sportback и поема ролята на лидер в производствената серия на Audi A7.

Audi RS7 Sportback се произвежда при дъщерната фирма Audi quattro

Както и при другите спортни модели на производителя, Audi RS7 Sportback се поема от дъщерната фирма quattro – както разработката, така и производството. Причината: тъй като монтирания в Audi RS7 двигател е с изключително висока мощност, в този случай трябва техническите компоненти като шасито и спирачките да бъдат специално нагодени. Поради тази причина т.н. „лидер“ получава модифицирана каросерия и специално вътрешно оборудване. Audi успява да разграничи производствената серия на Audi A7 от традиционните серийни модели – именно чрез изменената част на предницата с трапецовидна форма на решетката, при която се набиват на очи особено широките въздушни отвори от двете страни, както и лип спойлера. Погледнато отзад Audi RS7 се разпознава по задния дифузер и по овалния ауспух с хромирана оптика. Отличителен знак на вътрешното оборудване са масажиращите седалки и промененото инструментално табло с адаптиран към по-високата моторизация тахометър с логото на RS7.

Задвижване на четири колела със спортен диференциал за RS7 Sportback

За да се подобрят техническите характеристики на превозното средство и да се улесни управлението на спортния модел, производителят оборудва Audi RS7 в серийното производство със задвижване на всички колела, чийто спортен диференциал е в състояние да управлява отделно задните колела. По този начин моментите на задвижване могат оптимално да бъдат разпределени върху осите в зависимост от ситуацията при шофиране. Тази техника би трябвало да се окаже успешна предимно при преминаването при завои, тъй като се подобрява земното сцепление и може да се избегне счупване на задната част. Като опция производителят предлага за Audi RS7 спортно шаси с електронен контрол върху клатещите движения чрез хидравлична система. В серийното производство на борда е предвиденo и съоръжение с керамични спирачки.

Двигателят с променлив работен обем при Audi RS7 Sportback се грижи за ефикасния работен ход

При моторизацията на Audi RS7 Sportback конструкторите на Audi S7 прилагат познатото V8 задвижване с два турбокомпресора, което допълнително допринася за увеличаването на мощността на работата на върховия модел от производствената серия. Така Audi RS7 може да достигне мощност до 412 kW (560 конски сили). Заедно с 8-степенната автоматична трансмисия може да се достигне стандартно ускоряване от място от 3,9 секунди. Особеност при RS7: автоматичният двигател с променлив работен обем се грижи за по-ефикасния работен ход и осъществява среден разход от 9,8 литра на 100 километра.
Mehr anzeigen